Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 763
ХуЛитери: 5
Всичко: 768

Онлайн сега:
:: Elling
:: Boryana
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтабудна ли си?
раздел: Фантастика
автор: moeto

Солариада или брътвежите на един луд за връзване робот.
Казах ли ти, че си кукла? Не съм?
Ти си кукла, скъсай конците или остани при другите...
...мъжете заминаха на Марс или някъде там наблизо. За сбогом тя ми каза: "и ти си като тях, идваш и си отиваш, а аз те искам до мен!"
Нямаше никъде да пътувам или поне не физически. Всъщност замислих се, щях да пътувам, но без тялото си. Него обичайно оставям на Земята, а летя със съзнанието си. Да знаеш само колко енергийни образования се домогват до него, да го поробят или изчерпят. Права си, не сме самички тука, но него казвай на никого, защото ще те помислят за луда, пък и мен за компания ще вържат.
Неуловим съм или поне така обичам да си мисля, прикривам се дори от себе си, защото странната параноя ме дебне. Имплантирали са ми я, за да не избягам далече.
Въпреки това се чувствам свободен, не се опитвай да ме оковаваш с думи, ще избягам и от теб. Обичам и твоята свобода.
Тази нощ пак те сънувах, чаках те, чакам те, не зная колко ще продължи всичко. Виж как тръпки те полазиха, даже не вярваш на очите си. Не ме следвай, мога да поема отговорност само за себе си. Твоите желания са твойте окови, за да ме последваш трябва първо да ги укротиш. Извинявай забравих, че мразиш думичката "трябва". Искаш да се чувстваш призвана, да бъдеш привилигирована, смешна си ми в това си желание. Има само две неща, си или не си, няма средно положение. Ако нямаше енергията- нямаше да се срещнем, сега ти е необходима още и още за да продължиш. Питаш ме какво да направиш, много е просто, отказвай се от всяко непоникнало желание и ще спестиш достатъчно. Колко малко хора знаят кога достатъчното е достатъчно.
Пътят към себе си е лудост, лабиринтът е пълен с капани.
Мнозина са тези, които пълнят лудниците, може би и аз съм един от тях. Отговарям само за себе си.
Вчера от ръцете ми поникнаха крила, бях ти писал, че мога да летя.
Направих няколко кръгчета, но в небето акулите ме надушиха, аз пък им избягах. Върнах се набързо на брега.
Забравих да ти кажа, те се хранят с нашето съзнание.
Ще ме последваш ли?
Не съм ли много убедителен?
Кръгът трябва да се затвори...
След всичко това, още ли смяташ, че съм неадекватен? Права си скъпа, имаш право.




Публикувано от aurora на 24.09.2004 @ 14:20:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   moeto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.75
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 11:43:02 часа

добави твой текст
"будна ли си?" | Вход | 7 коментара (20 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: будна ли си?
от Ray (bdoych@abv.bg) на 04.05.2005 @ 16:38:21
(Профил | Изпрати бележка)
"Пътят към себе си е лудост..."
това силно ме впечатли, особено в светлината на мислите, които ми минават напоследък :)
Съзнанието ни е храна... колко ли е спасителен брега
Впечатлих се от това, че има акули на небето... :)


Re: будна ли си?
от grifon на 24.09.2004 @ 16:38:37
(Профил | Изпрати бележка)
...на мен ми прилича на опит за автобиография II..."Пътят към себе си е лудост, лабиринтът е пълен с капани", но пък когато го поемеш се получават най-хубавите ти неща....


Re: будна ли си?
от Tania на 24.09.2004 @ 16:59:10
(Профил | Изпрати бележка)
Всичко твое прочетох - разкош!
Потърси си издател ако имаш и още.

Не реагирах веднага,защото исках да съм сигурна че написаното ми въздейства не само защото откривам близки, почти "лични" за мен неща.


Re: будна ли си?
от Tryn4e на 24.09.2004 @ 19:28:53
(Профил | Изпрати бележка)
:) една от куклите може ли да се изкаже? :)
Позволявам си да взема думата, въпреки че бях решила да не се забърквам в повече недоразумения, забъркани от заблуди.
Смея да си мисля, че те познавам толкова добре, колкото е възможно да се опознае някой за около година и половина и то не като мечта или копнеж, а като реално живо същество от плът и кръв. И много те моля не заблуждавай тук четящите, че си луд или робот.
Няма да споря по въпроса за контрола върху желанията и достатъчностите. Стара тема, само тема.
Останалото, което може би много хора очакват да чуят тук - ще премълча. Има и други начини за изразяване освен думите и аз ги предпочитам.
Не мисля повече да боцкам или гъделичкам, но ще ви чета с удоволствие.



Re: будна ли си?
от pafka (pafka_2003@yahoo.com) на 27.09.2004 @ 17:30:46
(Профил | Изпрати бележка) http://pafffka.blog.bg/
пауза...преди последното изречение...което е:

Кръгът трябва да се затвори...


поздрав!:))


Re: будна ли си?
от Obgru6tane на 01.11.2004 @ 12:28:45
(Профил | Изпрати бележка)
"Твоите желания са твойте окови"
...
Искам да ти кажа много. А когато дочета и останалите ти неща, вече не само ще искам. И ще имам. Струвало ли ти се е и на теб, че го усещаш, когато Нещо-то се заражда и набъбва вътре нейде си. Имаш някаква представа какво точно ще излезе, когато То достигне някаква завършеност, но никога не си сигурен, докато и тоя миг не дойде. Само знаеш, че ще е хубаво, че ще направи и теб самия малко по-красив. И е така. Само където нетърпението нараства успоредно с усещанията и оттегля очакваното напред във времето. В този миг някъде се заражда творческата депресия - мое мнение.


Re: будна ли си?
от Obgru6tane на 01.11.2004 @ 12:30:22
(Профил | Изпрати бележка)
"Твоите желания са твойте окови"
...
Искам да ти кажа много. А когато дочета и останалите ти неща, вече не само ще искам. И ще имам. Струвало ли ти се е и на теб, че го усещаш, когато Нещо-то се заражда и набъбва вътре нейде си. Имаш някаква представа какво точно ще излезе, когато То достигне някаква завършеност, но никога не си сигурен, докато и тоя миг не дойде. Само знаеш, че ще е хубаво, че ще направи и теб самия малко по-красив. И е така. Само където нетърпението нараства успоредно с усещанията и оттегля очакваното напред във времето. В този миг някъде се заражда творческата депресия - мое мнение.