Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 757
ХуЛитери: 1
Всичко: 758

Онлайн сега:
:: valchebnica

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСъня ми
раздел: Разкази
автор: Stefka_Galeva

Селото е намокрено, аз съм тъжна. Тъжна и безпомощна. И ме боли....боли. Казвам добро утро на хората от други планети. Тях ги поздравявам вече, те ми отговарят. Моля им се....Моля им се за помощ. Безсилна в самотата си те ми изпращат знак. „Няма да дочакам” – им отговарям ам – „Не се чувствам добре”.
Сълзите ми потичат като реки и мокрят още повече селото.
Помолих се и на него – най-силният мъж от всички планети. Нито го бях виждала, нито го бях чувала. Само си го бях представяла и само сто процента бях уверена, че съществува. Че го има. Без да знам къде точно, далече или близо от нас, в друг свят, в друга вселена, но сто процента бях сигурна, че точно той е отговорен за мен. Все си го представях, че е с наметало, такова голямо, което като го съблече ще покрие цялата стая. Никога не си го бях представяла с тия космически костюми или с някакви еластични гащеризони, черни. Нямах представа с какво точно ще дойде при мен. Кола, НЛО, някаква друга машина, но винаги съм знаела, че хора, от които виждаме 5-6 милярда и не виждаме безброй милярди, аз бях избрала само Него. Най-силния мъж от всички планети. Чувах смеха му, и тогава вишните цъфтяха и аз се успокоявах. Хубав смях в най-хубавата цъфнала вишна – и над нея прекрасен простор – и някъде там – Той. На друга планета, на друга земя – незнам. А не съм се замисляла и къде точно живее, какъв език говори, само най-силния Мъж. Сега вече си го представях, че е и хубав. Най-хубавия мъж. От неизвестността. Там, където за нас, жителите на земята всичко е още загадка. Къде свършва света? Свършва ли въобще? Ние от какво сме част? Какво е макрокосмос? Случайни ли са фантазиите за тези хора от други планети? Защо светят звездите? Чий модел сме? На чия страна? На дявола, на Бога? Случайни ли са всичките ни земни открития – от огъня и стрелата, до влака-стрела и фотоклетките? Кой ни владее мозъците и ни пуска чувствата? Чувства които избиват в талант.
Помолих се и на Него. Направих го много просто, с мои думички. Само ги повтарях и протегнах нагоре ръце. Не събрани, а разтворени....Все едно му махах.
И тогава Той слезе при мен. Тъкмо беше замърчало и селото си лягаше. Само вишната светеше. Аз го познах, наистина беше с наметало, голямо наметало. Съблече го и то покри цялата стая.
- Какво стана?
- Ухапа ме една оса.
- Кога?
- След обяда, на оградата. Сега ме боли.
Той ме доближи до себе си. Аз се разплаках. Лицето ми се намокри, потече по-надолу, по шията, после по гърдите. Той разтри потеклите сълзи. Направи го много бавно, с двете си ръце, от узите надолу. На сърцето спря. Нещо ми стана. Обърнах се и се загледах в Него. Гледах го дълго до съзерцание, не можах да му се нарадвам, а и бях изненадана, че отдолу е по риза, досущ като на нашите мъже, само по голяма. Преглътнах. Той ме чу и се загледа в цъфналата вишна. Гледя я дълго, почти до съзерцание.
- Хубава вишна. Това е най-хубавата вишна, която някога съм виждал.
И ми се усмихна. Аз познах смеха му и показах точно къде ме е ухапала осата, под лакътя, от вътрешната страна. Тогава той ме съблече.
- Какво стана?
- Натиснах я.
Нещо присветна помежду ни, като чудна светкавица.
- Къде е?
- Не знам....Няма я.
Пак присветна. Той ме повдигна, цялата гола. Видях, че опирам небето и обвих ръце около шията му. Беше по средата на нощта. На него тъмното му отиваше – имаше цвят на мед.
- Знаеш ли колко нощи те виках.....Все и все.
- Аз....идвах.
- Не те виждах.
- Най-хубавите неща не се виждат.
Пипам го. Пипам го там, където се усмихна, пипам го там където му тупти сърцето, пипам го надолу, там, където е запасана ризата му – двата му хълбока отскачат и ме повдигат още по-нагоре.
Звездите изгряват една по една, цъфтят като златни лалета. Той полекичка се навежда и целува там, където ми е ухапаното от вътрешната страна на ръката.
- Недей, боли ме – и не мога да определя разстоянието.
- Още малко. Земята вече я няма.
- Ти с какво дойде? Не те чух, не чух и шум на кола, мотор на някаква перка.
- Вървях. Саво подредих планетите.
- А как ме избра? От толкова много планети, от толкова много хора?
- Аз те отгледах. Грижих се за теб и ти си станя моя. Стана ми много скъпа, любима. Ти не ме разочарова, нито за миг не ме натъжи. Но аз се грижих за теб по възможно най-добрия начин. Бях дори прекалено строг и отговорен. Исках да си най-добрата. И ти стана. Ти си моето Аз. Много те обичам! Защото ти просто ме слушаше, всички книги, които ти заръчах, ти прочете. Те бяха много, безброй много. Често ми дожаляваше, чувах те как плачеш, как ми се молиш, понякога бясна от яд и после пак плачеш. Сама. Тогава запалвах звездите, и все си казвах, че си струва. Заслужава си. И моя труд, и твоя. Твоята и моята чувствителност се изравниха, после сляха и се превърнаха в космическа сила.
- До теб съм.
Притихнахме и двамата. Започва да съмва. Тогава той проникна в мен /направи го полека, бавно и хубаво/.....Поезия.....Пясъчно жълтия хоризонт блесна пред мен. Започнах да се затоплям, да се отпускам в безтегловност и само чувствах как се пълня с неговата нежност. На интервали: раз, раз. Раз, раз. И двамата се вълнувахме, разчувствахме се до необятност, а до нас лалетата и вишните цъфтяха. На мен ми замириса на кожа. На мъжка кожа с разтворени, сладки клетки, замириса ми на нова хартия и прясно мастило.
Отворих очи. До главата ми лежеше чисто новата ми книга.


Стефка Галева
Гр. Сандански


Публикувано от alfa_c на 29.06.2010 @ 22:25:25 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Stefka_Galeva

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 03:15:39 часа

добави твой текст
"Съня ми" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Съня ми
от ASTERI на 30.06.2010 @ 09:33:52
(Профил | Изпрати бележка)
Разказваш увлекателно!
Поздрави!