Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 769
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 770

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: giro

„Ñêîê íà àãðåñèÿòà ñðåä íåïúëíîëåòíèòå” – òîâà ìå äóìíà íàñêîðî îò Ïúðâà ñòðàíèöà, íî ñúì ïðèíóäåí ïóáëè÷íî äà íå ñå ñúãëàñÿ.
Òå, íåïúëíîëåòíèòå, ñà àãðåñèâíè îò ìíîãî îòäàâíà è ñà äîêàçàëè òåçè ñè íàãëàñè âúâ âñÿêàêâè åïîõè. Îáùåñòâîòî äíåñ íå å ïî – âèíîâíî çà òîâà, îòêîëêîòî å òðÿáâàëî äà áúäå â÷åðà. Íÿìà ñêîê.

Þíîøèòå /ìðàçÿ êðåòåíñêàòà äóìà „òèéíåéäæúð”/ ïúëíÿò ïëàòíàòà ñè ñ íàõàêàíà áîðáåíîñò ïðîòèâ íåñëîìèìè, ìàêàð è ÷åñòî ïîãðåøíè ïðàâèëà, ñ äðúçíîâåíèåòî äà æèâåÿò ïî – äîáðå îò ðîäèòåëèòå ñè, ñ àïëîìáà íà òîêó-ùî íàó÷èëè âñè÷êî çà æèâîòà ëþäå, ñ ìåòåæíèÿ âÿòúð îò Èíòåðíåò è îò îò÷àÿíàòà ñîöèàëíà ñðåäà... È, ðàçáèðà ñå, ãðåøàò, ãðåøàò, ãðåøàò...
Íèå ëè ñìå ïðàâèòå?

Íå ìîãàò äà ñå èç÷åðïÿò â ðåçþìå ïðè÷èíèòå çà àãðåñèÿòà íà ìëàäèòå. Æàëêî å, îáà÷å, äîêàòî ðàçñúæäàâàìå ñúëçëèâî è ïñåâäî òðåâîæíî çà íåÿ, äà íå ñå ñåòèì çà àãðåñèÿòà â íàñ, âúçðàñòíèòå.
Êîé îò íàñ íå ïñóâà çàä âîëàíà? Êîé íå ñå îïèòâà äà èçïðåâàðè äðóãèòå íà îïàøêàòà, à è êîé ïúê íå ãî ðóãàå? Êîé íå íàëèòà íà áîé, ñàìî çàðàäè îáèäíè äóìè, à è êîé íå ñåå îáèäè ñ ëåêîòà? Ïèÿíèòå ìúæå áèÿò ëè ñè æåíèòå? À æåíèòå èì âðåùÿò ëè çà âñÿêà áèðà íàä ðàçðåøåíèÿ ëèìèò.
Ïîðíîãðàôèÿòà, äðàãè ìè ñúîòå÷åñòâåíèöè, êàêâî å, àêî íå åñåíöèàëíà àãðåñèÿ è òî ñïåöèàëíî ïðåäíàçíà÷åíà çà ïúëíîëåòíè ÷èêèäæèè? Íàäÿâàì ñå, íèêîé íå ñìÿòà, ÷å êîäèðàíèòå êàíàëè íè îáñèïâàò ñ „åðîòèêà” – ãëåäêèòå ñà êàòî îò íàó÷íî-ïîïóëÿðåí ôèëì çà ïðèëîæíà ãèíåêîëîãèÿ. Òåõíèòå ôîðìàò, ìàùàá è åæåìèíóòíà äîñòúïíîñò ñúñ ñèãóðíîñò îñóåòÿâàò ñïîíòàííèÿ îðãàçúì. À ñòðàííî å, ÷å âúïðåêè êàòåãîðè÷íèÿ Íàêàçàòåëåí êîäåêñ, òå ïðîäúëæàâàò æèçíåóñòîé÷èâîòî ñè ñúùåñòâóâàíå.
À ïîëèòèöèòå, èìóíèçèðàíè ñðåùó ÍÊ íà ÐÁ? Íå ñòèãà, ÷å ñà íàãëè è áåçïàðäîííè, àìè íÿêîè îò òÿõ ñå äúðæàò êàòî áèÿ÷è, ïúê è ïðèëè÷àò íà òàêèâà.

Òà çà íåïúëíîëåòíèòå, äå!
Òðóäíè÷êî å ìàé äà ãè ðàçãëåäàìå èçâúí òîçè êîíòåêñò.
Âúðøåëè ãðàáåæè. Àìè òå, çàâàëèèòå, íå çíàÿò êàê äðóãîÿ÷å äà êðàäàò, äîêàòî áàùèòå èì òî÷àò íàôòà ïî ñïåöèàëåí íà÷èí è ñ òåõíè÷åñêè ñðåäñòâà îò ñëóæåáíèÿ êàìèîí èëè ïúê ñ õèòðè ãåøåôòè òî÷àò êðúâòà íà íÿêîé çëî÷åñò áàíêîâ âëîãîäàòåë. Èëè ïúê êàðàò Åì-åë, íåïóñíàò îùå íà ïàçàðà, íî ïóñíàò îò áëàãîäàðíèÿ ïîáåäèòåë â ïîðåäíèÿ ÷åñòåí òúðã.
Íÿìà êàê – òîâà, êîåòî ñå ñëó÷âà ñ äåöàòà íè, å ïðîåêöèÿ íà òîâà, êîåòî ïðàâèì íèå.

Õàéäå, ìîëÿ âè, äà ñå âãëåäàìå â åäíà äðóãà àãðåñèÿ – ðîäåíà â Õîëèâóä, íî ìåòàñòàçèðàùà ïî öåëèÿ ñâÿò! Êðúâòà îò ðàçêúñíèòå ðàíè íà ãåðîèòå âå÷å áëèêà â êàäàíñ, çà äà ìîæå è íàé–çàñïàëèòå öåíèòåëè äà ñå íàñëàäÿò íà ïðîëèâàíåòî é. Âàìïèðñêèòå ñåðèàëè ïúê ïîäëóäÿâàò îò âúçòîðã è íàé–áëàãî÷åñòèâèòå äîìàêèíè è ñúëçèòå èì çà îáåçêúðâåíàòà äåâîéêà íå ñà îò ñòàðèÿ ëóê íà äúñêàòà.
Àêî åäèí ôèëì ìîæå äà íè ïðåâçåìå ñ èìå êàòî „Áúðçè è ÿðîñòíè”, „Ïúðâà êðúâ”, „Êúðâàâ îòêóï”, „Çàâðúùàíå îò àäà”, „×àñòíî ïðàâîñúäèå” è äðúí-äðúí ïîäîáíè ñìåõîòâîðíè, íî îòêðîâåíè è îïàñíè àãðåñèè, êàêâè õðèñèìè, èçïúëíåíè ñ âúòðåøåí ìèð, áîæè îâ÷èöè äà áúäåì åäíîâðåìåííî ñ òîâà.
Àìè êâàçèêå÷èñòèòå /äà íå îáèæäàì îðàíãóòàíèòå/, êîèòî ñå ëàøêàò êàòî èäèîòè íà òåïèõà ñàìî çà íàøå óäîâîëñòâèå, êàêâî íè âíóøàâàò? Âèæòå è ñêîðîøíàòà ðåêëàìà íà íÿêàêúâ øîêîäåñåðò – áàáàèòèòå èñêàõà äà ñïëàøàò ðàõèòè÷íèÿ ëèãëüî, íî òîé èçÿäå åäíà âàôëà è ãè îòâÿ ñ ðåâà íà Öàð Ëúâ, à ãàäæåòàòà ñå ïîäìîêðèõà îêîëî íåãî.  òîçè áèçíåñ ñ äæúíê ôóä íàé-âåëèêèÿò íàø áîêñüîð õàïâà íÿêàêúâ øàðåí äðèñúê è ðàçöåïâà áîêñîâàòà êðóøà. Áàõìààìó, èñêàì è àç!
Òúïî. Ìíîãî, ìíîãî òúïî.
Íî òîâà íå å îò äíåñ è, óâè, íÿìà äà ñè îòèäå óòðå.
Òà íàëè Ñíåæàíêà òðÿáâàøå äà áúäå çàêëàíà îò ïðèäâîðíèÿ ëîâåö, à ñìúðòòà é äà áúäå âåðèôèöèðàíà ñ êúðâàâîòî é ñúðöå. Ïðèíöúò-íåêðîôèë ïúê ñëàäîñòðàñòíî íàëåòÿë íà òðóïà é, ïåðâåðçíî ïîëîæåí â êðèñòàëåí êîâ÷åã.
Ìèëè÷êèÿò ëàêîìíèê Õåíçåë íå òðÿáâàøå ëè äà íàõðàíè ñ óãîåíîòî ñè òåëöå Áàáà ßãà – ëþäîåäêàòà? Àìè ìðúñíèêúò, íàðå÷åí „Êîòàðàêúò â ÷èçìè” íå ãî ëè ãëåäàìå åæåäíåâíî è äî äíåñ – ðàçíè ñèðîìàñè-ïîëóèäèîòè ñè èçïîíàìåðèõà ïðèäâîðíè êîòàðàöè è ñòàíàõà çàìîæíè áëàãîðîäíèöè.  êîÿ ïðèêàçêà ìàéêàòà íå óìèðà, à, çà äà íå ÷óïè õàòúðà íà ìàùåõàòà, áàùàòà íå ïðîêóæäà äåöàòà ñè...
Ñòèãà âå÷å, ïèñíà ìè îò òåçè ïðèìåðè! Íî íå çíàì êàê äà îáÿñíÿ íà ùåðêà ìè, ÷å òîâà ñà àëåãîðèè. Çà ìåí – äîñòà çëîâåùè.

Ïðè òàçè ìàÿ ñúâñåì èíôàíòèëíî è áåçïîìîùíî å îáÿñíåíèåòî íà ñïåöèàëíèòå îðãàíè çà óæ íàðàñíàëàòà ìëàäåæêà àãðåñèÿ – áåäíîñò, íåîáðàçîâàíîñò, ëèïñà íà ðîäèòåëñêè êîíòðîë. Òåçè ÿâëåíèÿ, óâè, ùå ñúùåñòâóâàò âî âåêè âåêîâ ñëåä êàòî â õèëÿäîëåòíàòà íè îðãàíèçèðàíà öèâèëèçàöèÿ íå ñà áèëè îòñòðàíåíè. Äðàìàòà å, ÷å íèùî íå ñå ïðàâè, çà äà ñå íàìàëè òåõíèÿ åôåêò. Íàïðîòèâ, ñÿêàø öåëåíàñî÷åíî ñå òúðñè îáðàòíîòî. Íàëè áåäåí è îñêîòÿë åëåêòîðàò, îöåëÿâàù íà äîìàøíà ïàðöóöà, å ïîëèòè÷åñêè áåçîïàñåí è óäîáåí.
À òðÿáâà îáðàçîâàíèå îò ìîòèâèðàíè ó÷èòåëè, êóëòóðà îò äåéñòâèòåëíî ñïîñîáíè òâîðöè, ãðàäñêà ñðåäà îò çàãðèæåíè ñúãðàæäàíè, äóõîâíîñò îò îòðåêëè ñåáå ñè äóõîâíèöè, åñòåñòâåíî áåç ìåðöåäåñè. Ìîæå áè è ïîëèòèöè–ïàòðèîòè. Íå íà ïîñëåäíî ìÿñòî - ïðîëåòàðèè, ÷èéòî ñïðàâåäëèâè è äîñòîéíè ñîöèàëíè ïðàâà ñå ñïàçâàò. Òîãàâà òå, äîêàòî ñè ïèÿò âúïðîñíàòà äîìàøíÿðêà, íÿìà äà ïñóâàò, à ùå ó÷àò äåöàòà ñè, ÷å æèâîòúò å õóáàâ.

Áàáà íè Âàëÿ Áàëêàíñêà îò àïàðàòà Âîÿðäæúð âèêà Ìàðñèàíöèòå çà ïîìîù, àìà òå íå èäâàò. Â òîâà âðåìå îíåÿ, ñèíîâåòå íà áàùàòà, äåòî îòèøëè çà äúðâà ñ êàðóöàòà, ñåðñåìèòå, âèêàëè Íåâîëÿòà, ïúê íàêðàÿ ñàìè ïîïðàâèëè òàëèãàòà.
À íèå!?
Óæ ñìå ïîðàñíàëè. À è èñêàìå ëþáîâ. Ïúê è ñúëçëèâè ïåñíè ïååì çà íåÿ, ìàé÷èöå ìèëà, ìîÿ!
Ìëàäèòå ñúùî èñêàò ëþáîâ – íàëè âñè÷êî å Ëþáîâ, çàáðàâèõòå ëè ôèëìà!?
Òà, àêî â åæåäíåâèåòî ñè ìðàçèì ïî – ìàëêî, ùå èì ÿ äàäåì è òî â èçîáèëèå. Íà ñåáå ñè – ñúùî.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 23.08.2014 @ 18:18:49 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   giro

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 03:09:24 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re:
îò libra íà 24.08.2014 @ 17:05:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
â åêøúíèòå è òðèëúðèòå, ïîíå èìà íÿêàêâà èäåÿ êàê äîáðèòå óáèâàò ëîøèòå â èìåòî íà ÷îâå÷åñòâîòî, âúâ âàìïèðñêèòå ñàãè íå çàëàãàò íà êðúâîïèåíåòî, à ïî-ñêîðî íà ëþáîâòà ìåæäó äâà ðàçëè÷íè ñâÿòà, íàâðåìåòî ãëåäàõ åäèí îò ëþáîïèòñòâî ïîêðàé äúùåðÿ ìè òà èìàì ïðåäñòàâà, íî èìà õîðúð ôèëìè è òîâà ñà åäíè îò ôèëìèòå ñ íàé-ìíîãî ïîñåùåíèÿ èç òîðåíòèòå..òàì óáèéñòâàòà ñà çàðàäè ñàìîòî óáèéñòâî è èíòåðåñà êúì òÿõ å òúæíî íåùî..
òîâà åñå òðÿáâà äà ãî ïðî÷åòàò ïîâå÷å õîðà..
ïîçäðàâ!

  • Re: îò giro íà 25.08.2014 @ 10:40:45
    • Re: îò libra íà 25.08.2014 @ 18:00:28
      • Re: îò giro íà 26.08.2014 @ 06:45:54

Re:
îò zebaitel íà 26.08.2014 @ 07:39:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îñúçíàòè è àáñîëþòíî òî÷íè ñà äóìèòå òè, Ãèðî! È àç êàòî òåá íÿìà äà ñå óìîðÿ äà ïîâòàðÿì, ÷å âñÿêî ïîêîëåíèå å îòãîâîðíî çà âúçïèòàíèåòî è ïîâåäåíèåòî íà ñëåäâàùîòî è ÷å îòãîâîðíîñòòà íå å íÿêàêâî îáùî îòâëå÷åíî ïîíÿòèå, êàêòî è îïàçâàíåòî íà ïðèðîäíàòà ñðåäà, à å èíäèâèäóàëíà! Àêî âñåêè åäèí îò íàñ, ñ ðúêà íà ñúðöåòî ñè êàæå, ÷å íå å áèë ãðóá êúì êîãîòî è äà áèëî è ÷åñòåí êúì ñåáå ñè ïîíå çà åäèí äåí, ìîæå áè ùå ìðúäíåì íà éîòà àãðåñèÿòà â îáðàòíà ïîñîêà. Çàùîòî îò íàøåòî èíäèâèäóàëíî áåçðàçëè÷èå è êåëåïèðäæàëúê ñå äîêàðâàìå äî îáùà äåãðàäàöèÿ.

Èñêàõ ñàìî äà òè êàæà, ÷å òåêñòúò òè å ìíîãî ÷åñòåí è âúçäåéñòâàù, à ñå ðàçôèëîñîôñòâàõ!

È, äà, òèéíåéäæúð å íàëîæèëà ñå âå÷å ÷óæäèöà, íî è þíîøà å òàêàâà, çàùîòî èäâà îò ëàòèíñêîòî junior. Àêî òðÿáâà äà ñå ïðèäúðæàìå êúì áúëãàðñêèòå êîðåíè, ìëàäåæ å íàé-ïîäõîäÿùàòà, ñàìî ÷å ñìå çàïî÷íàëè äà ÿ èçïîëçâàìå êàòî ìàëêî ïî-øèðîêî ïîíÿòèå.

  • Re: îò giro íà 26.08.2014 @ 12:59:49