Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 851
ХуЛитери: 3
Всичко: 854

Онлайн сега:
:: AGRESIVE
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЦензура
раздел: Други ...
автор: dedenze

Нямам никакви пуритански разбирания, имам внучка която расте бързо.
Реших да кажа нещо, гледайки телевизионно предаване. Водещата цитира дневника на 13 годишно момиче в който пише:”Изчуках Ивайло през голямото междучасие в стаята на чистачката.”Предаването беше за СПИН и водещата „педагогично” показваше кутийка презервативи.

Не мисля, че е възможно в сегашният свят да се наложи цензура, особено в обрулена България. От сексуалните идиотщини се печелят най- много пари. Не мога, обаче да се съглася с постоянните внушения на медиите, че няма нищо по- хубаво от свободният, свръхдемократичен, спортен и извратен секс. Голите, намазани, силиконови красавици са навсякъде, те формират естетическия вкус и поведение на новото поколение. Аранжиментът пристига музикално със сърцераздирателна чалга и твърдения: „ Бял мерцедес ме преследва в живота; Щом като си в бяло, значи ти се ...; Щом като те гепна дънките ще цепна”...

Най-големият ужас не е СПИН, а липсата на морални и духовни ценности.
Формира се увереност, че сексът е даден на хората за забавление и удоволствие. Библейската притча за Содом и Гомор, извън религиозния контекст, отдавна е забравена. Намират се даже и „псевдомедици сексолози” които твърдят, че много и безразборен секс е полезен, разработва органите, като нова кола, стига да се прави с презерватив. Всички пропускат любовта,приятелството, духовната част от връзката. Човешкият организъм е едно от най- сложните неща в света. Всичко в него е взаимно свързано, включително и емоциите. Дететворните ни органи, определят съществуването и бъдещето на човечеството.(На кой му пука от това). Домовете са пълни със захвърлени и ненормални деца. После им правим показна и рекламна благотворителност.

Българина традиционно се надява сам да се оправи. Родителите вече са на ясно с безсилието си. Строгите, малтретират неуспешно и пораждат насилие.
Обложихме с акцизи цигари, алкохол, горива. Крайно време е да се обложи и секса в неговите комерсиални и спортни форми. Без цензура с прости средства.
Всяка медия излъчваща и пишеща подобни буклуци, влияещи неправилно на хората,формираща лош естетически и морален вкус, трябва да бъде задължена да излъчва реципрочно, не комерсиално наука , техника, изкуство. Древната „професия” да бъде узаконена и вкарана в контролирани медицински и данъчно домове. Леката дрога да се легализира, обложи и продава, тя и така се продава по улиците, по евтино от тютюна.

Звучи лесно и просто, но не е. Големите пари се правят там. В играта са замесени депутати и управляващи. Трябва да са луди да отрежат клона на който стоят. Оправданията са безброй. Най често се използува това, че няма критерии и определения кое е еротично, кое е порно и т.н....Ако са толкова тъпи, че не могат да направят разлика, има прост начин. Да отворят безплатен телефон за мнения и оценки, може и SMS, веднага ще им кажем. Така няма лично да навредят на партии, приятелски кръгове и пр.... Оправданието за налога и санкциите ще бъде- народа и неговото чувство за естетика и морал.
Нещо спешно трябва да се направи, преди да ви изненада текста в дневника на вашето дете или внуче.


Публикувано от Administrator на 01.12.2009 @ 16:37:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   dedenze

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 23:57:53 часа

добави твой текст
"Цензура" | Вход | 2 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Цензура
от Lisica на 01.12.2009 @ 16:47:13
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12
Скоро приятел на сина ми и той самият ми споделиха : "Ние двамата май никога няма да се научим как се флиртува и как се свалят момичета"
"Защо", питам аз загрижено...
"Ами те сами се натискат"
"Е, като е така, защо все по мъжки ходите напред-назад?"
"Защото са прости, говорят само какво са си нарисували на ноктите и каква татуировка ще си правят на дупетата"

Естествено, аз пресъздавам едната страна - на момчетата с претенции към момичетата...Другият отбор сигурно също има какво да каже....Но истината, която наднича по средата - тя е страшното....

Благодаря, че ни поднесе тези разсъждения. Ако има публичен форум, където да те подкрепя - гласувам с две ръце "за"

Лиса


Re: Цензура
от dedenze на 01.12.2009 @ 17:04:36
(Профил | Изпрати бележка) http://dedenze.blog.bg/
Благодаря, трябва да се преборим иначе живота губи смисъл.

]


Re: Цензура
от joy_angels на 01.12.2009 @ 17:44:25
(Профил | Изпрати бележка)
Скоро попаднах на форум, в който момиче на 12.5 години (самО си ги пише) обяснява на друго на 13, как да обезкосми интимните си части, при което ответният въпрос беше дали обезкосмяването прави аналният секс "по-безболезнен".
Не съм (уж) пуритан, но бая се замислих дали на 13 съм знаела що е то анален секс... Директна съм, защото всички думи тук са цензурни, а темата е сериозна, за да си слагаме розови очила.
Ясно е, че двете тийнейджърки не са от малцинствата, щом имат компютър и интернет или някой им плаща престоя в клуба.
В същото време тези, НАШИ деца, нямат вина. Вина имаме родителите им. Само родителите им.
Една забележка към текста - ненормалните деца не се раждат непременно от ненормален секс или липса на възпитание (в това число и сексуално). За съжаление.
Аз лично съм обезверена. Дано се окажа отявлен песимист, dedenze!
Поздрави!


Re: Цензура
от dedenze на 01.12.2009 @ 18:27:13
(Профил | Изпрати бележка) http://dedenze.blog.bg/
Не съм съгласен с вината само на родителите. Децата особено в пубертета
напълно ги игнорират, като част от личната реализация. Нужно е нормално общество и ценности, за това задачата е обща, колкото и лошо
да звучи в сегашно време. Колко прекрасни неща са казани и написани
даже в Хулите, защо ги няма в медиите. Освен парите има и други
свръх важни неща. Отличен родител да си, това вече не стига.

]


Re: Цензура
от joy_angels на 01.12.2009 @ 19:18:32
(Профил | Изпрати бележка)
Ако само ти си отличен родител - кауза пердута.
Но ако ВСИЧКИ сме отлични родители, това няма да се случи. Ако нервната учителка в училище е първо РОДИТЕЛ и после ПЕДАГОГ нещата ще са различни. Ако онзи, който пуска клипове на деца в интернет е НОРМАЛЕН родител, няма да се случи. Ако вместо да порицаеш синчето си порицаваш и заплашваш УЧИТЕЛЯ, не си добър родител.
Това имам пред вид. Ние сме общество от хора, предимно родители, които не сме си на мястото.

]


Re: Цензура
от Hulia на 01.12.2009 @ 19:22:04
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Съпричастна съм към всичко в текста, както и с това:
"Отличен родител да си, това вече не стига". Уви!
***
Някои от събитията, които се случват в нашата действителност, са донякъде*(!) предсказани в Библията - казвам донякъде*, защото все още има какво да се направи - като мисъл и действие, за да се изместят в по-добра посока нещата от Живота - на духовно и на всякакво друго ниво...

]