Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 510
ХуЛитери: 5
Всичко: 515

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: Mitko19
:: VladKo
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСекънд хенд
раздел: Хумор и сатира
автор: HANS

          На българина потребителската му кошничка е голяма колкото орехова черупка.(Тук без колебание слагам "българина" с непълен член, нали не е подлог.) Затова стихията му са магазините втора употреба.
          Наближава Коледа, размърда се пазарът. (Виж, тук вече влиза в действие пълният член!) Наскоро и мен ме полази бацилът на харченето и хлътнах в един "Секънд хенд". С озъртане, да не ме разпознае някой зевзек.
          Ох-о-о, че то само протритото ми яке няма тук, купено едно време за сините митинги! Като гледа човек купищата парцалаци се досеща защо в Европа нямат криза със боклука. Дрехи всякакви, пердета, плюшени зайци и мечки, че и сватбени одежди! Помня, след венчавката моята булка си ската прилежно годежната рокля в гардероба, сигурно с надеждата, че пак ще й потрябва... И позна, честно!
          Да не се отплесвам. Оглеждам едно кадифено панталонче и чета етикета - "Долче Кабана". Фирмено! Нахлузвам го и ето ти първия куцузлук. Абе, тоя немец сляп ли е бил, късоглед ли - коленете му изтърбушени и протрити, сякаш час по час е лазил да си търси очилата. Или се е родил не с колене, а с конски черепи.
          Зима се задава, ще пробвам пуловер. Бръквам в една купчина заедно с други ръце. Втори ръце, на събратя. Напипвам един по-мъхест, веселичък е, отпред с елхичка и скиорче. Пробвам го - тесен, пък на корема - издут. Баварецът, дето ми го праща, май сума ти хамбургери с бира е изплюскал. Чакай, ще го облека със скиорчето на гърба. Поглеждам се в огледалото - сега пък съм гърбав! Ще кажеш, че цял живот не съм пускал мотиката. Тъй, тъй, европеецът ще пъчи корем и ще тъпче сандвичи, а аз ще му разнасям пуловера като изсипан гърбушко! А всеки знае, че на българина ай юто му е най-високото в Европа! Дай му судоку или кръстословица - няма равен. Питай го за провлак в Тайланд например - няма и да се замисли! Като казах "Тайланд", сетих се за едни наши милостиви сънародници, дето се хванали да редят бали с носени дрехи за Камерун и Замбия. Чак по-късно се усетили, че по тия места ходят без дрехи, пък и онези, с кокалите през носа, изкочили пред нас в икономическо отношение...
          Пак се отплеснах, народът граби, хубавото свършва. Най-напред по-лекото, щото се плаща на килограм. Надявам една шарена вълнена риза на квадрати. Тоя холандец трябва да е бил голям льохман, щото само ръкавите му не са в лекета от кетчуп и горчица. От огледалото ме гледа един скапаняк - с тази увяхнала физиономия, на тези квадрати ще кажеш, отвлечен за пари.
          Хванаха ме нервите и да не изляза с празни ръце, взех за два лева един едноок бенгалски тигър за внучето. Вместо бенгалски огън - бенгалски тигър. Ще му зашие жената едно черно копче, то си личи къде.
          Излизам, паля колата, но се чува само едно тъжно изхъркване. Ами да, колата - и тя втора ръка. По-точно - четвърта. Обаче, нали ми е високо ай кюто, съм спрял на баирче, за да я тикна при нужда. Добре, но пред мен един тиквеник с чужд номер и по-ниско ай кю си спрял джипа! Сигурно е дошъл да си търси еврофондовете. Хубаво ми викаше жената (нали разбрахте - и тя е втора употреба!) - как не се закачи към някой еврофонд, че да се видим в нови дрехи и с нова кола!..
          ...Дали пък има еврофонд втора употреба? Ей такива мисли ми се въртят в главата, докато чакам в колата чужденеца, а от седалката лежи и ме гледа кьоравия бенгалски тигър. И дали тъй ми се стори - с гадна насмешка...

          Прощавай, читателю, за поучителните правописни напъни в началото, но те се родиха вследствие разгорелите се полемични страсти около около пълнотата на члена в езика ни...


Публикувано от valka на 07.12.2009 @ 19:16:09 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   HANS

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 16:44:31 часа

добави твой текст
"Секънд хенд" | Вход | 7 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Секънд хенд
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 08.12.2009 @ 06:17:17
(Профил | Изпрати бележка)
Ровнах и аз с теб в купчинката)) Ама то там от чужди ръце, друго можеш ли да хванеш)Пълен член не докопах, ама и да бях - едва ли щеше да ми е по мярка)
Усмихнат да си, Ханс!


Re: Секънд хендС...
от hudojnika (velimir.petrov@dir.bg) на 08.12.2009 @ 10:29:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.velimirpetrov.dir.bg/
(з)Начи, текстЪТ е бая свежав; по свежав от гондолите в които си бъркал, драги Ни Ханс ЪнДерСент, за да хванеш нещо с по-пълен чилен... Ако беше бръкнал в ...ащите си, къй ли чилен щеше... или ще си срещнал много ръце да бърникат... ко ли мислех да кажа...
изфиряса нещо... Има гондоли с прясна стока... почти неползвана
- белким случиш. Един приятел така си намери жена, закърпена де требе... дълго я ползва със здраве, че и комшулука... без рекламации и с овации... ще се сетя, аз - ко иках да река... ама подирка... ай! Наздраве!


Re: Секънд хенд
от alfa_c (alfa_c@hulite.net) на 08.12.2009 @ 11:02:29
(Профил | Изпрати бележка)
Свежо текстче с граматично-лирични отклонения, види се от ай кюто иде! :)))
Пък коментарите ме довършиха :)))


Re: Секънд хенд
от dedenze на 08.12.2009 @ 12:49:44
(Профил | Изпрати бележка) http://dedenze.blog.bg/
Браво, членът ни е празен и мек. Скоро, тези нови понятия, ще въведем в граматиката. За съжаление и той е секънд ханд. Ай кюто, също ни е
такова, небива обаче да го признаваме защото иначе, критиката ще стане разрушителна.


Re: Секънд хенд
от margi на 09.12.2009 @ 14:52:32
(Профил | Изпрати бележка)
пълен член + жена секънд хенд=кьорав бенгалски тигър

До това математическо уравнение стигнах:)))
Разсмя ме Ханс, благодаря!!!


Re: Секънд хенд
от vikito_1960 (vikito_60@abv.bg) на 10.12.2009 @ 13:49:33
(Профил | Изпрати бележка) http://viktoriaivanovaa.blog.bg/
С голямо удоволствие прочетох. Видях се и аз там. И пак ще се видя там...Защото ботушките, които си купих оттам за 5 лв.,още си нося. А Новите китайски ботушки,купени за 38 лв. вече са спомен.
И ай юто ми високо, и пълниЯТ член - пълен !
Е, това е стандарт !
Поздрав, Ханс !


Re: Секънд хенд
от shtura_maimunka на 10.12.2009 @ 15:36:59
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Уж хумор, а му се доплаква на човек когато чете.Тъжно е...тъжно е, че ние самите сме хора втора ръка.Така излиза май?!