Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 855
ХуЛитери: 1
Всичко: 856

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГрозна и Глупава 2
раздел: Романи
автор: sradev

- Здравей юнако, каза мащехата на първия срещнат, кажи й, че е хубава.
-Така си е, хубава е.
- Ето, видя ли, че всеки срещнат ти казва, че си хубава, обърна се тя към Циркония, а ти плещиш, че си глупава и грозна.
- Не е глупава и в никакъв случай не е грозна.
- Ама казваш така, защото скъпата ми мащичка те запита.
- Това на нищо не прилича! Стига с това кухненско възпитание. Първият път фруцна дупето и не отговори, вторият път пак фръцна и отклони отговора. Внимавай, ще ти падне короната от дупето.
- Харесваш ми, каза засрамено и подаде ръка – Казвам се Циркония.
- И ти много ми харесваш, каза юнака като взе ръката и не я пусна, аз съм Маргарит. А за каква кухня става въпрос?
- Отивам в магазина да купя нещо за тържественият обяд, който ще бъде вечеря, а вие се уточнявайте.
- Последната година аз гледах къщата след като почина майка ми. Готвене, пране, чистене, плащане на сметки, настроенията на баща ми и глупавото училище отгоре на всичко.
- Ти си истински юнак, каза Маргарит с възхищение. Значи за това си станала на главата си да опазиш поне огнището.
- Добре, че дойде мащехата, да ме изправи на крака.
- Първо ви помислих за близначки, а то домакинството камък на душата ти е стоварило. Не е страшно – ще се разходим из гората, покрай реката, на прах ще стрием камъка, ще ти олекне и с праха ще наторим цветята.
- С удоволствие, приятелю Маргарит, но утре защото днес е посрещането на скъпата ми мащичка, ще трябва да й предам управлението на кухнята, а тя ще ми скицира пространствата на реда си и камъка малко ще се отмести. А с тебе, Маргарит, утре ще сме сред цветята. Ето и мащехата ми идва – до утре на същото място и същото време.
- До утре. И облечи пак тази блузка – много ти отива.

- Скъпа мащичко, защо толкова лук?
- Мила сирачко, взех и тиган и сапун за ръце, че както виждам с пепел търкаш старият тиган. А лука ще нареже баща ти, та искрено да се просълзи за майка ти. Лук, чесън, люти чушки са много здравословни, когато мъж ги реже. Първо не прекалява, второ изпитва уважение към домакинството, трето – като се почеше и веднага разбира, че ръцете трябва редовно да се мият. А след това ще му дам важната задача да посоли. Така няма да се мръщи, че е безсолно или пресолено. След време, като налучка пропорциите ще е горд с това си участие в готвенето.
- Благодаря ти скъпа мащичко, че ми отваряш очите. Тъкмо беше започнал да залива главата ми с мърморене. Предавам ти пълната власт над кухнята и кажи какво да ти помагам.
- Мила сирачко, предимно ще се учиш на готварската магия и ще управляваш въздушната магия. Проветряването на кухнята ще насочваш да преминава през неговата стая. Свежата миризма на чесън и кисело зеле ще го подсеща да си сменя редовно чорапите и веднага да ги поставя в коша за пране.
- А каква беше тази магия с блузката? На Маргарит много му хареса.
- Блузката е от времето, когато бях на твоите години. Спомня си юнаците, вълнува се, цветовете й искрят, сенките говорят... Дрехите помнят по-добре и от кожата. Власинките им излъчват привличане или отблъскване, цветовете и полусенките рисуват картини в пространството. Роклята разказва приказката на краката, блузката – на сърцето. Избирай да носиш само блузки, които са ти присърце. Е, видя ли искрите и огъня?
- Видях, скъпа мащичко, каза Циркония и я целуна.
- Не смесвай целувките! Тази беше за Маргарит. Изхвърляй фантазиите след като е постигната мечтата. Аз идвам със своят свят. Лесно е да си фантазираш, но трудно е да реализираш свят. Хайде към Кухнята, че утре камък имаш да трошиш, поне сега да го разклатим. А него си пропуснала в света на мечтата за мащеха.

…..


Публикувано от viatarna на 19.08.2013 @ 23:19:14 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:29:10 часа

добави твой текст
"Грозна и Глупава 2" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Грозна и Глупава 2
от rajsun на 20.08.2013 @ 09:09:00
(Профил | Изпрати бележка)
Чета те - както гледам цъфнала горска поляна: не виждам къде свършват цветята, радвам се на гледката и нищо не мога да науча. Не мога да схвана магията.
То от цветята какво да научиш - всяко те учи нещо различно)))
Бъди!


Re: Грозна и Глупава 2
от suleimo на 20.08.2013 @ 16:20:56
(Профил | Изпрати бележка)
Исках още и си го получих!
Знам, че е грозно да казвам, че съм глупава, но след тези двете, май ще си призная! Много знаят тези женоря. И тези имена как ги измисляш само!
Впечатлена съм, не че е трудно това да се случи :):):)