Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 770
ХуЛитери: 6
Всичко: 776

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Marisiema
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСиньо зеленият дневник
раздел: Есета, пътеписи
автор: transparencia

Случвало ли ви се е да откриете старият тинейджърски денвник който майка ви е конфискувала преди 17 години и който никога не сте подозирали че ще държите отново в ръцете си? Виждате познатите синьо зелени карирани корици и в този момент времето спира. Миналото настига настоящето на първата страница където с плах почерк сте написали „ За тогава, когато сега ще бъде някога”.
Усещането е същото все едно влизаш в стар подлез от времето на социализма. Слизаш по старите разкъртени стълби и се озоваваш сам пред тъмният тунел. Надрасканите по стените графити привличат погледа. Преплетени един в друг, напластени като стари спомени от тинейджърски пиянски нощи. Спираш, и колебливо се взираш в тъмния тунел обзет от мрачното чувство превзело душата ти. Знаеш че ще трябва отново сам да минеш прев този тъмен тунел. Поемаш въздух и бавно пристъпваш към тъмнината. Очите ти опипват пределите на мрака, докато сенките от миналото се прокрадват в тишината на съзнанието ти. Изниква у теб силно желание да прекосиш тичешком тъмницата със затаен дъх, да притъпиш сетивата си за да намалиш болката и да се престориш че не те е страх от сянката в прашния ъгъл. Пет, десет бързи страхливи крачки, не остава още много. Усещаш нещото появило сеот мрака, което жадно залепва очите си на гърба ти. Любопитството все пак надделява над страха. Поглеждаш по смело към графитите и мигом те обзема познатото чувство на самота, придружено с отчаяни опити за бунт срещу тази несправедливост. Следва лавина от объркани думи и знаци. Цветовете преливат от ярко червено в метално черно. Озъбени розови чудовища напомнят за първият мъж който се опита да отнеме детствеността ти в онази мръсна тоалетна. Стара табела като че ли иска да забрани навлизането в този стар младежки спомен. Вече е късно, очите ти свикват със мрака и като че ли трагичната нотка е заровена в дълбока пряспа. Малката стаичка на старата надзирателка пустее. Тя също е прогонена в миналото. Нови лица преминават забързани до теб, някои се спират други дори не те забелязват. Имената на стари приятели надничат от неясен спомен. Чуваш веселият смях на морски гларус, опитващ се да разпери по широко криле и да се понесе леко над морето от любов. Внезапно се сблъскваш с угриженият поглед на детето с което скачаше на ластик пред блока. То май ти се сърди и те вини че си го забравила? Но ето че се появява сърната която познава душата ти от вечни времена. Старият дух, изнемощял и обиден, плаче на стълбите пред селската къща. Леденият мост който изплашената тинейджърка ревниво пазеше се топи от страстта и жаждата за докосване. Тръгваш смело към изхода. Спираш се на второто стъпало. Дъждът навън е спрял. Ако още сега се върна по същият тунел, дали на другият изход ще вали сняг?


Публикувано от Administrator на 07.07.2011 @ 10:03:55 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   transparencia

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 43372
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Синьо зеленият дневник" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Синьо зеленият дневник
от mariq-desislava на 07.07.2011 @ 10:15:23
(Профил | Изпрати бележка)
Ето затова аз ги изгорих и трите дневника, които имах още преди 13 години.:) Знаех си, че ще има полза от това.