Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 778
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 778

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäíà ðàçõîäêà
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: sinner

Ñúáóäèõ ñå òàçè ñóòðèí... îòíîâî, îãëåäàõ ñå è â ïðîñúíèöà ñå çàâúðòÿõ äà ñêðèÿ î÷èòå ñè îò ñëúíöåòî... ïîñëå ìó ñå óñìèõíàõ, óñåòèëà òîïëèíàòà íà íåæíîòî ìó ãúäåëè÷êàíå.
Ðåøèõ, ÷å å äåí çà ðàçõîäêà.
Åäâà îòâîðèëà î÷è, ñå äîáðàõ äî êîòëîíà, çà äà ñè íàïðàâÿ ÷àøà ñèëíî êàôå... Ïîäïðÿõ ñå íà ïåðâàçà, íà áàëêîíà ñ ÷àøà ñèëíî êàôå è öèãàðà...
Äåòñêè êðÿñúöè ðàçâàëèõà òèøèíàòà, çà äà íàïðàâÿò äåíÿò îùå ïî-î÷àðîâàòåëåí.
Âçèðàõ ñå â íåîáÿòíîñòòà íà íåáåòî, ñèíüîòî, òîïëî åñåííî íåáå.
Ïðèèñêà ìè ñå äà ñúì êàòî âðàá÷åòî, ïîäñêà÷àùî îò êëîí íà êëîí, ïîëèòàùî... Ñâîáîäàòà, êîëêî å öåííà è êîëêî ðÿäêî îöåíÿâàíà..

Èçëèçàì! Îáóõ ñè èçòúðêàíèòå äúíêè, ñòåãíàõ ñè êåöîâåòå, íàìúêíàõ ñè ñóèò÷åðà, â êîéòî ñúì êàòî â ÷óâàë :-) îîîî ñóåòà.... Õâàíàõ êîëåëîòî è....... ñå ïî÷óâñòâàõ âðàá÷å. Òàêîâà åäíî ìàëêî ñúçäàíèå, áåççàùèòíî è ñâîáîäíî.
Êàðàõ ïî÷òè îáåçóìÿëà (äîêîëêîòî å âúçìîæíî äà îáåçóìåÿ ïîâå÷å), îïèòâàõ ñå äà õâàíà âÿòúðà...
Ëåòÿõ ìåæäó êîëèòå ïî çàäðúñòâàíèÿòà ñ ëåêîòàòà íà âðåìåòî. Ïîãëåæäàõ èçíåðâåíèòå ôèçèîíîìèè íà áúðçàùèòå, çàêúñíÿâàùèòå ñóáåêòè, ïîäâëàñòíè íà ãðàäñêèÿ òðàôèê, à àç êàòî ìàëúê òðîìáîöèò ñå ïëúçãàõ ïî àðòåðèèòå íà ãðàäà. Ïëåçåõ ñå èçïîä êîçèðêàòà íà øàïêàòà ñè, íà òàêñèäæèèòå, äåòî ìè ïîäñâèðêâàõà... ëåòÿõ..., ïëóâàõ ñúñ ñèëàòà íà ñâîáîäàòà â ìîðåòî îò ãðàäñêè çäàíèÿ è áåòîííè äóøè, ìóõëÿñàëè îò âëàãàòà íà ïàíåëèòå..... à àç ñúì ñâîáîäíà.
Ñòèãíàõ äî ïàðêà è íàìàëèõ. Òàì ïàíåëíèòå ÷îâå÷åòà ñà ïðîñòî õîðà - ñìåÿò ñå, ïèÿò áèðà, ëþïÿò ñëúí÷îãëåä, òè÷àò ïî òðåâàòà, ëåæàò çàìå÷òàíè ïî ïåéêèòå.... òàì èìà è äðóãè êàòî ìåí - ñâîáîäíè ( ïîíå çà ìàëêî).
Êëþêàðñòâàùèòå áàáè, âåñåëèòå ñòàð÷åòà, äåöàòà, ðîäèòåëèòå èì... Ñåäíàõ íà åäíà ïåéêà è òàçè àëåÿ ïðîæåêòèðà ïðåä ìåí ïðåõîäíîñòòà íà âñè÷êî íàðå÷åíî ÷îâåê. Âèäÿõ ñå ñëåä 5 ãîäèíè ñ ìîåòî äåòå, ïîñëå ñ ìîèòå äåöà... ñ ìîèòå âíóöè...ïàê íà òàçè àëåÿ. Òÿ ùå å âñå îùå ñúùàòà, òà òÿ å áèëà ñúùàòà è ïðåäè äà ñå ðîäÿ. Ïîíàñÿëà å ñòúïêèòå íà ñìååùè ñå ïðèÿòåëè, íà âëþáåíè äâîéêè, íà ñïîìåíèòå íà áàáè è äÿäîâöè. Ïîíàñÿëà å òîëêîâà ÷îâåøêè åìîöèè, àêî ìîæåøå äà ãîâîðè... ßâíî ïðåõîäíîñòòà íà ÷îâåøêèÿò æèâîò íÿìà íèùî îáùî ñ íåïðåõîäíîñòòà íà ÷îâåøêèòå òâîðåíèÿ... ( ïîíå â íÿêîè ñëó÷àè). Õîðàòà ñÿêàø ñà èçïàäíàëè â íÿêàêúâ òðàíñ - ñïîêîéíè, óñìèõâàùè ñå, ñÿêàø íèùî íå ãè èíòåðåñóâà - ïðîñòî ðàçõîäêà â ïàðêà...
Íî èìà íåùî îùå ïî óíàñÿùî - ÷èñòàòà, âåëèêàòà, äåâñòâåíà ïðèðîäà (äîêîëêîòî å âúçìîæíî) - áåç àñâàëòîâè àëåè è öèìåíòîâè ñòúëáîâå... Òàì ñè íàä âñè÷êî è îñúçíàâàø êîëêî ñè ìàëúê, íî òàì ñâîáîäàòà òè äàâà êðèëà... äà ïîëåòèø, äà èçêðåùèø, äà ñå ëþáèø ñ âÿòúðà, äà ñå âåí÷àåø ñúñ ñëúíöåòî, äà ïîåìåø îò çåìÿòà.. òàì êúäåòî ñå ñúáèðàò çåìÿòà è íåáåòî, àòìîñôåðà è õèäðîñôåðà ðàæäàò ñâåòëèíà â ëåãëîòî íà äèâíà ôëîðà è êîíöåðòèðàùà ôàóíà.... êîëêî å êðàñèâî òîâà...

Àç ñúì íèêîé â íåäðàòà íà òåçè âåëè÷èÿ, òå ïðîñòî çàêóñâàò ñ ìîÿ æèâîò. Àç ñúì ïðîòî áúëõè÷êà â êîçèíàòà íà çåìÿòà, è ñàìî äà êèõíå ùå ìå ñúáîðè. Êàêâî é ïóêà çà êèòàðàòà ìè.....Áúëõè÷êà ñ êèòàðà...-íå, íå - ñâîáîäíà áúëõè÷êà ñ êèòàðà.

Ñàìî ñâîáîäàòà äàâà âúçìîæíîñòòà äà âèäèì íåâèäèìîòî, äà ÷óåì ãëàñúò íà âå÷íîòî, äà îáèêíåì íàñòîÿùåòî....



26.09.2004ã.


Ïóáëèêóâàíî îò mmm íà 28.09.2004 @ 11:10:12 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   sinner

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 05:36:12 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Åäíà ðàçõîäêà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäíà ðàçõîäêà
îò moeto (moeto@abv.bg) íà 28.09.2004 @ 11:20:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ïîäðåäèõ íà àëåÿòà ñëúí÷îãëåäîâî ñåìå ïîä ôîðìàòà íà êèòàðà èëè êîëåëî- âñå åäíî. âðàáöèòå áÿõà áÿõà òîëêîâà ìíîãî, ÷å çà ìèã ìè ñå ñòîðè, ÷å âÿòúðúò ñå êà÷âà íà êîëåëîòî è åäíîâðåìåííî ñ òîâà çàïî÷âà äà ñâèðè íà êèòàðàòà...
òîâà å óñåùàíåòî íà ñâîáîäàòà,
íåêà âñåêè èìà î÷è äà ãî âèäè...
êðàñèâî å