Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 823
ХуЛитери: 1
Всичко: 824

Онлайн сега:
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗа данъците във Вулгария
раздел: Есета, пътеписи
автор: sradev

Както добре е известно, държавата е тоталитарна организация за събиране на данъци.
Събирането на данъци е бизнес и като такъв се подчинява на основните сметки: инвестиция, пазар, печалби. Да надникнем в сметките на Вулгария с общо 10 млн. данъкоплатци:

основек капитал: данъкоплатци и природни ресурси. Понеже ресурсите не желаят да плащат данъци, то остават тези данъкоплатци и техният пазар. Залагайки природните ресурси, както и пазаря от данъкоплатци в банката, държавата може да вземе 15-20 процентен кредит за построяване на данъчна система.

данъчна система: Един чиновник обработва 100 хартийки дневно, което прави около 25000 документа годишно при пълно натоварване. Следователно достатъчни са 400 чиновника, точно колкото е парламента на Вулгария. Поради неравномерното разпределение на данъкоплатците в 10000 селища, то броят на необходимите чиновници става 20000, т.е. ефективността им намалява 50 пъти. За управление на система от 20000 чиновници е необходима армия от 5000 началници, което довежда до ефективност 400 документа чиновник/годишно.

поддържане: един чиновник се състои от бюро, шкаф, 7 кв.м. застроена площ, 4 ключалки и парче охрана на сградата. Това всичко струва годишно 12000 довера, т.е. по 30 довера на документ. Следователно обработката на документи под 30 довера е неизгодно.

инвестиция: построяването/наемането на горепосочените 10000 сгради изисква първоначален капитал от минимум 175 000 000 довера при цени на сгради 1000 довера на кв.м. Обслужването на заема заема 35 000 000 довера, които трябва да се добавят в разходите на фирмата. Следователно разходите са около 335 000 000 довера или по 33,5 довера на документ.

Следствие: Колкото и инфлация да се внесе, документи под 33,5 довера приход не е изгодно да се обработват.

След тази сметка, Онбашията на Вулгария, Амзеср, реши да бъдат избирани 400 събирачи на данъци, които по съвместителство ще бъдат и парламент за говорене относно данъците. По желание на данъкоплатците, с общо и тайно гласуване, след приключване на мандата събирачите на данъци могат да влезнат за съответният период в затвора, за да могат на спокойствие да напишат отчетите по разходите.

В рамките на реформата всички данъци под 50 000 довера бяха единодушно пренесени от хартийки на Марксически данък - 50 процента от цената на стоките и услугите.


Публикувано от aurora на 28.09.2010 @ 11:31:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 39622
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"За данъците във Вулгария" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: За данъците във Вулгария
от dedenze на 31.10.2010 @ 09:22:56
(Профил | Изпрати бележка) http://dedenze.blog.bg/
Има вече ново развитие, башбакана Бойкоджан го научил от американ. Продават природните ресурси на други държави. Данъкоплатците, продължават да плащат по нежно завишена тарифа. Които не може се екстрадира, където поиска безплатно. Евтаназията е разрешена, така се пестят средства.