Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 574
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 574

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅâðîïà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Stefka_Galeva

Æèâååì â Ñåðäèêà.  åäèí áëîê íà ïåòèÿ åòàæ. Ñòàð è ìðúñåí, ïðàçåí àïàðòàìåíò.  õîëà äèâàí, â ñïàëíÿòà- ñïàëíÿ, â êóõíÿòà ìàñà. È íàâñÿêúäå õëåáàðêè. Òîêó ùî ñè ïðîäàäîõìå è òåëåâèçîðà. Íèùî íÿìàìå è íèå, îñâåí òðèòå ñàêà ñ äðåõèòå íè è åäèí ëåãåí. ×åðâåí. È ïðåä íàñ, ïðåä áëîêà- òîïîëèòå. Öÿëà íîù ïëàêàõ ïúðâàòà âå÷åð. Òîé ñè ðåäè ïàñèàíñà. È äâàìàòà ìúë÷àõìå.
Ñúìíà. Åäâà òîãàâà âèäÿõ, ÷å å îáëå÷åí ñ áåëè áîêñåðêè è áÿëà òåíèñêà. Çàñòàíàë ïðåä ãîëåìèÿ ïðîçîðåö â ãîëåìèÿ ïðàçåí õîë, èçãëåæäàøå ñòðàííî. Çàãëåäàõ ñå. Ïðàâåøå íÿêàêâè óïðàæíåíèÿ, âÿðíî, ÷å ïðèëè÷à íà ñïîðòèñò. Ïî åêèï. È íàèñòèíà çàïî÷íà äà ïðàâè ñòúïêè è ñ ïðîòåãíàòà ðúêà íàãîðå äà âêàðâà íåâèäèìàòà ñè òîïêà â êîøà. Õàðåñà ìè. Äðèáúë, êðà÷êè, ïîäàâàíå, êîø. Òî÷êè. Ñåðâèñ. Çàâúðòÿ ñå ïîëóïðèâåäåí âñå åäíî ñè ïàçè òîïêàòà è ñå óñòðåìè êúì ìåí. Õîëúò å ãîëÿì êúì 50 êâ.ì. Äúëúã, ïðàçåí è òîé òè÷à, ïðàâè ãîëÿìà êðà÷êà, îòñêà÷à è çàáèâà ïðàâî â ìåí. Òîïêàòà ñè- èçìèñëåíàòà. Àç ãî ãëåäàì îíåìÿëà. Òàêúâ âèñîê è ñòðîåí, ïî ÷èñòî áÿë åêèï, òîêó ùî âêàðàë êîø. Ñ èçäóòè è òðåïòÿùè ìóñêóëè, ãîòîâè çà îòñêîê, ñ ïðîæèíèðàùè êðàêà è ïîëóðàçòâîðåíà äëàí íà ìÿñòîòî íà òîïêàòà.
- Íàëè çíàåø, ÷å ñúì òðåíèðàë áàñêåòáîë?
- Äà, çíàì. Íî íà ìåí â ìîìåíòà ìè ïðèëè÷àø íà íàøèòå âîëåéáîëèñòè. . ñòàíàõà òðåòè â ñâåòà. À, è âîëåéáîëà å ïî óìíà èãðà îò áàñêåòáîëà. Äà çàáèåø ïðåç áëîêàäàòà, íàä áëîêàäàòà, íàä âñè÷êèòå îïúíàòè, ÿêè, ìúæêè ðúöå, íåîòðàçèìà òîïêà... òîâà å êðàñîòà.Êðàñîòà è ñèëà. ..óì. Øåñò ìîì÷åòà èçäúðïàëè âèñîêî, âèñîêî íàãîðå öåëèòå ñè êðúñòîâå- ÷àê ãîëîòî èì ñå âèæäà- è óäàð... Áóì, áóì. È òèÿ ðúöå. Ìîì÷åøêè, ìúæêè, ïðîòåãíàòè äî ñïóêâàíå. Æàäíè çà òîïêè, çà òî÷êè. Çà áîé. Íàä ìðåæàòà çà ïîáåäà. Íåâåðîÿòíà ãëåäêà. È òèÿ ëèöà- ìëàäè è õóáàâè, íàòúïêàíè ñ ðàçáóøóâàëà ñå êðúâ, ÿðîñò, õúñ...Ôàíòàñòè÷íè ñà! Ðàçãíåâåíèòå íè ìëàäè ìúæå.
Òîè ïàê ïîâäèãà ðúêàòà ñè íàãîðå è ïàê âêàðâà êîø. Îáðúùà ñå. Äðèáúë ïëúòíî îêîëî ìåí. Èçïîòåí å âå÷å.
- Êîé òè å ëþáèìèÿ ïîëèòèê? – ñ ïîëóîòâîðåíà óñòà, ñúñ ñòðàøíî èçäàäåíà íàïðåä áðàäè÷êà ìå ïèòà.
- Êàê îò ðèìñêî âðåìå ëè îùå? – áúðçàì äà îòãîâîðÿ àç.
Òîïêàòà ìó å îòíåòà è òîé å ðàçÿðåí.
- Äîáðå îòòîãàâà.
Ñèëåí óäàð ïðîôó÷àâà ïîêðàé äâàìà íè. Íå ÿ âèæäàìå, ñàìî ñè èçâèâàìå åäíîâðåìåííî ãëàâèòå â ñúùàòà ïîñîêà. Çàñàäà.
- Àâãóñò- â ëèöåòî íà Ëèâèÿ... 44 ãîäèíè íà âëàñò. Èìïåðàòîð Àâãóñò. Êëàâäèé, çàðàäè òîâà, ÷å å ñúóìÿë ñ ãëóïîñòòà ñè óæ äà îñòàíå æèâ â îíàÿ êàñàïíèöà. Ìàðê Àíòîíèé ...çà íåóñòîèìàòà ìó êðàñîòà... è çà íåïîâòîðèìàòà ëþáîâ êúì Êëåîïàòðà. Ïîñëå, ïîñëå çàìèñëÿì ñå- èñòîðèÿòà íå ÿ çíàì ìíîãî äîáðå, à è òîâà å áèëî ìíîãî îòäàâíà. À, äà- åäèí àíãëèéñêè êðàë – áèë ñå äî ïîñëåäíî, êàòî ëúâ, ñëåä âñè÷êèòå ñè âîèíè ïàäíàë ìúðòúâ. Æåíàòà íà äðóã êðàë – øîòëàíäñêè... Åêàòåðèíà Âåëèêà... Ðèìñêèòå ïàïè, êîèòî ñà äàâàëè ïàðè çà èçêóñòâîòî...
Òîè îòñêà÷à ìîùíî è çàáèâà íåñïàñÿåì ñåðâèç. Ñòàÿòà íè ñå ðàçòúðñâà. Òîïêàòà îòñêà÷à äî òàâàíà.
- Äðóãè?
Àç çàáðàâÿì äîêúäå ñúì ñòèãíàëà.
Òîé å â àòàêà. Ïî ÷èñòî áÿë åêèï, âå÷å ïîáåñíÿë è íåóäúðæèì, òîïêàòà ëåòè êúì ìåí ñ âñè÷êà ñèëà. Ñàìà ñúì.
- Áåíäæàìèí Ôðàíêëèí.
- Òîÿ êîé å?
- Àìåðèêàíåö.
- Ñ ÿáúëêèòå?
- Íå, ñúñ ñàíäú÷åòî ñàïóí. – È çàùî òè å ëþáèì? - Çàðàäè îíîâà òåôòåð÷å, â êîåòî ñè ðàç÷åðòàë íåäîñòàòúöèòå, îòðèöàòåëíèòå ÷åðòè îò õàðàêòåðà. È âñåêè äåí îò ñåäìèöàòà ñè ñëàãàë ñàì òî÷êè òàì, êúäåòî å íàïðåäíàë. È òàêà ãîäèíè íàðåä ñå ñàìîèçãðàæäàë...ñàìîóñúâúðøåíñòâàë ñå å. Ñàì. Íå ñå å áèë, íèòî óáèâàë,íî ñ ìíîãî òðóä è óì å ïîñòèãíàë öåëèòå ñè,.íåçàâèñèìîñòà ñè...ò.å. ..
ñâîáîäàòà ñè.
Ïðàâÿ ñ ðúöå çíàêúò çà òàéì àóò. Êðàé íà ïúðâèÿ ãåéì. Òîé âîäè. Ïî÷èâêà – ìèíóòà, ïîëîâèí. Ïèå øóìíî âîäà îò åäíà äâóëèòðîâà áóòèëêà è ñè ñúáëè÷à òåíèñêàòà. Ãúðáúò ìó áëåñâà, ãîëÿì è èçïîòåí. Îáðúùà ñå.  èãðà å. Íàñòðúõíàë êàòî çâÿð, çàñòàâà íà ïîñòà ñè. Àç íàñòðúõâàì.
Ðúöåòå ìó ñà ñòèñíàòè êàòî íà âîëåéáîëèñòèòå, çúáèòå ìó è òå. Ñòðàõîòíî ïîñðåùíàòà òîïêà.
- Äðó – ãè? – íà çàäúõàíè ñðè÷êè ìå ïèòà îòíîâî.
Çàìèñëÿì ñå.
- Äðó- ãè? – îòíîâî ÷óâàì ãëàñà è êðà÷êèòå, è óäàðèòå îò ïîëóäÿëàòà òîïêà.
- Íå çíàì. Ãîñïîä... Ãîñïîä Áîã.
Èãðàòà ñå ðàçâèâà ñâåòêàâè÷íî, òîïêàòà ëåòè ñàñ ñòðàøíà ñèëà... áëèçî äî ïîáåäàòà å.
- À îò Âòîðàòà ñâåòîâíà âîéíà? – îñòàíàë áåç äúõ íå ñïèðà äà ìå ïîäïèòâà.
- Î, î, î, îò òàì íÿìàì.
Òîé ñå îáðúùà îçâåðÿë. Ðúöåòå ìó ñà îïúíàòè äîãîðå, äî òàâàíà, ãúâêàâîòî òÿëî å èçâèòî äî ïîñëåäíî, âñåêè ìèã å ãîòîâ äà çàáèå òîïêàòà ñúñ ñòðàøíà ñèëà.
Ìúë÷à. Íå ìè ñå ãîâîðè. Ìíîãî å ñëîæíî, íå çíàì. Ñòðàõ ìå å.
- Çàùî? – ïî÷òè ñå çàáèâà äî êðàêà ìè è ñèëíî îòñêà÷à . Áóì.
Ãóáÿ.
-Çàùî? – çâåðñêè èçðåâàâà òîé.
Àç ñúì íà ðúáà íà ñèëèòå ñè, íî ìúëâÿ:
- Íåùî ñå å îáúðêàëî òîãàâà. Òîâà íå å áèëî âîéíà çà ñâîáîäà. Òîâà å áèëî êëàíå íà öÿëà Åâðîïà – è òî çâåðñêî êëàíå. Êàñàïíèöà öÿëà. Íÿìà äðóã òàêúâ ñëó÷àé â èñòîðèÿòà íà âîéíà íà öÿë êîíòèíåíò. Íÿìà. Íÿìà.  öÿëàòà íè ÷îâåøêà èñòîðèÿ, äâàäåñåò è êîëêî âåêà – íÿìà. Äà, ðèìñêèòå èìïåðàòîðè ñà èçïðàùàëè íåïðåêúñíàòî ëåãèîíèòå ñè, àðìèè, âîéíèöè, ïî÷òè öåëèÿ ñâÿò ñà çàâëàäåëè, íî íÿêàê ïîñòåïåííî. À Âòîðàòà ñâåòîâíà âîéíà îò ðàç öÿëà Åâðîïà, öÿëà Åâðîïà ïîòúâà â êðúâ, ðàçâàëèíè, ñòðàõ è óæàñ. Åâðîïà, ìèëàòà ìè, Áîæå îòâåäíúæ ÿ íÿìà. È, àêî íÿêîé íà òîçè ñâÿò å äàë íàé – ãîëÿìà äàí â áèòêè ñòðàøíè, èçïëàòèë ñå å íà Áîãîâåòå, öåëèÿò îêúðâàâåí, îñàêúòåí, ïîëóæèâ, àêî íÿêîé å áèë íàé – ðàçðóøåí, ñúáîðåí, îãðàáåí, ñúñèïàí, ðàçîðàí îò áîìáè, òàíêîâå, ñðèíàò ñúñ çåìÿòà è îêúïàí öåëèÿ â îêåàí îò ñúëçè è êðúâ, è áåçêðàéíà ìúêà, ñìðàçåí îò óæàñ, ñòðàõ è íåïîíÿòíîñò, îò âèêîâå, êîâ÷åçè, ãðîáèùà è ãðîáíèöè, è ïåùè è òåëåíè ìðåæè, îò îíÿ ÷åðåí è îïóøåí äèì íà ÷îâåøêî ìåñî, íà åøàëîíè ñ äåöà, ìàëêè – íà ÷åòèðè, ïåò ãîäèíêè, íà ëàãåðè è óíèôîðìè, íà íÿêàêâî ñòðàøíî ìà÷êàíå, ñðèâàíå, çàëè÷àâàíå, óáèâàíå, èçáèâàíå, óìúðòâÿâàíå... Íà íÿêàêâà áåçìîçú÷íà ðàáîòà. Òîâà å Åâðîïà.
- Öÿë êîíòèíåíò ïëàòèë íàé – ñòðàøíàòà öåíà çà æèâîòà ñè . Íàé – áåçñìèñëåíàòà çà ñâîáîäàòà ñè. Òîâà å Åâðîïà. Áîãèíÿòà Åâðîïà. Íàé – êðàñèâàòà áîãèíÿ. Òàçè, êîÿòî íà âðåìåòî Çåâñ îòêðàäíàë çà æåíà äîêàòî òÿ ñè áåðÿëà ëþáèìèòå ðîçè. Òÿ ìó ðîäèëà ñèíîâå. Òóê, êúäåòî ñå å ðîäèëà êóëòóðàòà íà ñâåòà, ãëàñîâåòå, åçèöèòå, õîðàòà, ìóçèêàòà, êàðòèíèòå, ëèòåðàòóðàòà, êðàñîòàòà, èçêóñòâîòî. È èçâåäíúæ âñè÷êî ïîä íîæà, îò ðàç. Å, êîå äà ìå ó÷óäè â Ïèðàìèäèòå, Êèòàéñêàòà ñòåíà, Âèñÿùèòå ãðàäèíè – ÷óäåñàòà íà ñâåòà?
- ×óé, ñåãà ùå òè ðàçêàæà íåùî, çà êîåòî íà íèêîé äðóã íå ñàì êàçâàëà. Âñè÷êè çíàåì çà ñïèñúêà íà Øèíäëåð, íàëè? Êîãàòî ñòàíå âúïðîñ çà íåãî è âñè÷êè ìè ãîâîðÿò çà åâðåèòå, çà ôàáðèêàòà ìó, çà âàãîíèòå ìó ñ êóï÷èíèòå ìúðòâè âúòðå õîðà, çà íåãîâèòå ñäåëêè, âðúçêè, çà íåâúçìîæíîòî ïî÷òè, êîåòî å íàïðàâèë, çà äà ãè çàïàçè è ò.í...À , àç íàïóê íà âñÿêàêâà ëîãèêà , ÷óâàì âîÿ íà ñèðåíèòå çà òðåâîãà, íàñòðúõâàì öÿëàòà è ñè ïðåäñòàâÿì ñàìèÿ Øèíäëåð â îíÿ íåãîâ áàñåéí êàê ïëóâà è òî òî÷íî, êàêòî å îïèñàí â êíèãàòà- ãîë è ãîëÿì. ×óâàì ïèñúöè, äîðè ÷óâàì ãëàñà íà ×úð÷èë-‘ áðèòàíöè, ñëåäâàùèòå ãîäèíè âè îáåùàâàì ñàìî êðúâ, ïîò è ñúëçè. Íà ìîÿòà Âåëèêîáðèòàíèÿ, íà ìîÿ îñòðîâ’. È ïàê, è ïàê ïðåä ìåí å Øèíäëåð â îíÿ íåãîâ áàñåéí íà ïîêðèâà, ïëóâàù, ãîë è îãðîìåí...ñâîáîäåí. Ïðåêðàñíà ãëåäêà!
Êàêúâ ïàðàäîêñ.
Òîé ñòîè íà ìÿñòî è ìúë÷è. Öåëèÿò å çà÷åðâåí. Ñàìî ïðîìåíÿ öâåòà ñè, àëåíî- ÷åðâåíî, ïóðïóðíî ÷åðâåíî, òúìíî ÷åðâåíî, ìîðàâî ÷åðâåíî. Ðúöåòå ìó îòïóñíàòè íàäîëó âèñÿò, öåëèÿò óâèñíàë êàòî èçïðàçíåí òîêó ùî ÷óâàë, íÿêàêñè äàæå èçêðèâåí, òîïêàòà ÿ íÿìà, ñàìî, ñàìî îíÿ ïîãëåä â î÷èòå. Íà îçâåðåëè è ïîáúðêàíè õîðà, íà ïîëóäåëè. Îò ñðàì, áåçñèëèå, è ìúæêà ñìåëîñò. Îíåìÿë ìå ãëåäà. Êàòî îíèÿ ìúæå îò îíèÿ êîíöëàãåðè, íàøèòå, â Åâðîïà.
Îò ñòðàõ ïðîäúëæàâàì.
- Íÿêîé íåùî íè å íàïðàâèë. Êàêâî å èñêàë îò íàñ? Íå çíàì. Êàêâî å öåëÿë – ñúùî. Òè íàä 60 ìèëèîíà äà èçòðåïåø çà øåñò ãîäèíè. Öâåòà íà Åâðîïà. Äà ïîòîïèø öÿë êîíòèíåíò â êðúâ è äà ãî ðàçêîïàåø äî äúíî ñ áîìáè, êóðøóìè, ñíàðÿäè...... åäâà ëè íÿêîé èìà îòãîâîð......çàùî? Òè ïðåäñòàâÿø ëè ñè ãúðöè, ðóìúíöè, ÷åõè, ïîëÿöè, óíãàðöè, ñúðáè, ðóñíàöè, íåìöè, ôðàíöóçè, àíãëè÷àíè, èñïàíöè, èòàëèàíöè, äàò÷àíè, øâåäè, õîëàíäöè, ïîðòóãàëöè, øîòëàíäöè, àìåðèêàíöè, ÿïîíöè, òóðöè, âñè÷êè ðàñè è íàðîäè, áîãîâå, ðåëèãèè, õîðà, ÷îâåöè, ñà ñå óáèâàëè. Åäíè äðóãè.
Òîâà ïðîñòî íå å âÿðíî. Íå å âÿðíî. Òà àç ñúì ïî÷èâàëà ñ òèÿ õîðà, ëåæàëà ñúì ïîëóãîëà íà õàâëèÿòà äî òÿõ, äî òÿõ íà ïÿñúêà ïîä ñëúíöåòî ! Ïàëèëà ñúì ñè öèãàðàòà îò òåõíèòå çàïàëêè, ñ òÿõ ñúì ñå êúïàëà â åäíî è ñúùî ìîðå. Ïîáèðà ëè òè ãî àêúëà. Òîâà ïðîñòî íå å âÿðíî. Íå å âÿðíî. Òå äà ñà ñå óáèâàëè ïî âúçìîæíî íàé – æåñòîêèÿ è íå÷îâåøêè íà÷èí. Íå å âÿðíî. Íå å âÿðíî.
- Íî å âÿðíî.- Ñúñ çâåðñêè ãëàñ ìè îòâðúùà òîé.
- Íå, íå ìîæå äà å âÿðíî. Åé, òàêèâà ìëàäè è æèëàâè ìîì÷åòà, êàòî íàøèòå âîëåéáîëèñòè, íàé – õóáàâèòå, óìíè, òàëàíòëèâè ìúæå, ãîðäîñòà íà öÿëà Åâðîïà, êàéìàêà íè å áèë èçòðåïàí. Ïðîñòî åé òàêà. Òîâà íå å âÿðíî. Î, Ãîñïîäè. Ìèëèòå íè ìîì÷åòà - ìúæå.
- Íî å âÿðíî. – áàâíî è íàòúðòåíî ìè îòâðúùà òîé.
Ãðúöìóëÿò ìó å èçñêî÷èë íàïðåä – ÷åðâåí è îãðîìåí. Îùå ìàëêî ùå ïðîáèå êîæàòà. Çàìèðàì îò óæàñ. À ïðåä ìîèòå î÷è å îíÿ ïúò. Êèëîìåòðè, êèëîìåòðè, âèå ñå, ïúëçè íàãîðå. Êîãà ñå çàãëåæäàì – ïúëåí ñ ìúæå. Ïëåííèöè. Ìèëîñòèâè Áîæå, áåçóìíà ãëåäêà.
Áåç îáÿñíåíèå. Áåç ëîãèêà. Áåç, áåç... ìîçúê. Ñâèâàì ñå â úãúëà íà äèâàíà è ñè õâàùàì ñ äâåòå ðúöå, ïðèáðàíè äî áðàäè÷êàòà ìè, êîëåíåòå. Íÿìà ìå. Íî îíèÿ ìúæå, æåíè, äåöà, õîðà, ðàñè, ÷îâåöè, ïðåâúðíàòè â êóï÷èíà êîêàëè, îáëåïåíà ñ êîæà ñà èçïúëíèëè õîëà íè. Åâðîïåéöèòå íè. Òîãàâàøíèòå. Ãëåäàì ãè. Ïëà÷à. ×îâåê ïî ÷îâåê êàòî ìóõè ñà ãè óáèâàëè, ãîðÿëè,
- Ùå çàêóñâàìå ëè?
Àç îòãîâàðÿì:
- Íÿìàìå êàêâî. Êàòî ñëåä âîéíàòà ñìå. – ñàìî êàðòèíèòå ïðåä î÷èòå ìè ñå ñìåíÿò. Îíàÿ íèâà ñ ðúæ, ðúæ ëè å, îâåñ ëè å, íå ìîãà õóáàâî äà âèäÿ. Ñàìî õîðàòà êàê æúíàò âèæäàì. Ïðîáëÿñâàò ñúðïîâåòå, áëåñòÿò íà îáåäíîòî ñëúíöå, òåæàò îæúíàòè ñòúáëà â ðúöåòå èì, ïðèâåäåíèòå êðúñòîâå íà õîðàòà èçïúëâàò öÿëàòà íèâà â äúëãà ðåäèöà.
 äàëå÷èíàòà, íà õîðèçîíòà...òàíêîâå. òàíêîâå ñå ìåðæåëåÿò- îãðîìíè, ñòðàøíè, ÷åðíè. Ñðåùó òÿõ. Õîðàòà íå ìîãàò äà ïîâÿðâàò, ìàðàíÿòà ñå ïîëþøâà, òàíêîâåòå ñå ðàçëþëÿâàò ëåêî, äúëãàòà ðåäèöà ñå èçâèâà òó íàïðåä, òó õàãîðå, òó íàñòðàíè. Èçïðàâÿò ñå õóáàâî ìúæåòå, æåíèòå, äåöàòà, ñëàãàò ñè ðúöåòå íà ÷åëàòà, êàòî ñÿíêà íà î÷èòå, õóáàâî äà âèäÿò è íå ìîãàò è íå ìîãàò äà ïîâÿðâàò. Çåìÿòà òúòíå, ñòåáëàòà ñå òðåñàò, óçðåëèòå æèòà ïàäàò, ñúñêàò è ñå çàáèâàò â çåìÿòà.
Òàíêîâåòå æúíàò â Åâðîïà. Æúíàò òàíêîâåòå â öÿëà Åâðîïà...
Ïîêëîí Åâðîïà !


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 28.06.2010 @ 22:42:33 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Stefka_Galeva

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
539 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 23082
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Åâðîïà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åâðîïà
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go.com go2.pl wp.pl) íà 29.06.2010 @ 08:12:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
òàêà å, íî "30-ãîäèøíàòà âîéíà" îùå íå å ñâúðøèëà, âå÷å å íà 40 ãîäèíè