Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 422
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 425

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊàïàíà
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: sradev

ñúêðàòåíà âåðñèÿ

ïðåäèøíî

Íå ìîæåø ëåñíî äà ñå èçìúêíåø îò Ñëîáîäèÿ. Íà âñÿêà êðà÷êà òÿ òå ïðè÷àêâà è êàòî ìúðòâî âúëíåíèå òè ìúðìîðè â÷åðàøíèòå ñè ÷óâñòâà è ìèñëè.  òîâà çàïî÷íàõà äà ñå óáåæäàâàò è íàøèòå ãåðîè, ñëåä êàòî ñå îòúðâàõà îò íåíóæíèÿ ìàãüîñíèê.

Âíåçàïíî è ñúâñåì åñòåñòâåíî, îò ñúñåäíîòî êàïàí÷å åäíà âúçòîðæåíà ôèçèîíîìèÿ ãè ïðèâèêà äèïëîìàòè÷íî ñúñ öÿëî ãúðëî. Êàíåøå ãè íà êîïðèâà ñ àãíåøêè ñîñ. Íà ìàñàòà èìàøå íàðåäåíè âñåâúçìîæíè âêóñíîòèè êàòî Áàðáåêþ Èñëàíäèÿ (øèø÷åòà îò ïðàñêîâè è ñïàíàê ñ ëèñòà îò êîêà è äîìàòè), Ðèçîòî Ðå÷åíîâà (ïúðæåíè êðàñòàâèöè ñ ëèìîíåíî ïþðå), Äçèíäçèáàðñêè ãþâå÷ (âàðåíî âèíî ñúñ ñìåòàíà è ÷åñúí, â êîåòî ïëóâàò êóá÷åòà ïðåñíè òèêâè÷êè), Òðèêîò Ñèìèòèäè (ïèòêà îò áîðîâî áðàøíî ñ ïàñòà îò õðÿí è àêàöèåâè öâåòîâå), 30-ãîäèøåí ïàòàãîíñêè êîíÿê Äæîíè Êóôàðîôô îòëåæàâàë â çàêàëåíè êðàòóíè... è ìíîãî äðóãè èçèñêàíè ÿñòèÿ çà ïðåñíè ìèëèàðäåðè.

Íàé-ïðèìàìëèâè áÿõà ÷åòèðèòå âàçè îò êîïðèíà, òþë, êðåîëèí, êðîêîäèëñêà êîæà è êðèñòàëè Ñâàðåíñåëñêè, â êîèòî èìàøå ïî åäíî èçêëþ÷èòåëíî ãîâîðåùî öâåòå. Ìóçèêàòà ñå îïèòâàøå äà ïðèãëóøè ðàçãîâîðà ñúñ ñëúíöåðàçäèðàòåëíî èçïúëíåíèå íà êóëòîâàòà åðîòè÷íà ïåñåí "Ìîìà ñ áðàäâà".

Åäíî îò öâåòÿòà íàïðàâè ãèãàíòè÷íî âïå÷àòëåíèå íà Õàéìààíà ñ èçÿùíèòå ñè ÷åðíî-êàôÿâè ëèñòåíöà è ñâåòëîñèíè ñúöâåòèÿ. Ñ íàé-ìèëèÿò ñè ãëàñ íà ïðîêàøëÿë ñå òèãúð òîé çàïèòà "îáè÷àòå ëè ñèðåíå?"
- Çíàåòå ëè, ëåëÿ ìè ïðåäïî÷èòà Øèìøèðñêè øàë ñ ðåñíè, íî ñïîðåä ìåí ðåñíèòå ïðèäàâàò ãðóáîâàò âèëèäæåíñêè âèä, íå ñìÿòàòå ëè, ÷å ñúñ çâúí÷åòà, â ñúùíîñò ïðåäïî÷èòàì äà ñè îêà÷à ãðàôèêà íà Ïèøêàñî, îòêîëêîòî äà èçëåçíà ñ òîëêîâà íèñêè îáóâêè, íåóäîáíè ñà òåçè øàïêè îò òþëåíîâè ïåðà, ðóáèíèòå èì ñà íàêðèâî, âèå êàê ÷èñòèòå ïåðëèòå ñè - â çëàòåí ïðàõ èëè â Äîìåñòîñ, ìîæå áè äîáðî å íà êîíöåðò íà Äàìîíà, òåçè Áàíàò ñà èñòèíñêè öàðå - êàòî òóïíàò áàðàáàíèòå è òè îòêà÷àò óøèòå, îáèöèòå òðÿáâà äà ãè ïðàâÿò ñ íÿêîëêî çàêà÷àëêè, èìà ñàëîí íà Êèòêåòíåñ, êúäåòî ðåäîâíî òðåíèðàì óøèòå ñè, òðåíüîðà å ñòðàøåí - âäèãà ÷àøà ñ óøè, âèíîòî òóê íå å äîñòàòú÷íî çåëåíî, íî ïúê âúâ Ôåðìàíèÿ ìíîãî ñà ãàëàíòíè êàâàëåðèòå, îïèòààéòå êèôëè÷êèòå èì - ìíîãî ïàñâàò íà ãðèìà, òåçè ìàñè òðÿáâà äà ñà ïî-ðàâíè, ÷è÷î ìè ñè êóïè ïåðêîëåò ïîñëåäåí ìîäåë, ïîäêàðà ãî è ìó ïàäíà ãëàâàòà, íî øàïêàòà ñå çàêà÷è íà ñêîðîñòèòå, ãîëÿì ñìÿõ ïàäíà, êîãàòî êåëíåðà çàáðàâè äà èçòóïà åäíà ïðàøèíêà, êîëêîòî è äà ñå êúïåø âñå îñòàâà ïî íÿêîÿ ìàñëèíêà....

Ïðåç òîâà âðåìå âúçòîðæåíàòà ôèçèîíîìèÿ ãîðåùî ïðåïîðú÷âàøå íà Ïàðèäàé äà îïèòà îò ñïåöèàëèòåòà íà çàâåäåíèåòî - ïîäëó÷åíè ïîðòîêàëè â ñîñ áåøàìåë.
- Êîëåãà, êàêâî ïðàâèòå òóê? - îñâåäîìè ñå Ïàðèäàé.
- Ïåðà ñè ïàðöàëèòå.
------------
òóê ìè ñå ñâúðøè êëàâèàòóðàòà è çà òîâà âúïðîñà íà Ïàðèäàé "Çà òîâà ëè ñè ãè ñúáèðàë?" îñòàíà çà ñëåäâàùàòà ÷àñò


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 31.08.2009 @ 09:55:04 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   sradev

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 08:51:27 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Êàïàíà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êàïàíà
îò kristi íà 31.08.2009 @ 13:05:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàñðåä âñè÷êàòà âúçäðóãîðèÿ, äåòî òàêà ìàéñòîðñêè ñè ÿ îâêóñèë, "÷åòèðèòå âàçè îò êîïðèíà, òþë, êðåîëèí, êðîêîäèëñêà êîæà è êðèñòàëè Ñâàðåíñåëñêè, â êîèòî èìàøå ïî åäíî èçêëþ÷èòåëíî ãîâîðåùî öâåòå" ñà ñàìî ôîí, íàëè? :))

Ôåí ñúì íà ìúäðèòå òè òóðëþãþâåùèíè, äà çíàåø :)

Îùå ñå ñìåÿ, ñëàâÿíå, è ìè ñå íå ùå äà ñïðà, ùîòî ñèãóðíî ùå ðåâíà ñëåä òîâà îò ìúêà ïî ïåðÿùèÿ ïàðöàëèòå ñè.