Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 507
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 507

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂåëà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: _katerina_

Íèêîé íå ìîæå äà îïèòà ëþáîâòà, äîêàòî íå ïðåìèíå ïðåç ñòðàäàíèÿ...

- Âåëî, Âåëî ìà, ñúáåðè ñè ìîçúêà äúùå! Íå å äîáðà òàÿ ðàáîòà äåòî âñå ñëåä ãðàäñêèòå ìîì÷åòà òè÷àø. Ëîø ëè å íàø Ìèõàë, î÷èòå ìó ïî òåáå èçòåêîõà?! Âèæäàì è â òâîèòå ëóìâàò ïëàìúöè êàòî ãî âèäèø, àìà ñè õóêíàëà ïîäèð òèÿ êîíòåòà.
Òàêà âèêàøå è ÿ õîêàøå ìàéêà é, äà áåøå ñå çàìèñëèëà òîãàâà. Íî ïúê êàçâàò - òåçè, êîèòî íàé-ìíîãî òå îáè÷àò, òå ïîäëàãàò íà íàé-òåæêèòå èçïèòàíèÿ.
Ñòîåøå íà áîëíè÷íàòà òåðàñà, âïåðèëà ïîãëåä â áåçêðàéíî øèðíàëîòî ñå ìîðå è ñè ñïîìíÿøå. Õóáàâåö áåøå Ìèõàë è ñúð÷èöåòî é òðåïêàøå êàòî ãî âèäè, àìà êàêâî áúäåùå é ïðåäëàãà. Èñêàë ôåðìà äà ïðàâè, ïúê è äèàáåò ìó îòêðèõà íàñêîðî, ùå âçåìå äà ñå çàëåæè, äà çàëèíåå ñ òàÿ áîëåñò. Êàêâî ùå ïðàâè ñ òèÿ æèâîòíè, öÿë æèâîò êðàâè è îâöå äà äîè èëè ïîäèð ïðàñåòà äà òè÷à, à íå! Äðóã æèâîò èñêàøå òÿ, çäðàâ ìúæ êúùà äà é ïîñòðîè, ïî äðóãèòå äúðæàâè äà ÿ âîäè. Êàòî åäíà ôðàíöóçîéêà äà ñè íîñè êîêåòíî ÷àíòè÷êàòà è ñàìî ïî ðàçõîäêè è ìàãàçèíè äà õîäè.
Îòèäå â ãîëåìèÿ ãðàä äà ó÷è, ìåäèöèíñêè ëàáîðàíò èçáðà çà ïðîôåñèÿ. Ïðåç îíèÿ ãîäèíè ó÷èëèùàòà ïðàâåõà ñðåùè, òà ëàáîðàíòêèòå èìàõà ñðåùà ñ êóðñàíòè îò ìîðñêîòî ó÷èëèùå. Õàðåñà Âåëà Èâàí, íå áåøå õóáàâåö êàòî Ìèõàë, àìà ïúê áåøå ÿê è çäðàâ. Ìåõàíèê íà êîðàá ùåøå äà ñòàâà, õóáàâ æèâîò ùå èìà ñ íåãî. È íàèñòèíà, êàòî ñå îæåíèõà âçåìàøå ÿ íà ïëàâàíèÿòà, îáèêîëèõà çàåäíî ïîëîâèíàòà ñâÿò. Ðîäèõà èì ñå äâå äåöà - Äèìèòúð è Ìèëåíà. Âåëà ãëåäàøå äåöàòà, õîäåøå ïî ìå÷òàíèòå ïàðòèòà è ðàçõîäêè, è æèâîòúò é áåøå ñúâúðøåí. Ñåùàøå ñå çà Ìèõàë, ñúðöåòî é ïðåïóñêàøå, íî ñåãà èìàøå âñè÷êî, êîåòî èñêàøå îò æèâîòà è áåøå äîâîëíà îò ñâîÿ èçáîð.
Åäèí äåí êîëåãà íà Èâàí äîíåñå ñòðàøíàòà âåñò - ñòàíàë èíöèäåíò â ìàøèííîòî è ìúæúò é çàãèíàë. Âåëà ñå õâàíà çà âðàòàòà, ïîñëå çà ñòåíàòà, êàòî ÷å ëè íàïèïâàøå ïúò â òúìíèíà. Áàâíî ñåäíà íà äèâàíà è âñå åäíî äúõúò é ñåêíà. Êàêâî ùå ïðàâè ñåãà?!
Ïðèÿòåëè è ðîäíèíè é ïîìîãíàõà çà ïîãðåáåíèåòî, ìàéêà é âçå äåöàòà çà èçâåñòíî âðåìå, äà ìîæå Âåëà äà ñå ñúâçåìå.
- Íàêàçà ìå Ãîñïîä, íå èñêàõ áîëåí ìúæ, à òî çäðàâ, ïðàâ ñè îòèäå!
Òàêà íàðåæäàøå äíè íàðåä, äîêàòî ïðåîäîëåå ïúðâîíà÷àëíèÿ øîê. Çàïî÷íà ðàáîòà íà äâå ìåñòà, çà äà ìîæå ðàáîòàòà è ãðèæàòà çà äåöàòà äà é îáñåáâàò âðåìåòî è ìèñëèòå. Íå èñêàøå äà ñå ñåùà çà Èâàí, çà Ìèõàë è çà áîëêàòà. Òàêà îòìèíàâàõà ãîäèíèòå, äåöàòà ïîðàñíàõà è âñåêè ñâè ñâîå ãíåçäî. Ìèëåíà áåøå ïî-çàòâîðåíà, òðóäíî ïðåîäîëÿ ñìúðòòà íà áàùà ñè è êàòî ÷å ëè ñå îòäàëå÷è îò ìàéêà ñè. Âåëà âñå é ñå êàðàøå çà ùÿëî è íåùÿëî:
- Íå ìå îáè÷àø òè ìåíå, çíàì àç, àìà ïî-äîáðà íå ìîãà äà áúäà.
Áîëêàòà ðåæåøå êàòî áðúñíà÷ ñúðöàòà íà ìàéêà è äúùåðÿ, íî ñàìî Áîã çíàå, ÷å è äâåòå òàÿõà îáè÷ åäíà êúì äðóãà.
Ìèëåíà ñå îìúæè çà èìîòíî ìîì÷å è Âåëà ïðåïèñà êúùàòà íà Äèìèòúð. Çàïî÷íàõà äà ñå êàðàò äâåòå.
- Àç íå ñúì ëè òâîÿ äúùåðÿ, íèùî ëè íå ìè ñå ïîëàãà îò áàùèíèòå èìîòè?! Èñêàì ñè ìîÿ äÿë! - íå îòñòúïâàøå òÿ.
- Íà òåáå ìúæà òè òè å îñèãóðèë êúùè è èìîòè, òîëêîâà ëè ñè àë÷íà? Òåçè ñà íà ñèíà ìè, çàùîòî òîé ùå ìå ãëåäà! Êúäå ñè òè, äàëå÷ â õîðñêèÿ äîì, à òîé å ïðè ìåíå!
Êàòî ñå ñêàðàõà, òà ïîâå÷å íå ñè ïðîãîâîðèõà. Äúëãî âðåìå íå ñå áÿõà âèæäàëè, êîãàòî ÷ó Âåëà, ÷å ÷åäîòî é å òåæêî áîëíî. Ìèëåíà òàêà è íå ïðåîäîëÿ òîâà íåñïðàâåäëèâî ðàçäåëåíèå íà áàùèíèÿ èìîò. Íå ñëåä äúëãî, ñëåä æåñòîêàòà êàðàíèöà ñ ìàéêà ñè, òÿ ðàçáðà, ÷å å áîëíà îò ðàê íà ãúðäàòà. Îïèòàõà ðàçëè÷íè ìåòîäè íà ëå÷åíèå, íàïðàâèõà õèìèîòåðàïèÿ, íî áîëåñòòà áúðçî ïðåâçåìàøå òÿëîòî è äóøàòà é. Çàáðàíè íà ñåìåéñòâîòî ñè äà êàæàò íà ìàéêà é çà áîëåñòòà, äîðè êàçâàøå, ÷å íà ïîãðåáåíèåòî ñè íå ÿ èñêà. Òàêà è íå ñå âèäÿõà, íå ñè è ïðîñòèõà.
Ñåãà Âåëà áúðøåøå ãîð÷èâè ñúëçè íà òåðàñàòà íà áîëíè÷íîòî îòäåëåíèå.
- Òàêà è íå ÿ èçïðàòèõ, íå ñè ïðîñòèõìå - ðàçêàçâàøå íà ñåñòðàòà, êîÿòî ÿ óñïîêîÿâàøå. - Äèìèòúð ìè å âñè÷êî, òîé ìè áåøå óïîðàòà ïðåç âñè÷êèòå òåæêè ãîäèíè. Êîãàòî áÿõ áîëíà ìè ïîìîãíà è ñå ãðèæåøå çà ìåí. Íî íå ñå ïðèìèðè, ÷å òàêà ñòàíà ñúñ ñåñòðà ìó. Âèíàòà ãî å ðàçÿæäàëà îòâúòðå, êàòî ðúæäà ðàçÿäå äóøèöàòà ìó. Ñåãà íå ìîãà äà ãî îñòàâÿ. Òðÿáâà äà ñúì äî íåãî!
Âåëà âëåçå â ñòàÿòà è ñåäíà ñðåùó áîëíè÷íîòî ëåãëî. Äèìèòúð çàïî÷íà äà ñå ãúð÷è, òÿëîòî ìó ñå ðàçòðåñå êîíâóëñèâíî. Ñåñòðè è ëåêàðè ñå ðàçòè÷àõà, äîíåñîõà ÅÊÃ-àïàðàòà è ãî âêëþ÷èõà. Çàïî÷íàõà êàðäèî-ïóëìîíàëíà ðåàíèìàöèÿ. Âåëà âèæäàøå êàê ñèíúò é èçäúõâà, èìàøå ðàê íà ñòîìàõà. Åäíà îò ñåñòðèòå ñå îïèòà äà ÿ èçâåäå îò ñòàÿòà.
- Íå, íÿìà äà èçëÿçà! - îòêàçâàøå è ñå äúðïàøå êúì ëåãëîòî íà Äèìèòúð. - Åäíîòî ìè äåòå òàêà ñè çàìèíà áåç äîðè äà ãî èçïðàòÿ. Ñåãà íÿìà äà ìðúäíà îò òóê! Ùå ñòîÿ äî êðàÿ!
Ñúëçè ñå ñòè÷àõà ïî ñòðàíèòå íà âúçðàñòíàòà æåíà, ñúëçè ïî-ñîëåíè îò âîäèòå íà Ìúðòâî ìîðå. À ðúêàòà é áåøå âïèòà â ðúöåòå íà ñåñòðàòà...
Âñå ñè ìèñëèì, ÷å ïðàâèì ïðàâèëíèÿ èçáîð, à æèâîòúò íè íå å íèùî äðóãî, îñâåí ïîðåäèöà îò ñèòóàöèè è èçáîðè...


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 09.11.2014 @ 21:18:44 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   _katerina_

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.63
Îöåíêè: 11


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

17.04.2024 ãîä. / 00:50:53 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Âåëà" | Âõîä | 14 êîìåíòàðà (31 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Âåëà
îò LATINKA-ZLATNA íà 25.11.2014 @ 19:22:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èñòèíàòà îò æèâîòà.

Õóáàâà âå÷åð, _katerina_ !


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 25.11.2014 @ 19:38:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ Ëàòèíêà!

]


Re: Âåëà
îò LATINKA-ZLATNA íà 24.12.2014 @ 12:51:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âåñåëî ïîñðåùàíå íà ïðàçíèöèòå, _katerina_!

]


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 24.12.2014 @ 17:45:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñâåòëè ïðàçíèöè Ëàòèíêà!

]


Re: Âåëà
îò rpopov íà 17.01.2015 @ 16:06:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåêðàñåí ðàçêàç, â êîéòî å çàñòúïåíà òåìàòà çà ïðàâîòî íà "ñâîáîäåí è ïðàâèëåí ëè÷åí èçáîð" â æèâîòà, êîéòî íåíàäåéíî è áåç íàøå æåëàíèå íè ïîäíàñÿ èçêëþ÷èòåëíî áîëåçíåíè è çëîùàñòíè ñèòóàöèè, à ïîíÿêîãà ñå ñëó÷âà äà ñå ðàçäåëÿìå ñ íàé-áëèçêèòå õîðà, êàêòî çà îïðåäåëåí ïåðèîä îò âðåìå, òàêà è çà âèíàãè.
Òåìàòà çà ëþáîâòà å ïðåïëåòåíà ñ æèòåéñêèòå ïðîáëåìè è íåñãîäè è ïîäëàãà íà òåñò ñúðöåòî, ïñèõèêàòà è ïîâåäåíèåòî íà ïåðñîíàæèòå â ðàçêàçà.

Òàçè âúëíóâàùà è èíòðèãóâàùà èñòîðèÿ å îïèñàíà èçêëþ÷èòåëíî èç÷åðïàòåëíî ñúñ ñèëàòà è ìàéñòîðñòâîòî íà ñëîâîòî. Ñòåãíàò, èç÷èñòåí è íåíàòðàï÷èâ ñòèë.

Ïîçäðàâëåíèÿ çà ìàéñòîðñêè íàïèñàíèÿ ðàçêàç!!! :-)



Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 17.01.2015 @ 18:29:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ îò ñúðöå! Çäðàâà è óñïåøíà 2015!

]


Re: Âåëà
îò sineva íà 16.12.2014 @ 15:49:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Æèâîòúò íè çàâèñè îò ñúäáàòà íè. Êàêâîòî ñìå îðèñàíè, òîâà ñòàâà è íå ìîæåì äà èçáåãíåì. Âåëà å òðÿáâàëî òî÷íî çà òîçè ìúæ äà ñå îìúæè. Âÿðâàì â êàðìàòà. À òè ìèëà Êàòå ñè ïðåñúçäàëà ïî ìíîãî äîáúð íà÷èí òåçè æèòåéñêè ïðîáëåìè è èñòèíè. Ïîçäðàâëåíèÿ! Ãîëÿìà ñè ðàçêàçâà÷êà! :)))


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 16.12.2014 @ 16:18:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âåñè, ìèñëÿ ñè, ÷å ïîíÿêîãà èìàìå èçáîð. Íî ïàê å ïðåäîïðåäåëåíî êàêâî äà ñå ñëó÷è...
Áëàãîäàðÿ!

]


Re: Âåëà
îò mariq-desislava íà 14.12.2014 @ 12:40:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîó÷èòåëåí ðàçêàç è íÿêàê âèíàãè, êàêúâòî è èçáîð äà íàïðàâèì, öÿë æèâîò ñå ïèòàìå - à êàêâî áè ñòàíàëî, àêî áÿõìå èçáðàëè äðóãîòî...


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 14.12.2014 @ 13:46:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òàêà å Äåñ. Áëàãîäàðÿ!

]


Re: Âåëà
îò mariniki íà 01.12.2014 @ 19:22:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
ìíîãî òúæíî... è ìíîãî èñòèíñêî... èìàì ÷óâñòâîòî
÷å èçáîðúò âñå íÿêîé äðóã ãî ïðàâè âìåñòî íàñ..
ðàçâúëíóâà ìå, ìèëà Êàòè.. ïðåãðúùàì òå..


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 02.12.2014 @ 15:53:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ Ìàãè!
ñ îáè÷ ()

]


Re: Âåëà
îò doktora íà 10.11.2014 @ 07:38:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàòèè...ìèëî ()
Ñèëåí è èñòèíåí ðàçêàç ñ òðàãè÷åí êðàé...íà åäèí äúõ ïðî÷åòîõ ñíîùè...äíåñ îòíîâî...
Äîáðè ðàçêàçâà÷è èìà ñàéòà ëþáèì!


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 10.11.2014 @ 13:17:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ ìíîãî Äîê!

]


Re: Âåëà
îò Hulia íà 27.11.2014 @ 14:35:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Áåç äóìè÷êè ñúì òóê, Êåò...


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 27.11.2014 @ 16:27:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, ÷å áåøå òóê !

]


Re: Âåëà
îò Valens íà 19.11.2014 @ 20:37:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Íåâåäîìè ñà ïúòèùàòà Ãîñïîäíè"
Ïîçäðàâ, Êàòè!


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 19.11.2014 @ 20:47:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ Âàëå!

]


Re: Âåëà
îò florans (florans_x@mail.bg) íà 16.11.2014 @ 21:42:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êàòå, òè âñåêè äåí ïèøåø ñâîèòå ðàçêàçè - èñòèííè, ñ ðåàëíè ãåðîè, ñ äðàìè, à ïî-÷åñòî ñ òðàãåäèè! Ïèøåø ãè ñ åæåäíåâèåòî ñè â åäíà òåæêà ïðîôåñèÿ, êîÿòî øàáëîííî íàðè÷àìå áëàãîðîäíà, à òÿ å ñåáåîòðèöàíèå...
Âúëíóâàù ðàçêàç çà ÷îâåêà, æèâîòà è ñúäáàòà. Íÿêîé ïî-ãîðå êàçâà, ÷å æèâîòúò íè å ïîäàðåí è å ãîëÿìî áëàãî, êîåòî òðÿáâà äà èçæèâÿâàìå ñ áëàãîäàðíîñò!
Æèâîòúò å ãîëÿìî èçïèòàíèå è õîðàòà, áåëÿçàíè îò ãîëåìè, ñúäáîâíè òðàãåäèè åäâà ëè áèõà íàðåêëè æèâîòà áëàãî. Íå îáè÷àì òîâà îáîáùåíèå - áëàãî. Óðîê -äà. Èçïèòàíèå - äà. Äðàìà - äà...
Ïîçäðàâè!


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 16.11.2014 @ 22:19:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äà Öâåòè. Êàçâàò Áîã äàâà òîëêîâà òîâàð, êîëêîòî ìîæå äà íîñè ÷îâåê. Íå çíàÿ ïî-ãîëåìèòå èçïèòàíèÿ èçâèñÿâàò ëè íè ïîâå÷å...
Áëàãîäàðÿ ìíîãî!

]


Re: Âåëà
îò Narwal íà 11.11.2014 @ 19:56:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ñèëåí ðàçêàç, Êàòè! Æèâîòúò å íàé-âèñøèÿ äàð Íà Ãîñïîä è òðÿáâà äà ãî öåíèì. Äà ïðèåìàìå âñåêè äåí íà òàçè çåìÿ êàòî ïîäàðåí! Ïîçäðàâëåíèÿ!


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 12.11.2014 @ 08:19:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ Êàïèòàíå!

]


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 16.11.2014 @ 22:20:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ Êàïèòàíå!

]


Re: Âåëà
îò voda íà 10.11.2014 @ 19:44:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èìàìå èçáîð, íî èìà è ñúäáà, îò êîÿòî íå ìîæåì äà èçáÿãàìå.
Ìíîãî âíóøåíèÿ ïîñòèãàø, Êàòÿ!
Òðîãíàòà ñúì è îò äðàìèòå â ðàçêàçà, è îò ìàéñòîðñòâîòî äà ãè îïèøåø.
Ïîçäðàâè!


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 10.11.2014 @ 19:53:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ ìíîãî Åëè!

]


Re: Âåëà
îò ina_krein (ina_krein@abv.bg) íà 10.11.2014 @ 17:35:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://inakrein.blog.bg/
×îâåøêàòà ìúêà å íàé-áåçêðàéíîòî ìîðå. È íàé-áåçêðàéíàòà âñåëåíà. Äîêîñíà ìå. Ïîçäðàâ!


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 10.11.2014 @ 18:50:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ!

]


Re: Âåëà
îò giro íà 10.11.2014 @ 08:51:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ìàëêî ìðà÷íè÷êî... èçáîðèòå íè â æèâîòà ìîæå äà ñà ñëó÷àéíè áèîõèìè÷íè ïðîöåñè ñ ïñåâäîëîãè÷åñêè îïðàâäàíèÿ, íî íå çàäúëæèòåëíî âîäÿò äî òðàãåäèè...
ïðàñåòàòà, îâöåòå è êðàâèòå íà Ìèõàë íå èçãëåæäàò ïðåäïî÷èòàíàòà àëòåðíàòèâà, ïúê ïëàìúöèòå â î÷èòå íè ïðè âèäà íà ëþáèì ÷îâåê ëåñíî óãàñâàò â ìèðèçìàòà íà òîðòà /â ïðåí.ñìèñúë-ñúùî/...
ïîçäðàâè, êèðî


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 10.11.2014 @ 13:18:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ!

]


Re: Âåëà
îò zaltia íà 09.11.2014 @ 21:46:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî òúæíî...
Ïîçäðàâè Êàòÿ!!!


Re: Âåëà
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 10.11.2014 @ 13:19:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äðàìèòå îò èñòèíñêèÿ æèâîò Êðàñè.
Áëàãîäàðÿ!

]