Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 1010
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 1015

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÍàðà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: joy_angels

Íàðà áåøå ìíîãî êðàñèâî ìîìè÷å. Êðàñèâî è òúæíî. Òúãàòà îáà÷å é îòèâàøå ïî íåâåðîÿòåí íà÷èí – åäíà êðîòêà ìåëàíõîëèÿ íà íåáå ïðåä äúæä â ëÿòíà ïðèâå÷åð, êîÿòî ïî-ñêîðî óñïîêîÿâà è òå êàðà äà ÿ ñúçåðöàâàø. Ïðèëè÷àøå íà øâåäêà, íî òúé êàòî íèêîé îò íàñ íå çíàåøå øâåäñêè, òàêà è íå áÿõìå ñèãóðíè. Êîñèòå é áÿõà ðóñè (åñòåñòâåíî), äúëãè (îùå ïî-åñòåñòâåíî), à î÷èòå é èìàõà ñèíèÿ öâÿò íà ëàâàíäóëà.

Êúäå ÿ áåøå íàìåðèë Ðîñåí, êàê òàÿ êðàñîòà áåøå òðúãíàëà ñ íåãî, êúäå áåøå íåéíàòà êîìïàíèÿ, èìàøå ëè ÿ èçîáùî – ðàçáèðà ñå, ÷å ñè çàäàâàõìå òåçè âúïðîñè. Íî êîãàòî Íàðà áåøå íàîêîëî, íèêîé íå îòâàðÿøå óñòà äà ïîïèòà. Áÿõìå ïåòèìà íà Êàìåí áðÿã – òðè ìîì÷åòà è äâå ìîìè÷åòà è ñàìî Ðîñåí áåøå ñàì â ïàëàòêàòà ñè. Åäíà âå÷åð äîéäå ïðè îãúíÿ, õâàíàë çà ðúêà ñåâåðíàòà êðàñîòà è òîëêîç. Ïðåäñòàâè íè ÿ, íèå ñè ãëúòíàõìå åçèöèòå, çàãîâîðèõìå íà êîé êàêúâòî ÷óæä åçèê ìîæå, à òÿ ñå óñìèõíà ìúë÷àëèâî íÿêîëêî ïúòè, íî òîëêîâà òúæíè áÿõà î÷èòå é, ÷å íå é ïîâÿðâàõìå.

Îùå ñúùàòà âå÷åð Ðîñåí îòâåäå ìîìè÷åòî ñè â ïåùåðàòà íàä âîäàòà, êîÿòî áÿõìå íàðî÷èëè çà ëþáîâíî ãíåçäî è ÿ ïîëçâàõìå íà ñìåíè. Ðîìàíòè÷íî áåøå çà ìîìè÷åòàòà – ñâåùè, îäåÿëî, äîñòà ïúðâîáèòíà ðàáîòà. Íî èñòèíàòà å, ÷å óñåùàíåòî áåøå íåïîâòîðèìî – è ïðåç äåíÿ, è ïðåç íîùòà ïðàâåíåòî íà ëþáîâ òàì áåøå èçêëþ÷èòåëíî èçæèâÿâàíå. Àç, ìîìè÷åòî ìè è ìîðåòî ïðåä ìåí. Ñàìî ìîðå. Ìîðå îò âúðõà íà ïðúñòèòå ìè, äî çåìÿòà çàä õîðèçîíòà... êîÿòî íå çíàåõ äàëè ñúùåñòâóâà èëè è òÿ âå÷å ñå å ïðåâúðíàëà â ìîðå.

Íàðà íå áåøå ñ íàñ ïðåç äåíÿ. Ðîñåí ñå èçìúêâàøå ïî îáÿä îò ïàëàòêàòà êàòî îòíåñåí è èç÷åçâàøå äî âå÷åðòà, êîãàòî ñå ïîÿâÿâàøå ñ Íàðà çà ðúêà. Îùå íà âòîðàòà âå÷åð äâàìàòà íàïðàâî ñå óïúòèõà êúì ïåùåðàòà è – íÿêàê áåç äóìè ñòàíà ÿñíî, ÷å òðÿáâà äà çàáðàâèì çà âå÷åðíàòà ðîìàíòèêà ñ ìîìè÷åòàòà íè òàì. Íåùî ñïåöèàëíî ñå ñëó÷âàøå ñ Ðîñåí è øâåäêàòà ìó è íå èñêàõìå äà ïðå÷èì. Âñå ïàê áÿõìå ñòàðè ïðèÿòåëè, à è ïàëàòêèòå íè – ÷åñòíî êàçàíî – áÿõà ïî-óäîáíè ãíåçäåíöà çà ëþáîâ.

Ìîìè÷åòàòà äàæå áÿõà äîâîëíè îò îòñúñòâèåòî íà Íàðà. Ìèñëÿ, ÷å ðåâíóâàõà îò õóáîñòòà é è ìàëêî ñå ïðèòåñíÿâàõà çà âúçäåéñòâèåòî é âúðõó òåëàòà íè (ïîâå÷å, îòêîëêîòî âúðõó äðóãî, àêî ñìå òî÷íè). Íî íå áÿõà ïðàâè. Âñúùíîñò, òå ðåàãèðàõà ïî ñúùèÿ íà÷èí – ãóáåõà óìà è äóìà êàòî íàñ - è ñúì àáñîëþòíî ñèãóðåí, ÷å èñêàõà äà é ñå õàðåñàò. Êðàñîòàòà íà Íàðà è òúãàòà é áÿõà íåùî òîëêîâà èñòèíñêî, ÷å íå ñå íàëàãàøå äà ñå ïðåâåæäàò íà ÷îâåøêè åçèê. Çàòîâà è íå ÿ îáñúæäàõìå. Íå ãîâîðåõìå è ñ Ðîñåí çà íåÿ. Íî âñÿêà âå÷åð ÷àêàõìå äâàìàòà äà ñå ïîÿâÿò, äà íè ìàõíàò ñ ðúêà è äà ñå ñïóñíàò êúì ïåùåðàòà. Ìîìè÷åòàòà îñòàâÿõà òàì ìàëêî õðàíà è âèíî, íî ñóòðèí íàìèðàõìå õðàíàòà íåïîêúòíàòà, à âèíîòî íàé-âåðîÿòíî ãî èçïèâàøå Ðîñåí, çàùîòî ñàìî åäíàòà ÷àøà áåøå èçïîëçâàíà.

Íèêîãà íå ñúì ïðåäïîëàãàë, ÷å ìîãà äà èìàì ñúâñåì ÷èñòè ïîìèñëè êúì òîëêîâà êðàñèâà æåíà. Íàñëàæäàâàõ é ñå êàòî íà õóáàâà êîëà, íîâà çàïàëêà èëè íÿêîÿ îò ëþáèìèòå ìè è ñêúïè äæèäæàâêè çà ïîäâîäíî ãìóðêàíå. Ðàäâàõ é ñå êàòî íà ëóíà ïî ïúëíîëóíèå: çàáåëÿçâàõ ÿ êàòî ñå ïîÿâè, õâúðëÿõ é âúçõèòåíè ïîãëåäè, àëà îñòàâàõ ðàâíîäóøåí êúì âñÿêàêâà ôîðìà íà áëèçîñò. Òîâà äîñòà ìå îçàäà÷àâàøå, íî ñå óñïîêîÿâàõ ñ ïðîñòè÷êà ìèñúë: êîé íîðìàëåí ìîæåøå äà ìèñëè çà ñåêñ ñ ëóíà?

Äåíÿò, â êîéòî Íàðà ñè çàìèíà, áåøå äåí êàòî âñè÷êè îñòàíàëè – íèå ñàìèòå ïëàíèðàõìå îòïúòóâàíå ñëåä äâà äíè. Íî Ðîñåí áåøå íåðâåí è íàïðåãíàò è èçïëþ êàìú÷åòî îùå ñóòðèíòà – òÿ ñè òðúãâàøå. Ïðåäëîæèõ ìó äà ñïðåòíåì êóïîí çà äîâèæäàíå, íî òîé ðàçìàõà ðúöå ñÿêàø ãî íàïàäíàõà ÿòî êîìàðè è ñå èçíåñå áåç äà ïðîäóìà. Âå÷åðòà ïðèñòèãíàõà ñ Íàðà, íàäÿâàõìå ñå äà ãè âèäèì êðàé îãúíÿ, íî òå ìúë÷àëèâè ïðîäúëæèõà êúì ïåùåðàòà.

È òúêìî êîãàòî ùÿõìå äà ñå îòïðàâÿìå ïî ïàëàòêèòå, òèøèíàòà ñå ðàçáè íà ñîëåíè êàïêè.  ðèòúìà íà ïðèáîÿ îòäîëó ñå ïîíåñå ïðîòÿæíà ïåñåí. Íÿìàøå íóæäà äà ãàäàåì – ïååøå Íàðà. Çàñòèíàõìå, à âúëøåáñòâîòî íà ïåñåíòà çàïî÷íà äà èçïúëâà òÿëîòî ìè. Íå ðàçáèðàõ äóìèòå, íå çíàåõ åçèêà. Âñúùíîñò – íå çíàì äàëè ïåñåíòà é èìàøå äóìè. Óñåòèõ êàê ñèëàòà ìè ñå ñúáóæäà, íî îêðúãëåíà â íÿêàêâà ñòðàííà íåæíîñò. Èìàõ æåëàíèå äà öåëóâàì ìîìè÷åòî ìè, äà ÿ ñêðèÿ â òÿëîòî ñè, äà ñòàíà ÷àñò îò íåÿ è òÿ – îò ìåí. Íà÷èíà ïî-êîéòî òÿ ñå ïðèòèñêàøå êúì ìåí è ïîäíàñÿøå óñòíèòå ñè êúì ìîèòå ïîêàçâàøå, ÷å è ñ íåÿ ñå ñëó÷âàøå ñúùîòî. Íÿìàøå ñìèñúë äà ãëåäàì äðóãèòå, çíàåõ êàêâî ùå âèäÿ.

Òàçè íîù ïðåãðúùàõ, ìèëâàõ, äúõàõ, öåëóâàõ, äàâàõ è ïîëó÷àâàõ êàêòî íèêîãà â æèâîòà ñè. Ìèëâàõ è äàâàõ, à ïåñåíòà â ìðàêà ìè ðàçêàçâàøå çà ÿòî êîðìîðàíè, êàöíàëè íà ñêàëà â ìîðåòî. Ïðåãðúùàõ è äúõàõ, è ñëóøàõ ëåãåíäèòå çà òþëåíèòå ìîíàñè, êîèòî õàïâàëè ðèáà îò ìðåæèòå íà ðèáàðèòå è äîâîëíè ñå ïðèïè÷àëè íà ñëúíöå. Öåëóâàõ è ïîëó÷àâàõ, è âèæäàõ òàíöà íà äåëôèíèòå, êîèòî îòãëåæäàò ìàëêèòå ñè â èçóìðóäåíàòà âîäà. Ëþáåõ è ìå ëþáåõà â ðèòúìà íà âúëíèòå, êîèòî èäâàõà è ñè îòèâàõà, íà ïÿíàòà êîÿòî ñå òîïåøå ïîä êðàêàòà íà áîñî ìîìè÷å è ñàìîòíèòå âèêîâå íà ãëàðóñèòå, êîèòî ñå ïðîùàâàõà ñ íåãî...

Îáè÷àõ è ìå îáè÷àõà.

Íà ñóòðèíòà ñå ñúáóäèõìå êðàé îãúíÿ. Áÿõìå ãîëè è ïðåìðúçíàëè. Íå ñå ñðàìóâàõ îò ãîëîòàòà ñè. Äðóãèòå – ñúùî. Ïàëàòêàòà íà Ðîñåí çååøå îòâîðåíà – êàêòî áåøå îñòàíàëà âå÷åðòà. Áåç äà ñå íàãîâàðÿìå ñå ñïóñíàõìå êúì ïåùåðàòà – äóøèòå íè, íàïúõàíè â ìóðãàâè òåëà ñ áåëè ïåòíà îò áàíñêè ïî òÿõ ñå ñòðåìÿõà êúì îáÿñíåíèåòî íà ÷óäîòî, êîåòî ñå áåøå ñëó÷èëî.

Ïåùåðàòà áåøå ïðàçíà. Íî õðàíàòà è âèíîòî ãè íÿìàøå. È òîçè ïúò áÿõà ïèëè îò äâåòå ÷àøè. Áÿõà ïàëèëè è îãúí. Íÿìàøå äðóãè ñëåäè. Îäåÿëîòî áåøå ñãúíàòî íà ìÿñòîòî ñè â úãúëà.

Íåçíàéíî çàùî êëåêíàõ äî ìÿñòîòî íà îãúíÿ è ðàçðîâèõ ïåïåëòà – ëúõíà ìå ìèðèçìà íà ðèáà. Âçåõ íÿêîëêî íåîáãîðåëè ïàð÷åòà è ãè çàíåñîõ íà ñâåòëî. Áÿõà åäðè, ñåäåôåíè ëþñïè. Ñëúíöåòî ãè ïðîíèçà è ñÿêàø áëåñíà îáðàçúò íà ðóñî ìîìè÷å ñ ÷óäåí ãëàñ ... è ðèáÿ îïàøêà. Íàðà.

Íÿêîëêî ÷àéêè ïðåëåòÿõà äîñàìè ãëàâèòå íè, à íèå ñòîÿõìå – ñòàòóè ïðåä õðàìà íà óòðèííîòî ìîðå. Óñåùàõ, ÷å íåùî íåâåðîÿòíî ñúì çàãóáèë ... è ñïå÷åëèë. Íî èìàõ öÿë æèâîò, çà äà ìèñëÿ íàä òîâà.

Åäèí öÿë æèâîò, â êîéòî ùÿõ äà áúäà äðóã ÷îâåê.

28.06.2009


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 29.06.2009 @ 16:46:02 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   joy_angels

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 10:03:06 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Íàðà" | Âõîä | 22 êîìåíòàðà (59 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Íàðà
îò LiRa íà 06.07.2009 @ 13:51:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå ìè ñå èçëèçà îò òàçè ïðèêàçíî-ëÿòíà ìàãèÿ. Ïúëíî å êîäîâå è ñèìâîëè è ìíîãî ñòðàíèöè ìîãàò äà ñå èçïèøàò, çà äà áúäàò ðàçíèùåíè. Ïðåäïî÷èòàì äà ìúë÷à, äà çàòâîðÿ î÷è, äà îñòàâÿ ñâåòëèíàòà äà íàõëóå â ìåí, äà ìå ïðåñúòâîðè è êîãàòî ïðîãëåäíà íàèñòèíà, äà ñúì ñèÿéíî áåçêðàéíî ñèíåîêà. Îáè÷àì òå, Äæîé, ðàçêàçâàé ìè! :)


Re: Íàðà
îò diva_voda íà 29.06.2009 @ 17:02:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàðà :))) êàê òè õðóìâàò ñàìî òàêèâà ...:)))
âñåêè ìîìåíò î÷àêâàì äà ïðîêàïå ñîê .. îò ÍÀÐÎÂÅ ïîñðåä ðåäîâåòå:)))
È îùå íåùî - òè îïèñâàø îìàéíà ëþáîâ êðàé ìîðåòî íà Êàìåí áðÿã, à ìîÿòà ïðèâå÷åð... ïàäà .. âÒþëåíîâî:))
Ïîçäðàâè,Äæî!


Re: Íàðà
îò lubara íà 29.06.2009 @ 18:10:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Àìè Ðîñåí? È òîâà ïîñëàíèå íà êðàÿ, äðóã ÷îâåê? Êðàñèâî!


Re: Íàðà
îò jezabel íà 29.06.2009 @ 18:31:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://littlejody.wordpress.com/
Õóáàâî! :)

Ïîçäðàâëåíèÿ, Äæîé! :) :) :)


Re: Íàðà
îò sia íà 29.06.2009 @ 20:51:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åõ, Äæîé, íàäÿâÿì ñå íÿêàé äåí äà òå âèäÿ...
Óòðå òðúãâàì çà Êàìåí áðÿã.
Óñïÿõ ñëåä òîëêîâà ãîäèíè äà îñâîáîäÿ òåçè ðàáîòíè äíè.
À òâîðáàòà òè çàñèëè ìîÿ êîïíåæ...
È ñå íàäÿâàì äà âèäÿ íÿêîé, êîéòî ùå áúäå ïëåíåí îò
ìåëàíõîëèÿòà ìè!... :)

Äàëè ñòàíà ÿñíî, êîëêî õàðåñàõ!




Re: Íàðà
îò mariniki íà 29.06.2009 @ 20:52:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
õóáàâî å...
îáè÷àõ è ìå îáè÷àõà...ïðåêðàñåí òåêñò...
Áðàâî, Ðàäîñò!


Äà ñå ñúáóäèø ñúñ ñâåòà â ðúöåòå ñè
îò mariq-desislava íà 29.06.2009 @ 21:04:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ïîçíàíèå è ìíîãî íàñòðúõâàùè óñåùàíèÿ èçïèòàõ. Íàèñòèíà. Íå ìè ñå ãîâîðè. ×åòå ìè ñå.


Re: Íàðà
îò radi_radev19441944 íà 29.06.2009 @ 21:27:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Òÿ òàçè Íàðà ìàé å ïîáúðêàëà âñè÷êè. Èçëÿçëà å êàòî îò ïðèêàçêèòå íà Àíäåðñåí.


Re: Íàðà
îò Silver Wolfess íà 29.06.2009 @ 21:34:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/silver
Ìàëåååé, íåâåðîÿòíà ñè! Ïîíÿêîãà êðàñîòàòà å íåïîñèëíà.


Re: Íàðà
îò kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) íà 29.06.2009 @ 21:51:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://kalin8.blog.bg/
Òàêà ñè è çíàåõ! Çíàåõ, ÷å ùå ñðåùíà è ìèòè÷íîòî â òâîèòå ðàçêàçè...íå ñúì èçíåíàäàí, à ïðîñòî áåçäóìåí! Âñåêè îïèò çà òúëêóâàíå áè ðàçâàëèë ìàãèÿòà...


Re: Íàðà
îò pc_indi (pc_indi@abv.bg) íà 29.06.2009 @ 23:53:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://indi.blog.bg/
Ìíîãî å êðàñèâî, Äæîé! Ïðèêàçíî- ðóñàëñêî..:)
Ïîçäðàâ!


Re: Íàðà
îò Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) íà 30.06.2009 @ 09:27:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîòîïèõ ñå â àòìîñôåðàòà íà òâîÿ ðàçêàç, Ðàäîñò,
òîëêîâà óâëåêàòåëíî ïèøåø...
Óñìèõíàò è óñïåøåí äåí!


Re: Íàðà
îò Agaq íà 30.06.2009 @ 10:45:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèêàçíî å, Äæîé!


Re: Íàðà
îò anelim íà 30.06.2009 @ 11:31:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñúçäàâàø íåâåðîÿòíî âúëøåáñòâî. Çà ìåí áåøå íåîïèñóåìî óäîâîëñòâèå äà ñå ïîòîïÿ â ìàãè÷íèÿ ñâÿò íà òîçè ðàçêàç.
Ïîçäðàâè!


Re: Íàðà
îò regina íà 30.06.2009 @ 13:27:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
õóáàâî, ïðèêàçíî ôåíòúçè!...íå ñìåÿ îùå äà ñå âúïëàùàâàì â ìúæ ëèðè÷åñêè ãåðîé, íî åòî, ÷å òè ìîæåø!!!
ïîçäðàâ, àäàø!


Re: Íàðà
îò Hely íà 30.06.2009 @ 13:56:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://hel.blog.bg/
Êðàñèâà ïðèêàçêà! Âúëøåáñòâîòî íà ëþáîâòà å çàðàçèòåëíî è íè ïðàâè ïî-äîáðè, èçâèÿâà âè!


Re: Íàðà
îò varq2 (valissa@abv.bg) íà 01.07.2009 @ 06:47:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ëþáîâòà å ìíîãî ïîâå÷å îò ñåêñ. Òÿ å â ïåñåíòà, êîÿòî ñà ÷óëè âñè÷êè!
Ïî-êðàñèâî óñåùàíå çà ëþáîâ åäâà ëè èìà.
Ïîçäðàâè, Ðàäîñò.
Ïðåêðàñíà ñè.
Âàðÿ


Re: Íàðà
îò nichija íà 01.07.2009 @ 16:35:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðîïóñíàëà ñúì ìíîãî, íî ùå íàâàêñàì - à, Íàðà å ñàìî íà÷àëîòî
Îáè÷àì äà òå ÷åòà Äæîé, ïèøåø ðàçêîøíî, è ñ ìíîãî ìåæäó ðåäîâåòå:)))

Ïîçäðàâè!


Re: Íàðà
îò dandan íà 02.07.2009 @ 12:31:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íà òúíêàòà ãðàíèöà ìåæäó ðåàëíîñò è ôàíòàçèÿ...

Îíåìÿõ - ïðåêðàñíî å, Äæîé


Re: Íàðà
îò persian íà 03.07.2009 @ 09:08:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://persiangb.blogspot.com/
Õóáàâî è íàé- âå÷å ïðåäàäåíî ïî ÷îâåøêè îò åäèí óìåí è ÷óâñòâèòåëåí ÷îâåê!Ïîçäðàâè.


Re: Íàðà
îò rumi íà 11.08.2009 @ 06:41:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàçâàì ñå, ÷å âå÷å çàïî÷âàì äà òå îïîçíàâàì. Íÿêàê ñè îùå â íà÷àëîòî ðàçáðàõ, ÷å òóê å çàìåñåíà Ðóñàëêà :)
ßâíî ìîðåòî å òâîÿ ñëàáîñò. Òîâà ëÿòî çà ïðúâ ïúò ãëåäàõ èçãðåâà íà ìîðñêèÿ áðÿã - íåùî íåîïèñóåìî. Îò öÿëàòà ìè ïî÷èâêà ñàìî òîçè ìîìåíò ñè ñòðóâàøå. Ñÿêàø áÿõ íà äðóãà ïëàíåòà.

Óñïåøåí äåí òè æåëàÿ, Ðàäîñò.


Re: Íàðà
îò frenka íà 08.09.2009 @ 09:56:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îòäàâíà íå ìè å áèëî òîëêîâà èíòåðåñíî äà ÷åòà ðàçêàçè, îñîáåíî òàêèâà .. íåïîäâúðçàíè :)))
Íî òè ñè çíàåø, ÷å ñà óâëåêàòåëíè...
Âúçõèùàâàì ñå íà òàëàíòà òè!
;)