Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 523
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 523

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàDogbook
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: markoni55

Êîãàòî ãëåäàõ ïúðâîòî ñòðåìèòåëíî „ñúðôèðàíå“ íà Äæåðè íàïðàâèõ íåâîëíà àñîöèàöèÿ ñúñ ñåáå ñè. Ïúðâèòå ïîïàäíàëè íà „åêðàíà“ ìó „ïîñòèíãè“ ïðåãëåæäàøå ñ èçâåñòíî âíèìàíèå è „ïóñêàøå êîìåíòàð“, íî êîëêîòî ïî íàòàòúê îòèâàøå, òîëêîâà ïî áåãëî èì îáðúùàøå âíèìàíèå è ñå çàäîâîëÿâàøå ñ åäíî „ëàéêâàíå“, äîêàòî íàêðàÿ „ëàéêâàøå“ ïî÷òè ïðåç ðàìî. È ñ ìåí å òàêà.
Èñêà ìè ñå äà ïðî÷åòà âñè÷êè òåìè, íàé-âå÷å ïðîèçâåäåíèÿòà íà ïðèÿòåëèòå, êîèòî âñå ìè ñå ñòðóâà, ÷å íåïðàâèëíî èçáèðàò ÔÁ çà ïóáëèêóâàíå íà òâîðáèòå ñè. È âåðîÿòíî çà òîâà áúðçàì äà ãè „õàðåñàì“ íåçàâèñèìî, ÷å íå óñïÿâàì äà ïðî÷åòà âñè÷êî/âñå ïàê âñè÷êè ñà ñòðàõîòíè ïèñàòåëè è ïîåòè/. Çíàì, ÷å ïîñëå ùå ãè íàìåðÿ â ëþáèìèÿò íè ñàéò, ùå ñè ãè ïðî÷åòà íà ñïîêîéñòâèå è ùå íàïèøà êîìåíòàð, àêî íåùî ìå âäúõíîâè çà òîâà. Àêî íå, ïîíå ñúì ãè õàðåñàëà ò.å. èçðàçèëà îòíîøåíèå, çàùîòî â íàøèÿ ñàéò èìà ñàìî êîìåíòàð è îöåíêà, à ìðàçÿ äà ìå îöåíÿâàò, è ñúì çàáðàíèëà îöåíêèòå, ñúîòâåòíî íå ãî ïðàâÿ íà äðóãèòå...
Íàáëèæàâàìå „ñòåíàòà“, êîÿòî ñúì íàðåêëà DB * Dogbook . Äæåðè çàäúëáàâà íîñ â „ïîñòèíãèòå“ è ñ âèäèìî íåòúðïåíèå ïîäãîòâÿ ñâîÿ. Ñòåíàòà å åäèí õóáàâ ÷åìøèð ïðåä âðàòàòà íà ñúñåäè. Íÿìàì èäåÿ çàùî âñè÷êè êó÷åòà ñè óìèðàò äà ñå „ðàçïèñâàò“ òî÷íî òàì. Îò „ïîñëàíèÿòà èì íà ñòåíàòà“ ÷åìøèðúò å ïîòúìíÿë è èçäúëáàí îò âúíøíàòà ñòðàíà. Ðóïè, ïðåäèøíîòî íè êó÷å, êîåòî ñè îòèäå îò òîçè ñâÿò, íèêîãà íå ãî ïðîïóñêàøå ïðè ðàçõîäêèòå íè. Åòî ñåãà è Äæåðè.

Äæåðè å ìàëúê èçñòðàäàë òåðèåð, íà êîãîòî ñìå ïðèåìíî ñåìåéñòâî, äîêàòî ìó áúäàò èçãîòâåíè äîêóìåíòè è âàêñèíè çà Ãåðìàíèÿ, êúäåòî ãî î÷àêâàò îñèíîâèòåëèòå ìó. Ìèñëÿ ñè êàêâî ëè å „íàïèñàë íà ñòåíàòà ñè“. Ùå ìè ñå äà å íåùî òàêîâà:“ Ùàñòëèâ ñúì, çàùîòî ñúì îáè÷àí !“ Ìíîãî òå îáè÷àìå Äæåðè...è ìàé íå ñòàâàìå çà ïðèåìíî ñåìåéñòâî, çàùîòî îò ñåãà ìå áîëè çà ðàçäÿëàòà.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 14.01.2014 @ 18:58:36 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   markoni55

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

17.04.2024 ãîä. / 01:48:52 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Dogbook" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Dogbook
îò vyatur íà 05.03.2014 @ 21:53:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùàñòëèâ ñúì, çàùîòî ñúì îáè÷àí ! Êîëêî õóáàâî êàçàíè äóìè,äàíî äà ãè ÷óåø......


Re: Dogbook
îò azzurro íà 17.01.2014 @ 23:18:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íèêîé íå å ïî ãîëÿì îò äðóãèÿ áèëî ÷îâåê èëè æèâîòíî. Âñè÷êè ñè èìàìå ñâîèòå èíòåðåñè, èãðè, çàíèìàíèÿ áåç èçêëþ÷åíèå êàê íè å ñúçäàëà ïðèðîäàòà.  òîçè ðåä íà ìèñëè ñëåä ïðî÷èòà íà òîçè ìàëúê êàòî øåïà ëþáîâ - ðàçêàç ñå ñåùàì çà ìèñëèòå êîèòî ìå ñïîõîæäàò äîêàòî ãëåäàì êàêòî êàçâàø Âàíÿ êàêâî èçïèñâà íà ñâîÿòà ñòåíà Äæåðè, ÷å âåðîÿòíî òîâà å òåõíèÿò âåñòíèê, ôåéñ áóê èëè âñè÷êî îíîâà êîåòî ñè ìèñëèì ÷å å ñàìî íàøå, íî èìà è îùå íåùî çà êîåòî ÷îâåê òðÿáâà äà èìà î÷è è îùå íåùî çà äà ãî âèäè. À ñëåä òîâà åäíî ãîëÿìî ñúðöå çà äà ãî ðàçêàæå!!!!!!!!!!! Ïîçäðàâè Âàíÿ!