Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 807
ХуЛитери: 3
Всичко: 810

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКак се пише еротично криминале
раздел: Хумор и сатира
автор: anonimapokrifoff

Общоизвестните истини имат един сериозен недостатък – забравяме ги. Сещаме се за тях едва когато положението е след дъжд качулка и като се счупи колата, пътища много. Всички знаем кое движи света – сексът и парите, и нерядко първото и абсолютно често второто водят до престъпление, а колкото по-кърваво и перверзно е то, толкова по-добре. Човешкият мозък се парализира от ужаса и същевременно го обожава; религията ни възпитава в строг морал, но едва ли ще се намери човек, който да не погълне с очи и най-разюзданата сексуална сцена, стига да е напълно сигурен, че никой не го наблюдава.

Еее, мнооого сложно започнах: всъщност исках да ви кажа, че не случайно толкова добре се продава криминалната литература. А я си представете, че я съчетаете с яка еротика (не с порнография, все пак вие сте естети)! Ще къртите мивки, с един куршум ще убиете два заека, три пъдпъдъка и поне един фазан – гъската не я споменавам, защото придава друг нюанс на успеха ви: може крякащото й племе наистина да е спасило Рим, но отдавна тя е символ на глупост. Но не се притеснявайте от наличието й: щом не го афиширате, никой няма да го забележи, а и този свят би бил твърде скучен, ако не съществуваха тъпаците.
Значи решихме: ще пишем еротично криминале, с което едва ли ще взривим литературата (тя, гадината, се оказва много жилава – ни гъби я оправят, ни тиган по главата, камо ли пък писания, превърнати в хит и позлатили както издателства, така и автори с внушителен речников запас от цели 124 думи, с което карат съвестните читатели да се ровят в тълковни речници, за да си обяснят непонятните им шестдесет и два и половина процента). Така че предлагам да не я мислим нея, защото тя е приоритет на оръфани интелектуалци с отнесен поглед и драматично празни стомаси, докато ние с вас се целим в славата и благоденствието.
Гениалните неща са прости и се правят надве-натри: лежиш си във ваната примерно или пък те цапардоса ябълка по манерката и готово. Не е такова обаче положението с псевдогениалните, които всъщност носят пари – те искат да се понапрегнеш и даже да се поизпотиш като пич. Без рецепта няма как да стане, затова записвайте и благодарете на Бога, че тя ви идва наготово.
Щом е рецепта, много важни са мерните единици. В нашия случай те са чаена чаша, супена лъжица, чаена лъжичка. Момент, следва най-важната единица мярка, която е строго индивидуална и зависи от това колко често са ви набивали канчето в детството и как точно са се бълникали мозъците ви: тя е усилието, което всеки полага, за да си представи яростен бой на негри в тъмна нощ. Ааа, не е толкова просто: трябва едновременно да виждате и биткаджиите, и мрака. Да уловите на фона на чернотията белите склери, налети с кръв; перления блясък на зъбите и кокалчетата на ръцете, разкървавени от ударите. Хайде сега набедете някого за победител и да започваме.
Смесваме в чист и сух словесен шейкър 5 части Сан Антонио, 2 части Агата Кристи, 2 части Реймънд Чандлър, 1 част Артър Конан Дойл, 2 части Стивън Кинг, една втора Маркес, чаена чаша Маркиз дьо Сад, супена лъжица Набоков, чаена лъжичка Достоевски. Спазвайте последователността и разбърквайте с увеличаващо се темпо в продължение на 6 минути и 32 секунди до получаване на хомогенна маса. Прецедете през три пласта интелектуална марля с цел избягване на твърди остатъци от пасажи или словосъчетания. Изпозвайте негледжосан глинен съд, предварително намазан със зехтин екстра върджин, произведен от полуузрели маслини, расли на югоизточен ветровит гръцки склон на 152 метра и 34 сантиметра от скалист морски бряг, на който целогодишно пасат опитомени кози, надзиравани от овчарче с име Пан, рецитиращо „Илиадата” от изгрев до заник. Изрично условие е в гювеча три пъти да сте готвили свинско с 10 зеленчука от Сандански; два пъти телешки джолан с лук, сини сливи и червено каберне совиньон от Ямбол; два пъти пиуе със зеуе, разбърквано на всеки 23 минути и 52 секунди с пернишки винкел. Печете под капак във фурна, предварително загрята на 180 градуса, до готовност – каквото и да означава това.
Как да сервираме? Външният вид е важен, той продава. Изберете шлифован съд, кристал менте – това, което прилича на еди си кое, се харчи по-добре от другото, което е еди си кое наистина. Украсете с резен Дан Браун, шепа Паулу Коелю на стърготини и щипка Хорхе Букай на прах. Декорацията всъщност доста поутрепва вкуса, но без нея не може – точно тя върви в последно време. Ако някой днес се реши да прочете първата книга в живота си, то със сигурност ще се наниже на един от тримата.
Много е важно да отбележа, че тази рецепта е базисна – нещо като основната кройка на корсаж, с която можеш да конструираш от потниче до балтон. В зависимост от вдъхновението и личните си предпочитания експериментирайте както със съставките, така и с количествата.
Дотук нищо не споменахме за сюжет. Сега я втасахме, без него не можем да минем. Но има изход тунелът, има – щом се спрем на заглавие, нещата сами ще се подредят. Не е необходимо да напрягате твърде ума си, защото никой няма да възнагради труда ви. Спрете се на популярни фрази, които веднага привличат вниманието. Как ви звучи например „Ангел от Ада”? Банално, но въздействащо, нали?
И така: „Ангел от Ада”. В столичен квартал се случват странни убийства на мъже от всички социални прослойки. Мъртъвците са с разнообразни професии, някои са бедни, други – впечатляващо богати, трети са безработни. Сред тях има женени, разведени и ергени, дори и един изтъкнат учен вдовец. Единственото, което ги обединява, е смъртта – при всички е настъпила по време на оргазъм, като никой от тях не е страдал от сърдечно заболяване. Полицията е безсилна – не е изолирала никакъв материал, от който да изследва ДНК-то на извършителката. Следствието е в кьор сокак, но тогава се намесва Камен Желязков от село Юнак – частен детектив по призвание и донжуан по рождение. Сред вещите на едната от жертвите открива луксозен кибрит с логото на местно нощно заведение, останал незабелязан от разследващите. Камен започва всяка вечер да посещава бара и скоро погледът му е привлечен от невзрачна жена, която е редовен посетител. Заговаря я на по чаша „Мохито” и поглежда в очите й – в тях горят адските пламъци на бездънна похот. Отива в дома й: от мижаво врабче тя се превръща в птица с разкошно оперение, която е хищна като Горгона Медуза, но отказва да се целува с детектива. Той веднага разгадава как тя убива жертвите си – дарявайки им смъртоносна наслада, само че още няма отговор защо липсва ДНК. И тогава хищницата се съблича, сваля и перуката си: той осъзнава, че под дрехите си тя носи латексов костюм, покрил цялото й тяло с изключение на очите, носа и устата, и с отвор, който осигурява достъп до малка част от интимните й селения. Ангелът сръчно надява плътен презерватив на потенциалната си жертва и се опитва да я убие с неземните си ласки (следват изключително възбуждащи садо-мазо сцени, оцветени с поетична романтика), но Камен Желязков е овладял древната китайска техника за предотвратяване на оргазма. Престъпницата, латентна лесбийка, мъжемразка с тежка карма, наследена от предходни инкарнации, е разкрита и арестувана. В затвора горко се разкайва под давлението на отец Тихон, родом от село Голямо Гласище, завинаги се отвращава от секса и се посвещава на безпорочно съществуване, наситено с горещи, но смирени молитви. А Камен Желязков до края на живота си се пита дали би оцелял, ако бе стигнал до смъртоносно опасния оргазъм с ангела от Ада.
Няма нищо по-лесно от това да напишеш една книга, тънкостта е да се справиш с втората. Изненадайте читателя, предложете му сюжет, абсолютно противоположен на този от първото ви произведение. Много подходящо заглавие е „Смъртта не повтаря, той – също”. Нека това е криминален психотрилър с отчетливи елементи на хорър, примесени с чиклит.
В китно американско градче живее чаровен и богат мъж, който всяка неделя смирено изслушва проповедта на свещеника, след което прави щедро дарение за църквата. Всички са единодушни, че той е съвършеният християнин, майките непрекъснато го дават за пример на децата си, за да се поучат от неговите добродетели. Мъжът има тайна страст – убива невинни крехки жени, като ги възбужда до крайност, прекъсва половия акт преди оргазма им и ги оставя да издъхнат от зверска незадоволеност. Край на престъпленията му слага продавачка в супермаркет, в която той се влюбва. Ухажването на красивата дама е сложно и наситено със съспенс, защото тя се оказва обикновен, но горд трудов човек. Все пак в един момент се предава и откликва на чувствата на милионера. Междувременно ФБР издирва извършителя на убийствата – това, че те са затихнали, не успокоява разследващите. Влюбените се женят, чакат бебе и в момент на откровение престъпникът признава всичко на жена си. След кратко колебание надделява гражданската й съвест и тя го предава. Осъден е на смърт. Малко преди изпълнението на присъдата в килията идва мъртвият баща на убиеца и двамата водят сложни теологически спорове, в резултат на които синът получава просветление. Вдовицата наследява богатството му, но го дарява на бедните, прибира се във фермата на родителите си, където ражда и отглежда детето си. Отдава се на благородна кауза: опазване популацията на торния бръмбар. Бестселърът е с екологичен финал, който налага корицата да е в тревисто зелено, но без намек за присъствието на пестициди.
Дотук всичко е ясно, нали? Ако закъсате за заглавие, смело се обърнете към книги и филми, чиито имена помните: „За няколко оргазма повече”, „Далече, далече навътре”, „Измъчвай ме, но ме чукай”, „Високият рус мъж с черния фалос”, „Последният препуциум”, „Апокалипсис в леглото ти”, „Умирай страстно”, „Десет малки пениса”, „Някои го предпочитат студен”... Още се чудите какво и как да напишете? „Високият рус мъж с черния фалос” е низ от страховити и комични перипетии, преследващи главния герой, притежател на колоритната особеност и закоравял крадец на диаманти. „Последният препуциум” е смразяващ разказ за терористи ислямисти, чиято кауза е да отстранят от интимните органи на всички мъже това, което сам Бог е дал. „Десет малки пениса” е трагедия с остро социално, етично, мистично и сексуално звучене – десетима почтени мъже сформират престъпна група, която обира и малтретира жени, защото съпругите им ги наричат малопишковци.
Хайде, сръчкайте въображението си! Парите и славата са пред очите ви, вземете ги! А, да: можете да започнете с нещо по-леко, което да е криминално и фатално еротично, но приказно – „Тринайстият коитус на принца” например. Успех!


Публикувано от alfa_c на 13.10.2013 @ 18:47:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   anonimapokrifoff

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 10:30:41 часа

добави твой текст
"Как се пише еротично криминале" | Вход | 11 коментара (31 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Как се пише еротично криминале
от Smehoran (pelikan62@abv.bg) на 15.10.2013 @ 05:03:43
(Профил | Изпрати бележка)
:))) Браво!!! :)))


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 15.10.2013 @ 09:34:03
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!

]


Re: Как се пише еротично криминале
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 14.10.2013 @ 13:33:25
(Профил | Изпрати бележка)
Това, което прочетох би изчервило и най-заклетия еротоман, макар да е поднесено с толкова хумор и въодушевление. И макар, че бих включил повече части от Конан Дойл, това си остава едно лично предпочитание. Виж, размесването с пернишки винкел внася истински български колорит, което прави разказа да звучи автентично и истински.

Браво, Аноним. И се радвам, че се запознахме!


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 14.10.2013 @ 14:13:11
(Профил | Изпрати бележка)
Леле, толкова ли е срамотно написаното?! И аз се радвам, че се запознахме, Лео.

]


Re: Как се пише еротично криминале
от joy_angels на 14.10.2013 @ 13:11:00
(Профил | Изпрати бележка)
Сменям амплоато. Стига с тая женска проза - еротичното криминале направо ще ми лепне, особено с ценните указания от теб. :)))


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 14.10.2013 @ 14:13:51
(Профил | Изпрати бележка)
На теб, каквото и да пишеш, все ти лепне.

]


Re: Как се пише еротично криминале
от Milvushina на 14.10.2013 @ 09:59:51
(Профил | Изпрати бележка)
Малко се притесних като видях, че темата този път е проза. Плашещо си е! Четеш си, четеш и току-виж си открил, че говорят за теб. На две-три места се изчервих като настъпан презрял домат. Имам една слабост към ангелите... да кажем. :)

Преди десетина години белег, че си интелектуалец беше да четеш Паулу Коелю. В последните пет години внезапно се смени на Хорхе Букай. Виж това за Дан Браун е някаква новост за мен.

Две забележки:
1/ Чаена чаша дьо Сад си е баш да пресолиш манджата. Имала съм съмнителното удоволстие да прочета превод на накъсаната му творба и дори на мен ми дойде малко в повече. Достопочтените бг майки няма да позволят такова нещо да попадне в ръцете на отрочетата, няма да се харчи.
2/ Изброените заглавия са ни познати, но от едни кодирани канали по телевизията. :)

П.П. Нямам търпение да прочета нещо по въпроса за патриотичната лирика. :)


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 14.10.2013 @ 14:16:11
(Профил | Изпрати бележка)
Чаена чаша от славния маркиз е за хард изпълненията. Сега научавам, че кодираните канали използват заглавия, толкова литературни.

]


Re: Как се пише еротично криминале
от Milvushina на 15.10.2013 @ 10:29:57
(Профил | Изпрати бележка)
О, как да не използват. Нали целта им е да възбудят... въображението.

Шегата настрана, представата ми как се пише еротика беше преобърната преди години от една трилогия. Оттогава насам не мога да пиша вече по същия начин този тип сцени. За съжаление Кушиел едва ли някога ще бъде преведен на български, убедена съм, че щеше да го оцениш по достойнство. Ето ти пример как чаша дьо Сад, доза Стивън Кинг и Чандлър и супена лъжица Набоков (плюс солидно количество Кабала) могат да произведат истински шедьовър.

]


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 15.10.2013 @ 10:54:26
(Профил | Изпрати бележка)
Не ми е познат авторът.

]


Re: Как се пише еротично криминале
от Milvushina на 15.10.2013 @ 11:16:29
(Профил | Изпрати бележка)
Вдъщност Кушиел е трилогията. Всяка от трите книги има тази дума в заглавието си. Авторката е Джаклин Кери. Тя е известна именно с това си произведение, но както казах не е превеждана на български. Качеството в нея е, че изобилства от сцени като от писание на дьо Сад, но никога не са самоцелни. Как точно са се развили нещата в спалнята има пряко отношение към сюжета. Както и да е, отклонявам се от темата. Исках да кажа, че тук си преставила рецептата на абсолютното изтъркано клише, но е интересно как някои творби тестват положително, но въпреки това са новаторски и уникални.

]


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 15.10.2013 @ 21:30:01
(Профил | Изпрати бележка)
Да, интересно е.

]


Re: Как се пише еротично криминале
от zebaitel на 14.10.2013 @ 18:56:33
(Профил | Изпрати бележка)
Най-много се кефих на заглавията!!! Заслужава си човек да опита!
Имам предложение за вариации в рецептата - вместо извратения маркиз, чаена лъжичка Елфриде Йелинек /Нобелова награда за литература, май 2005 беше/. Да ме извини някой от читателите ти, ако я харесва, но за мен четенето на наградената й книга е стопроцентов, абсолютно качествен мазохизъм!

Исках да кажа, че си страхотен!!!


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 14.10.2013 @ 21:19:27
(Профил | Изпрати бележка)
Предполагам, че говориш за "Пианистката" на Йелинек - трудно четиво е.

]


Re: Как се пише еротично криминале
от zebaitel на 14.10.2013 @ 23:20:52
(Профил | Изпрати бележка)
Ъхъм! Казват, че филмът бил хубав!

]


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 15.10.2013 @ 09:35:24
(Профил | Изпрати бележка)
Не съм го гледала.

]


Re: Как се пише еротично криминале
от roza1 на 15.10.2013 @ 21:37:26
(Профил | Изпрати бележка)
Знаеш, че съм ти фен, но.... 5 части Сан Антонио ми се струва множко :)

Поздрави!


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 15.10.2013 @ 21:41:45
(Профил | Изпрати бележка)
Как бе, той е базата, накъде без него.

]


Re: Как се пише еротично криминале
от roza1 на 15.10.2013 @ 21:50:52
(Профил | Изпрати бележка)
Много хард...сякаш.
Ще се наложи трилогия като Кросфайър на Силвия Дей ;)

]


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 15.10.2013 @ 22:05:12
(Профил | Изпрати бележка)
Каквото дойде.

]


Re: Как се пише еротично криминале
от mariniki на 15.10.2013 @ 01:03:11
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
интересно ми беше, усмихвах се, под вежди и четях
с удоволствие... поздрав с усмивка и за теб..


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 15.10.2013 @ 09:34:55
(Профил | Изпрати бележка)
Важна е усмивката - макар и под вежди.

]


Re: Как се пише еротично криминале
от typa на 13.10.2013 @ 21:34:36
(Профил | Изпрати бележка)
А бе, къде хумор, къде сатира, ама някои от идеите направо са си за крадене :)))


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 14.10.2013 @ 14:16:36
(Профил | Изпрати бележка)
Гепи и бягай!

]


Re: Как се пише еротично криминале
от Krasi_Yankova-Zvezdokril на 27.10.2013 @ 19:00:14
(Профил | Изпрати бележка)
;)))


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 27.10.2013 @ 20:04:12
(Профил | Изпрати бележка)
:)

]


Re: Как се пише еротично криминале
от ANDROID2 на 21.12.2013 @ 14:02:11
(Профил | Изпрати бележка)
Това е нагледен сизифовски пример като се има предвид жанровото разнообразие на словосъчетанията.
Но Вие посвещавате тези напътствия единствено за творците.
Четящите за сега остават пренебрегнати, а те са повече...или не са?
Нали няма да ги измъчвате докато се изчерпят всички жанрове без своевремнно да им се дадат някои полезни съвети?
:)
Например:
- Как да се чете еди-какво си.
- Кога и каква оценка да пишем.
- Как да напишем коментар.
Като се има предвид, че коментарът е и творчески процес може спокойно да се включи с предимство в жанровете.

Завършвам с жанра поздрав, искрен, макар и човекоподобен!
:)


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 21.12.2013 @ 15:20:19
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!

]


Re: Как се пише еротично криминале
от yd (whereareyouhiding@iaminmyself.org) на 01.10.2015 @ 22:37:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.iaminmyself
сори, Сър,

нали знаеш, че си падам по кратките иносказания, та... така.... благодаря за рамото, а иначе се харчат повече калории на следващия ден


Re: Как се пише еротично криминале
от anonimapokrifoff на 05.05.2016 @ 14:33:34
(Профил | Изпрати бележка)
Въпросът е след кой точно ден е следващият ден.

]