Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 847
ХуЛитери: 1
Всичко: 848

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКолелото на Времето(part 6)
раздел: Фантастика
автор: Varion

ПОТОКА НА ВРЕМЕТО

Корабът на настоящето плава вечно по водите на времето. Независимо на къде се е насочил пред него има бъдеще, а зад него, минало.
Но платната на този кораб са извън обсега на смъртните.


Тежките удари проехтяваха по древните порти на храма. Бавни, но настойчиви, те методично разхлабваха вековните панти. Стотици нечовешки очи се отвориха в мрака от дълбините и се обърнаха по посока на дразнителя. Стотици крака се завлачиха, по плочките покрити от старинния прах, към тресящите се порти. Стотиците пазачи се събудиха след дългогодишния си сън и се насочиха към натрапника дръзнал да ги обезпокои. Вековните статуи се размърдаха и раздвижиха бавно. Избледнелите кости на тези, дръзнали да обезпокоят храма преди, също се раздвижиха и се изправиха да защитават това което някога са целели да ограбят.
Дебелият метал подаде и вратите зейнаха. Слънчевата светлина плахо запълзя на вътре, където не бе пристъпвала от векове наред, а насред яркия слънчев ореол се очерта масивен силует. Той прекрачи прага и навлезе в древния храм, смело пристъпваики през легиона на пазителите, които се отдръпваха плахо сякаш разпознали врага си. Те ръмжаха и оголваха пожълтели зъби, или пристъпваха нервно от крак на крак, но не посмяваха да се доближат. Фигурата носеше масивна броня от черен метал, с извезани руни от лилави кристали, а в ръцете си държеше по една сабя, всяка инкрустирана с множество златни орнаменти. Размера на доспехите му подсказваше за завидна сила, а гордостта в походката му, за благородно потекло.
Забързания му ход бе спрян от една тъмна и слаба фигура изплувала от сенките на храма. Тежък, дървен жезъл отчетливо почука по каменния под и привлече вниманието на всички, вкючително и на черния рицар. Монахът бе прегърбен, а лицето му бе скрито под тъмна качулка, но гласът му прозвуча могъщо.
- Какво търсиш тук, дръзки човеко? Ти носиш бронята на Дарак, Черния Крал, но душата ти е на смъртен. Как се сдоби с тези доспехи?
- Дарак беше мой баща. Аз те приветствам пазителю на времето! – Проехтя металическият глас под черния шлем. После рицаря бавно го свали. Това откри буйна руса коса и искрящи зелени очи. Лицето бе красиво но твърде свирепо, а кожата бе изкривена от множество белези, някои от които изглеждаха сравнително пресни. На челото му аленееше ярката емблема на рода на Безвременния. Могъщия орел, разперил криле бе издълбан директно в черепа на младия мъж, както бе издълбан в челото на баща му.
- Да, символа ми е познат, но аз усещам как животът ти изтича. Ти не си безсмъртен като баща си.
- И за това съм тук. – Лукаво процеди натрапникът - Ако той бе истински безсмъртен, сега нямаше да нося доспехите му. Но аз ще постигна това което той не можа. – Тънка усмивка разтегли устните му –Той бе извън времето и неподвластен нему, но не и на острието ми. Аз ще търся своята безсмъртност, не в кръвта на боговете. Не извън потока на времето, а в господство над него!
- Ти си смъртен момко, няма да го издържиш. – Изпод качулката се откриха очи изцяло обагрени в млечно-бяло, слепи и невиждащи, но все пак подсказващи мощ и необятна мъдрост - Потоците които аз пазя биха те разкъсали много преди да ги овладееш. Откажи се и върни грешната сабя, оплискана с бащината ти кръв, извън пределите на това място.
- Не! Баща ми те слушаше, но аз няма да повторя грешката му.
- Кажи ми името си, сине на Дарак!
- Аз съм Ларус, от рода на Безвр...
- Тогава ти, Ларус никога не ще притежаваш това което желаеш.
- Какво?! – очите на младежа се разшириха от ярост.
- Гробницата на времето е свято място където и боговете не дръзнат да пристъпят. – Монахът бавно се заотдръпва назад към сенките от които се бе появил, а древните пазители изглежда набираха смелост и стесняваха кръга около рицаря – Твоята безочливост не ще мине безнаказана. Ти си позор за рода на Черния Крал, момче!
- Така да бъде! – Ларус захвърли шлема си в краката на качулатата фигура, докато множеството закривени и остри като бръснач нокти и оръжия се протягаха към него бавно, но с методична непреклонност. Изражението на изненада у младежа се смени с това на свирепо задоволство. – Но аз отдавна съм надминал баща си...
Двете саби изсвистяха с и се забиха в гърдите на първия противник, докато монахът, потропвайки с жезъла си, се отдалечи в дълбините на гробницата на времето, оставяйки битката далеч зад себе си.


Публикувано от BlackCat на 31.10.2004 @ 14:02:50 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   Varion

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 04:34:28 часа

добави твой текст
"Колелото на Времето(part 6)" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.