Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 796
ХуЛитери: 1
Всичко: 797

Онлайн сега:
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДецата за ужаси
раздел: Романи
автор: tzvetcomarinov

- Извинете, гспожо Брукс, но започвам да се страхувам повече от вашата нерешителност, отколкото от твърдостта с която ме посрещнахте преди малко.
- Какво имате в предвид?
- Притеснява ме сложносттта в ребуса- Да отделя истината от това, което евентуално ще споделите с мен.
- Нямам въобще намерение да ви разказвам каквото и да било.
- Ето я причината за притеснението ми. Разберете правилно. Всеки наш празен разговор може да се отрази неблагоприятно и върху вашия съпруг. Не изключвам дори това, жилището ви да е сега под наблюдение и моите чести посещения тук да са нежелателни.
Сюзън не отвори уста, но изпита крещяща нужда да не разговарят поне минута - две. Трябваше да събере своите мисли, защото сега те се разпиляваха като живачни капки от счупен върху пода термометър.
Гостът прояви тактичност и търпение, но отново повтори въпроса:
- И така, госпожо Брукс. Какво искаха от вас тези мъже преди малко?
- Интервю.
- Моля! Изглежда започваме от началото нашия разговор. - Мъжът срещу нея е зареден с безкрайно търпение или поне това изразяваха спокойните ми, но и неумолими очи. - Сама разбирате, госпожо, че и двамата не повярвахме на отговора. Нали. Достатъчно е позвъняване по телефона и след няколко минути ще ни върнат справка, че автомобилът с който си отидоха вашите посетители, не принадлежи към никакво радио нито телевизионна компания. Един журналист или сътрудник на вестник няма кола с подобна регистрация. Съгласна ли сте?
- Да - потвърди жената, но го погледна с очи в които напираше гореща молба. - Разберете. Просто ме е страх.
- Напълно разбираме състоянието ви. И вашият страх е напълно понятен и го приемам. Няма да него универсално лекарство, затова ще ви предложим онова, което е по възможностите на нашата служба.
- И какво е ? - попита с някаква едва проходила надежда в гласа Сюзън Брукс.
- Просто ще смените жилището и града за известно време.
- Ходя на работа.
- Известно ни е това, госпожо Брукс и взехме го в предвид. Наши специалисти ще уредят нещата с вашите ръководители. Дори заедно ще обмислят и вземат най-удачното решение.
- Какво ще стане с моя съпруг?
Основателно. Справедливо и топлещо. Стига да беше чуто и от когото трябва.
- Няма да му се отрази негативно, а очакваме да бъде точно обратното. С посещенията при вас, те го изнудват допълнително.
Жената не издържа повече. Сви се рязко и отведнъж, сякаш беше получила най-яката плесница през лицето.
Агент Пол Ричмън спести голяма част от приказките, които можеше да изкаже. Не сподели, че е изучил всичкото известно около изчезването на професора. Дори пикантните шантажирания и мними отвличания на които беше подложена неговата съпруга.
- И така, съгластна ли сте, госпожо Брукс да ни разкажете подробности около това интервю?
Повече от очевидно бе за нея, че тоя който влезе в дома й, няма да се откаже толкова лесно от онова за което беше дошел.
- Добре - заяви кротко, изцяло смазаната и примирена жена.
За последните дни толкова пъти вече попадаше в безизсходица, че забрави какво е късмет и от кога той не бе я докосвал.
- Благодаря ви, госпожо. Моля само един момент и ще продължим.
Агентът извади от джоба си портативна радиостанция и разпореди на другия отсреща изглежда нещо много важно и спешно. Тя не проумя какво точно, защото нямаше време нито желание да мисли.
Мъжът от федералните извъртя недвусмислено лице към нея с ясния знак, нека продължим по-нататък върху онова за което вече се споразумяхме. Сюзън отговаряше на всичко почти машинално, защото не виждаше къде е границата след която да остави нещо за себе си.

Цветко Маринов


Публикувано от alfa_c на 05.03.2012 @ 09:32:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   tzvetcomarinov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 02:37:23 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Децата за ужаси" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Децата за ужаси
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 05.03.2012 @ 19:53:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Странно и шокиращо ми се вижда това заглавие, но от един откъс не мога да разбера дали е защитено.
П.П. Няма "в предвид" и всички производни, които можеш да измислиш. Пише се само "предвид".
Поздрав!