Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 705
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 708

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Mitko19
:: AlexanderKoz

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊàðàâàíà
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: giro

Îáè÷àì äà ïðåêàðâàì ëÿòîòî íàé – âå÷å íà êàðàâàíàòà ñè. Çàïàëèõ ñå ïðåäè äîñòà ãîäèíè, äîêàòî ñå ÷óäåõ êàê àäæåáà äà ñú÷åòàÿ ìèçåðíèòå ìåðíè åäèíèöè â ñâîáîäàòà íà îòïóñêàòà ñ áåçìåðíàòà øèðîòà íà ìîðåòî è íåáåòî íàä íåãî. Ùåøå ìè ñå, à è íà âàñ ñèãóðíî âè ñå èñêà, îêè÷åíèòå ñ áëàãîðîäíè ïëàñòìàñè ñàìîâëþáåíè, ïîñòñîöèàëèñòè÷åñêè ìóòàíòè äà ãè íÿìà...
À êàðàâàíàòà å íà÷èí íà ìèñëåíå – ãîë, áîñ, îñîëåí è àíàñîíîâ. Ñâîáîäåí è ìúðçåëèâ ïåøåõîäåö, ëåêî ïîêëàùàí îò ñëàäêèÿ áðèç. Ëåíòÿé, îòäàäåí íà ëåòàðãè÷íè ðàçìèñëè çà „âàæíîòî” â æèâîòà, ïðèþòåí ïîä åäèí ñëàìåí íàâåñ è òðè êâàäðàòíè ìåòðà áèòîâà ïëîù. WC - íà 100 ìåòðà îò òåáå.
Ìììäà! Êàêòî ñå êàçâà: Êàêâî ìó òðÿáâà äà ÷îâåê - åäèí êîìàò õëÿá è ãîëÿìà áÿëà ÿõòà!
Èèèè, íà÷è, ïàê äî âåùèòå îïðÿõìå! Ìàíè ÿ òàÿ ÿõòà, ãëåäàé ñè õëÿáà! Ïúê íå ïðîïóñêàé è ìàñòèêàòà. Àêî èìà ìàðèíîâàí çàðãàí – ñóïåð! Ïå÷åíè ïàòëàæäàíè, ÷óøêè, òèêâè÷êè, áÿëî ñèðåíå, ðîçå..., Ìàðê Êíîïôëåð, Ñåçàðèÿ Åâîðà...
È ìíîãî, ìíîãî äæåíòà – íà ïëàæà, çàä ïëàæà, ñóòðèí, îáåä, âå÷åð...
Íå çíàåòå êàêâî å òîâà!? Äæèí ñ ìåíòà. Àç ñè ñèïâàì è ìàëêî ñïðàéò, íî çà ñìåòêà íà òîâà äæèíúò å â äâîéíà äîçà. Äÿäî íè Úðíåñò áè ìå ðàçáðàë.
È òàêà ïî ìåñåö – äâà. Òèõî, áåçìåòåæíî, äåöàòà òè÷àò, ñìåÿò ñå è ñå ïðúñêàò ñ ïðúñêà÷êèòå, à äîêàòî èì ãè âçåìåø, íàïðúñêâàø ñå è òè, êîåòî ïúê äåéñòâà ïåðèîäè÷íî äåäæåíòèðàùî...
Ïàñòîðàë!

*****

Óôô! Íÿìà îïðàâèÿ òàÿ ñêàïàíà äúðæàâà. Ïî ñâåòà õîðà ñ ìîÿ öåíç íå ñè çíàÿò ïàðèòå, à àç ðàáîòÿ íà åäíè èäèîòè çà 800 ëâ. íà ìåñåö, ïëþñ ñúáîòèòå. Èìàì è 15 äåíà îòïóñêà. Íàöèîíàëíè ïðàçíèöè – éîê! Èíà÷å øåôêàòà å âñå íà ñïà-ìà, ìîðåíöà, ñêè÷êè-ìè÷êè, õîòåë÷åòà ñ ïî 50 çâåçäè è êàêâî ëè îùå íå. Íà øåôà êîëàòà õàð÷è íà ìåñåö ãîäèøíèÿ áþäæåò íà åäíà ìàëêà àôðèêàíñêà äúðæàâà, à êàñêîòî é å ïî-ãîëÿìî îò áðóòíèòå çàïëàòè íà ïåðñîíàëà.
Õîäè ìè ñå íà ìîðå, àìà êúäå äà èäà, òî å áàõòè ñêúïîòèÿòà. Åäèí ïðèÿòåë ìè äàäå çà ñåäìèöà êëþ÷îâåòå îò êàðàâàíàòà ñè, îñòàâåíà çà öÿë ñåçîí íà åäèí êúìïèíã.
Îòèäîõìå ñ äåöàòà. Îëå, ìàéêî – ìèçåðèÿ, óæàñ! Âúòðå ïðîñòðàíñòâîòî å êîëêîòî åäèí êèëåð, à çàïåòàéêèòå ïî ïîäêîæóøåíèòå ïëî÷êè â îáùèòå êåíåôè íå ñà ÷èñòåíè ñëåä Õ²²²-òèÿ Êîíãðåñ íà Ïàðòèÿòà.
Êîìàðè – áîë. Çà ñóòðåøíèÿ ðèòóàë ñè ïðúñêàì ñ „Îô” è ãúçà. Õóáàâî, ÷å íîñèõìå ìðúâêè îò ïðàñåòî íà äÿäîòî, à íà êàðàâàíàòà èìàøå ñêàðà è áåçïëàòåí òîê. Íîñÿ ñè åäíà äæàíêîâèöà. Ïåðôåêòíà å, ñëàãàì é ìàëêî „êàäúí áàäæàê” è òÿ ñòàâà êàòî áóðãàñêà ìóñêàòîâà, ìà å ïî – õóáàâà, ùîòî å äîìàøíà. Êîëàòà å äî íàñ – ìîæåø äà ÿ èçìèåø áåç ïàðè ñ ìàðêó÷à, à è ðàäèî „Âåðîíèêà” ñëóøàø íà âîëÿ.
Åäíà âå÷åð ñå áÿõìå ñúáðàëè ñ ðàçíè êîëåãè – ãîòèíè, îáèêíîâåíè õîðà êàòî íàñ. Íàäóøèõìå ñå ñúùèÿ äåí íà áàð÷åòî ïî âðåìå íà ñóòðåøíàòà áèðà. Èäâàò ïî åäíî âðåìå íåêâè õèïàðè, íàïóøåíÿöè, äà íè ìðúíêàò çà ñèëíàòà ìóçèêà – íà êúìïèíãà èìàëî ïðàâèëà, òóêà ñå ïî÷èâàëî, ÷àëãàòà áèëà çà ñåëî è äðúí-äðúí.
Ìè àç êâî ïðàâÿ, áå, áðàò ìè, íàëè ïî÷èâàì è âñå åäíî ñúì íà ñåëî! Òè ñå ðàçëàãàø àðèñòîêðàòè÷íî íà ïëàæà öÿëî ëÿòî, àìà ñè ñè íàäâèë íà ìàñòðàôà, à àç èìàì åäíà ñåäìèöà, çà äà èçâàäÿ ïëóâêàòà è ïîñëå ïàê ñúì ïîä âîäà. Àðå, ñÿäàé äà óäàðèø åäíà äîìàøíÿðêà îò ìîÿòà èëè ÷óïêà äà íå âçåìà ìàíèâåëàòà!

*****

Êàêâîòî è äà ìè ãîâîðèòå, ïî – õóáàâî îò Òàòîâîòî âðåìå íÿìàøå. Áà÷êàõ â Áàëêàíòóðèñò è íå ñè çíàåõ ïàðèòå. Òîãàâà íÿìàøå íóæäà äî äîêàçâàø äîõîäè – èìàø – õàð÷èø. Áÿõ óïðàâèòåë íà åäèí êúìïèíã, à ïî îíîâà âðåìå òîâà áåøå ñóïåð õèò. Õàéäå äà íå ðàçêàçâàì – êîéòî çíàå, äîáðå çíàå êàêâî èìàì ïðåäâèä, êîéòî íå çíàå – íÿìà è äà ðàçáåðå. Àç è äîñåãà ñå ÷óäÿ çàùî ãåðìàíêèòå è ÷åõêèíèòå áÿõà ñ òîëêîâà êîñìàòè êðàêà. Íå, ÷å íè ïðå÷åøå, äå!
Ïîñëå äîéäå äåìîêðàöèÿ - ïðîìåíè, ïðèâàòèçàöèè, êóôàð÷åòà... Ïîñëåäíîòî îò òèÿ íåùà áåøå èñòèíñêî. Àç îñòàíàõ óïðàâèòåë íà êúìïèíãà. Äúëãî âðåìå òîâà áåøå ÿëîâà ðàáîòà, íî ïîñëå íåùî áèçíåñúò ñ êàðàâàíè äðúïíà ÿêî è êúìïèíãúò ñå íàïúëíè – òèÿ õîðà ñà ëóäè, àìà äîáðå, ÷å ãè èìà!
Çàïî÷íà ñïîð ñúñ ñîáñòâåíèöèòå êîé áèçíåñ å ïî – äîáúð. Âèêàì: Äðúæòå êàðàâàíèòå, áå, äà âè ñå íå âèäè! – íàòèñêàò ñå äà äîéäàò òèÿ áàëúöè, âçèìàòå èì íàé – ìàëêî ïî äâà áîíà íà ãîäèíà, à äàæå êåíåôèòå âè ñà îò âðåìå îíî è åäíà ñòîòèíêà íå ñå äàëè. Çà êîìàðè íå ïðúñêàòå äîðè. Êàòî íàïðàâèòå õîòåë è èçâàäèòå ñòðîèòåëñòâîòî è ïîääðúæêàòà, ïî – ìàëêà ïå÷àëáà ùå èìà. Äà, àìà íÿêîé íàâðåìåòî áèë äàë çàâåòíîòî êóôàð÷å è ñúùèÿò /èëè ïúê æåíà ìó, íå ðàçáðàõ/ ñåãà ñè èñêàë õîòåëà – óåëíåñ-ìóåëíåñ, ñïà-ìà, àëà-áàëà è åêçîòè÷íè ñàìîåáà÷êè âúâ âñÿêà ñòàÿ.
Àç ñúì ñè çà êúìïèíãà – äà âçåìàø áåç äà äàâàø å íàé – ãîò.

*****

Îáè÷àì ñè êàðàâàíàòà. Îáè÷àì òîâà, êîåòî ìè äàâà òÿ – ïëàæ íà 20 ìåòðà îò ìåí, ñëåäîáåäíà ñÿíêà, áåçìåòåæíîñò, äâà ÷èôòà êúñè ãàùè è äâå òåíèñêè. Íå ðîïòàÿ çà öåíàòà – òîàëåòíàòà å äàëå÷å, â áàíÿòà íÿìà òîïëà âîäà ñëåä 17 ÷àñà, ÷åðíèÿò äðîá ëîìîòè ïîãðåáàëíèÿ ìàðø, à â êðàÿ íà ñåçîíà è ä-ð Øîë íå ìîæå äà îïðàâè ïåòèòå ìè.
Å, ïîíÿêîãà èìà ìàëêî ïðèõîäÿùè ÷àëãàäæèè, íî òå èäâàò çà íå ïîâå÷å îò ñåäìèöà, ïîíåæå òîëêîâà èì å îòïóñêàòà. Îò óïðàâàòà íà êúìïèíãà íå âçèìàò îòíîøåíèå ïî òåçè ïðîáëåìè, çàùîòî âçèìàò ïàðè îò âñè÷êè è òîâà èç÷åðïâà äðóãîòî.

Íî èìà íåùî óæàñíî èñòèíñêî â òîâà äà âìåñòèø æèâîòà ñè â åäíà êîíñåðâà ñ ìàëêè ïðîçîð÷åòà, ïîä íÿêîëêî ðîãîçêè, íî íåïðåìåííî äà ïîëçâàø ñòúêëåíè ÷àøè – îò óâàæåíèå êúì ïèòèåòî. Êàòî ñå âúðíåø â êðàÿ íà ëÿòîòî â ìèíèàòþðíèÿ ñè àïàðòàìåíò, ïëàòåí çà óæ 100 êâ.ì., ðàçáèðàø, ÷å äîðè è òîé òè å ìíîãî…
Àêî ñòèãíåø ñàì äî òîâà ïðîçðåíèå, íàòðóïàíèÿò ïðåç ñåçîíà êèëîìåòðàæ äî îáùèòå êåíåôè å èçïúëíèë öåëòà ñè. Àêî å ñëó÷àéíî ñòå÷åíèå íà îáñòîÿòåëñòâàòà – Áîí øàíñ! Àêî å ñòðàòåãèÿ çà âúçïèòàâàíå íà íàöèÿòà â äîâîëñòâî è ñìèðåíèå – õâàëà íà òîÿ Ãóðó!
Æàëêî, ÷å ïîñëåäíîòî íå å âÿðíî, íî ïúê âèæ – êàðàâàíàòà äàâà øàíñ íà âñåêè...


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 29.07.2014 @ 19:32:59 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   giro

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
539 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 28935
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Êàðàâàíà" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êàðàâàíà
îò Rodenavlotos íà 29.07.2014 @ 21:45:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×åòà âñè÷êî, êîåòî ïîìåñòâàø. Êàêòî âå÷å êàçàõ- âîäèø äî ïðèñòðàñòÿâàíå:))) Óäîâîëñòâèå å äà òå ÷åòå ÷îâåê. Çëîáîäíåâíî, æèòåéñêè ôèëîñîôñêî, áåç äà å îáðåìåíÿâàùî è...âåëèêîëåïíî ÷óâñòâî çà õóìîð, êîåòî àç ïîñòàâÿì âèíàãè íà ïúðâî ìÿñòî, êîãàòî ìè õàðåñâà íåùî. Ïîçäðàâè!


Re: Êàðàâàíà
îò giro íà 29.07.2014 @ 22:46:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
âå÷å ñúì áëàãîäàðèë íà êîìåíòàðèòå òè, òðîãâàø ìå, ñåãà ïàê òè áëàãîäàðÿ... íå òúðïÿ, íàèñòèíà íå òúðïÿ íåñïðàâåäëèâîñòòà... óâè, ñìÿòàõ, ÷å ñ ïðîôåñèÿòà ñè ìîãà äà ïîìîãíà çà æèâîòà É, íî ñåãà âå÷å çíàì - êðàñîòàòà ùå ñïàñè ñâåòà, íî òîé ùå çàãèíà ïðåäè äà ñìå ðàçáðàëè êàêâî îçíà÷àâà Òÿ...
È âñå ïàê - èìà óæàñíî ìíîãî ãîòèíè íåùà îêîëî íàñ - äà îáùóâàì ñ âàñ å åäíî îò òÿõ...


Re: Êàðàâàíà
îò suleimo (suleimo8@gmail.com) íà 30.07.2014 @ 11:24:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õà ñåãà ïóñíè ñóáòèòðè çà áëîíäèíêè, êàêâî å "êàäúí áàäæàê" :)
Çàâèäÿõ çà äúëãàòà îòïóñêà, íå ìè ñå å ñëó÷âàëî 7 ãîäèíè. Çàòîâà ïúê ñúì íà ìîðåíöåòî öåëîãîäèøíî.
Îñòàâèõ ñè ìëàäîñòà íà êúìïèíã "Ðàé". À êèòàðàòà íà Ìàðê êàêâè ñïîìåíè ñúçäàâà....
Êîìïàíèÿòà å íàé-âàæíà çà íàòóðàëíîòî ëåòóâàíå. Âñè÷êè ìðúíêàëà çà òóé-îíóé àóò.
Èíà÷å íÿìà ëîøî â ñïà ïî÷èâêèòå, äà òå îáñëóæâàò è ãëåçÿò... àêî íÿêîé òè ÿ ïëàòè!
Õàéäå, âåñåëî ëÿòî íà öÿëàòà êîìïàíèÿ è íàçäðàâå ñ êàêâîòî òàì âè å îñòàíàëî :)


Re: Êàðàâàíà
îò doktora íà 30.07.2014 @ 14:10:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òàêà àìè...


Re: Êàðàâàíà
îò giro íà 30.07.2014 @ 17:28:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
àéäå ñÿ, áëàãîäàðèì íà âñè÷êè âè! êàðàâàíàòà å íà÷èí íà ìèñëåíå, ìîäóñ âèâåíäè, à íå ìåõàíè÷íî âòèêâàíå â åäíà êîíñåðâà îò íåìàé êúäå... êàðàâàíäæèèòå âå÷å ñà áîë, íî ìàíòàëèòåòúò èì å íà ïàíàèðäæèè îò áèò ïàçàð...
"êàäúí áàäæàê" - òîâà å òðåâèñòà áèëêà, êîÿòî ñå ñëàãà â ðàêèÿòà, çà äà ïðèäîáèå òÿ ìóñêàòîâ àðîìàò... òóêà å èðîíèÿòà ìè - àâòåíòè÷íàòà ìóñêàòîâà ðàêèÿ å ñêúïà, à íàñòîåíàòà ñ áèëêàòà ïàðöóöà - åâòèí åðçàö...