Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 841
ХуЛитери: 1
Всичко: 842

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКучки
раздел: Хумор и сатира
автор: markoni55

Приятелите и познатите ни се разделиха на две: едните ни съчувстваха, че се нагърбваме с тежка задача, а другите съчувстваха на „горкичката Зара” и се радваха на куража ни.
„Горкичката Зара” се хвърли в отворените ми обятия така, сякаш вчера сме се разделили и вече си липсваме.
А аз очаквах да гушна малкия ни внук Филип, когото не бяхме виждали почти една година. Докато майка му, баща му и леля му Олга се измъкваха от кемпера, с който дойдоха и един през друг разказваха покъртителната история на „бедното изоставено момиченце” тя се бе наместила удобно в скута ми и парира каквито и да е възможности да кажа „не”. Всъщност не трогателната й история беше причината, не можех да откажа на Олга. По вече от година не си говориха с баща си и виждах как Жоро се измъчва от това. Децата ни правят много раними и техните думи най-дълбоко ни докосват, независимо дали са малки хлапета или големи мъже и жени. Сега точно тя имаше нужда от нашата помощ и това беше голям шанс ледовете да се стопят.
В интерес на истината, когато Кирил ни се обади, че тръгват за няколко дни с кемпера, за да хванат последните слънчеви дни край морето и да се видим, и междувременно доста небрежно подхвърли че и сестра му ще се присъедини, много се изненадах. Естествено първото, което си помислих, че може би Олга идва лично да съобщи на баща си радостна новина, че ще си има бебе или че ще сключва брак. Нямаше друго обяснение след толкова дълго мълчание ей така да се появи. А ето че тя се появи, но със Зара. Разбирах я, че не може да поиска от друг такава услуга. Оказа се, малко след като са си взели Зара, получават предложение за работа в Норвегия. То се е доста примамливо и трябва да заминат, като толкова други млади хора. Нямаха представа за колко време – искаха да оползотворят този шанс и да си вземат малко въздух от финансовия колапс…Отлагаха живота си за неопределено време, за да си отдъхнат от кредитите, за да осигурят по добри възможности за децата си.
Дните за адаптация на Зара минаха като един миг, в който те с Филип си прекарваха доста добре в игра и търкаляне по тревата или по пясъка на плажа, а в останалото време Олга не изпускаше възможността да бъдат заедно. После обсъдихме списъкът с подробностите – режим, навици, играчки, имунизации и т.н.
Още от първия ден започнахме да променяме навиците си най-вече с нощните ставания, за да я изпишкаме, за да я гушнем утешително. Имахме си момиченце. А до тогава „момиченцето” в къщи бях само аз. „Мина ли главицата на момиченцето?” „Наспа ли се момиченцето?” бяха грижовните, нежни въпроси само към мен, когато не се чувствах добре, но сега Жоро изливаше порой от мили обръщения и възклицания към другото момиченце. Спомнях си досадните въпроси, които ми задаваха в детска възраст „Кого обичаш по вече - мама или татко?”, на които винаги давах единствения правилен отговор: „И двамата”. Но си знаех, че никога няма, а и не обикнах втория си баща…Това обаче не ми пречеше, да се опитвам да спечеля Зара на своя страна – може би инстинктивно по женски. Бях живяла в мъжки свят с двама сина, мъж и мъжки котарак. Сега можехме да си направим наша си коалицийка.
Започнах с разходките по женски. После си промених навиците със сутрешното кафе – първо хапвах нещичко, а после се оттеглях от масата на дивана, за да си изпия кафето, канейки Зара да си правим компания. Не, не й давах кафе, просто придавах на този момент по вече тежест отколкото заслужаваше и малката й главица по някакъв начин отчиташе фактите. Моментално се сгушваше в мен и ме гледаше с възхищение как отпивам ароматните глътки. Учих я да сяда и да дъвчи „като дама”, подарявах й разни мои дреболии, които харесваше, за да си играе с тях…
Беше неделя след обед. Жоро работеше по един проект в дневната, Зара си играеше, а аз се оттеглих горе в спалнята да си чета. Бяхме решили, че това ще остане единствената стая, в която достъпът на Зара ще бъде ограничен. Изглежда съм задрямала защото ме стресна гласът на Жоро:
- Е, така ли ще я караме? Двете кучки се съюзихте и сега аз съм изхвърления от леглото?
Огледах се неразбиращо, но една лапа се стовари върху гърдите ми и Зара съзаклятнически ме близна по носа.
- Ти кога си се промъкнала тук?
Тя ме погледна изпитателно, леко наклони глава, след което ми намигна свойски…Намигна ми, сигурна съм.


Публикувано от alfa_c на 03.02.2013 @ 19:48:16 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   markoni55

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 06:27:40 часа

добави твой текст
"Кучки" | Вход | 12 коментара (25 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Кучки
от mariq-desislava на 03.02.2013 @ 20:41:51
(Профил | Изпрати бележка)
Аз пък приспах момченцето и реших да се просна тук.:) До финала не вдянах, че става въпрос за животинка, мислех я за момиченце - значи целта на текста е постигната.;)


Re: Кучки
от Markoni55 на 03.02.2013 @ 20:57:54
(Профил | Изпрати бележка)
радвам се. Нали се сещаш - направих си една серийка. Посветих на всяко от животинчетата ни по едно разказче, но на милия Рупи -две. Това е новата звезда в семейството след като той си отиде. Всъщност наистина е голяма грижа. С никое от животните ни до сега не сме имали толкова проблеми. Уж щеше да бъде малко кученце - донесоха я на 2 месеца, а сега е кучка и половина- 20 кг. Помиарка. Очаквах да е по интелигентна, което е присъщо за тези породи, но тя е толкова своенравна. Но милия Жоро толкова се е прехласнал по нея, че наистина понякога ревнувам.
Хубава вечер. Благодаря че прочете.

]


Re: Кучки
от blagova (blagova@mail.bg) на 03.02.2013 @ 21:46:01
(Профил | Изпрати бележка) http://taniablagova.com

Разказът е увлекателен,увличащ и с неочакван край, който те кара да се усмихнеш,че така ловко са те хванали на въдицата! Поздравления и поздрави!!!


Re: Кучки
от Markoni55 на 03.02.2013 @ 22:05:24
(Профил | Изпрати бележка)
то на въдицата ни хванаха нас с Жоро. За съжаление Олга изпълни мисията си да намери осиновители за помиарката Зарка и почти не пише и не пита за нея. Ако мислиш че стоя до това време от любов към сайта - чакам да я изпишкам преди лягане. Днес аз съм дежурна до 12, а Жоро е за 4-5 часа. Ама какво да си я правим. Да ни е жива и здрава. Нашето момиченце

]


Re: Кучки
от lordly (lordly@mail.bg) на 03.02.2013 @ 21:46:06
(Профил | Изпрати бележка)
Въобще не се съмнявай, нямигат, а котките даже с две очи. Моята ми липсва много и все още не мога да напиша разказ за нея - ще е много сълзлив, а не бива!


Re: Кучки
от Markoni55 на 03.02.2013 @ 22:09:35
(Профил | Изпрати бележка)
Разбирам те. Преодолях го с Рупи. Само Зарка си нямаше разказ. Е, сега и нея я втъкнахме. След малко ще я изведа пак и се тръшкам. Иначе е сладурана, ама много своенравна и още не можем да си установим правила. Вече сме се видяли в чудо с нея. А Жоро така я жали за най-дребните неща, сакън момиченцето на тати. Ама ще си спретнем женско царство - виждам ги нещата. Благодаря че намина

]


Re: Кучки
от Milvushina на 03.02.2013 @ 22:16:44
(Профил | Изпрати бележка)
Много ми беше забавно да прочета. Подозирах аз накъде отиват нещата, което не пречи историйката да е свежа. :)

Намигат, намигат! Че се и усмихват даже. Хитруват също, съвсем като палави малки момиченца!

Ето нещо и от мен. Близка моя приятелка има Аляски маламут. Много ме обича това куче! При това съвсем любовно, но това е една друга история. Та в тази връзка казвам, отдалече ме познава, че съм родена кучка. За намръщените и възмутените, появила съм се на бял свят в годината на Кучето по китайския календар. Понеже съм от женски пол... предполагам това ме прави родена кучка. :)

Поздрави!


Re: Кучки
от Markoni55 на 04.02.2013 @ 14:03:41
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря. Радвам се че ти допадна. Усетих аз че сме от една порода!

]


Re: Кучки
от Jenia (jivkova@hotmail.com) на 03.02.2013 @ 22:56:19
(Профил | Изпрати бележка)
и аз до финала не разбрах, че Зара е куче. Хубава историйка!


Re: Кучки
от Markoni55 на 04.02.2013 @ 14:05:35
(Профил | Изпрати бележка)
Ами аз на всичките ни животинчета им посветих по една историйка с идеята да не се усеща до финала за какво става въпрос. радвам се че при теб е сработило. Е, някои са по отракани и не се хващат на въдицата. Но Зара е сладурка, макал че още е на 6 месеца и удари 20-те кила.

]


Re: Кучки
от CheGuevara (rujavasileva@hotmail.com) на 03.02.2013 @ 23:06:50
(Профил | Изпрати бележка) http://www.Condor46.blog.bg
Ваня,твоят разказ ме разсмя и стопли душата ми!...ХАРЕСАХ!!!


Re: Кучки
от Markoni55 на 04.02.2013 @ 14:06:24
(Профил | Изпрати бележка)
твоите думи са балсам за душата ми. Благодаря ти Че

]


Re: Кучки
от kasiana на 04.02.2013 @ 03:23:14
(Профил | Изпрати бележка)
Чета аз по втори петли - 4:17, Жоро сигурно вече разхожда Зара, и ти се радвам на обичта, с която разказваш за намигващото си четирикрако момиченце!!!:)))

Сърдечни поздрави на "двете кучки"... с намигване и широка усмивка:)))))

Каси


Re: Кучки
от Markoni55 на 04.02.2013 @ 17:44:41
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! И аз си измислям оправдание да чета до късно уж ще изчакам Зара...но Жоро ни разконспирира. То все е така- като ти си си избрал нещо - си го браниш, като някой ти го е натресъл - се оплакваш. Абе животинка, ама нещо ни идва нанагорно с нея. поне имах друга нагласа за новото куче което да си отглеждаме. Абсолютно се разминава с представите ни. Ама можеш ли отказа. Не че Олга се интересува вече от Зара. Жалко, защото това ми беше най-сериозния довод да се съглася. това са децата - всеки със своите си проблеми.

]


Re: Кучки
от secret_rose на 04.02.2013 @ 20:54:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Много си сладкодумна, Ваничка, четох с удоволствие :)


Re: Кучки
от Markoni55 на 05.02.2013 @ 15:39:52
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря. Вече си го дописвам и съжалявам че избързах да го пусна. Жалко че няма опция за промяна. Карай. Голяма шеметка е тази наша Зара. Заради нея не можем да отидем никъде. Така ми се иска да избягаме за два-три дни, но тя не е като Рупи. Още си няма дисциплина и не можем да я оставим на никого, освен ако този който ще я гледа не се пренесе у нас. Докато бяхме в Лондон сина ми се жертва, но не мога пак да го моля. Трудна работа.

]


Re: Кучки
от azzurro на 12.02.2013 @ 15:25:27
(Профил | Изпрати бележка)
Топъл разказ Ваня, обичам когато разказваш! Винаги съм се възхищавала на деликатната обич на животните! Поздрав Ваня! Липсва ми моята котка!


Re: Кучки
от Markoni55 на 14.02.2013 @ 17:01:05
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Ванюшка, те са част от живота ни. Вече и със Зарка посвикнахме, ама бая зор. Много е различна от Рупи, ама си я обичаме. Прегръдки!

]


Re: Кучки
от malkiatprintz на 02.03.2013 @ 03:32:15
(Профил | Изпрати бележка) http://malkiatprintz.blogspot.com/
Хехех... и при мен сработи, Маркони - до финала не разбрах, че Зара е кучка :) Увлекателно и свежо :)


Re: Кучки
от Markoni55 на 07.03.2013 @ 16:54:21
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! Всъщност от всичките си творби, посветени на домашните ни любимци, само на Зара нещо трудно ми се получи, но щом ти е харесало - супер. Смятам някога да го пипна още малко ама ще видим. Благодаря

]


Re: Кучки
от petinka (bagrqna67@abv.bg) на 10.03.2013 @ 09:15:09
(Профил | Изпрати бележка)
Добре, че ми подсказаха, че Зара е куче... ;)
И... разчитай по-добре сигналите И, иначе каузата ви срещу Жоро е загубена! :P


Re: Кучки
от Markoni55 на 11.03.2013 @ 16:28:04
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря. Станала е една глезла и половина, ама вече и аз усещам, че ме е привързала към себе си. Това е!

]


Re: Кучки
от Valens на 11.04.2013 @ 22:41:42
(Профил | Изпрати бележка)
Прочетох отново с удоволствие! Поздрав, Ваня! :)


Re: Кучки
от Markoni55 на 14.05.2013 @ 16:08:17
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че ти допадна. Твоят коментар ме накара да си го прочета пак. Не е зле.

]