Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 687
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 688

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (8)
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: razlichen

Íàáëèæàâà ïîëóíîù. Æåíà ìè, çàâèòà ñ îäåÿëî íà äèâàíà, ìàøèíàëíî ñìåíÿ êàíàëèòå íà òåëåâèçîðà. Àç ñúì â äðóãèÿ úãúë íà ñòàÿòà - íà êàíàïåòî äî êîìïþòúðà. Íåäåëÿ âå÷åð êàêòî ìíîãî äðóãè... íî íå å...
Âå÷å öÿëà ñåäìèöà ïðåä î÷èòå ìè å ÷åðíî, íà äóøàòà ìè å ÷åðíî è íå ìîãà äà ñå îòúðñÿ îò òîâà íàñòðîåíèå. Íå ñå îâëàäÿõ è ñòîâàðèõ ëè÷íèòå ñè ïðîáëåìè íà ãëàâèòå íà ïîä÷èíåíèòå ñè. Äâàìà îòíåñîõà íàêàçàíèå çà äðåáîëèÿ, çà êîÿòî ìîæåõ è äà íå ðåàãèðàì. Êîãàòî îñòàíàõìå íàñàìå ñ êîëåãàòà ñè, óñåòèõ êàòî ÷å ëè ìå óïðåêâà çà ðåøåíèåòî ìè äà ãè íàêàæà.
- Ãàäæåòî ìè ìå èçðèòà – äóìèòå ìè íå áÿõà äà ñå îïðàâäàÿ, à çà äà ñïîäåëÿ áîëêàòà ñè.
- Å, ðàäâàé ñå! Íàëè ñè ñå îòúðâàë îò íåÿ!
Îòãîâîðúò ìó ìå ñòðåñíà, íî òîâà ñè áåøå íåãîâèÿ ñòèë. Îò òîëêîâà ãîäèíè ðàáîòèì çàåäíî, íÿêîëêî ïúòè ñúì ãî ñðåùàë íà óëèöàòà â êîìïàíèÿòà íà êðàñèâè ìîìè÷åòà, íî íèêîãà äîñåãà íå å ãîâîðèë çà æåíè.
 àâòîáóñà íå ñå îãëåæäàì, ñÿäàì íà ïúðâîòî ñâîáîäíî ìÿñòî. Ìèíàâàì êðàé Íèíà, ïîçäðàâÿâàì ÿ, íî íå ìîãà äà ñåäíà äî íåÿ. Ìÿñòîòî å çàåëà íÿêîÿ äðóãà íåéíà êîëåæêà èëè ñå å îãðàäèëà ñ áàãàæà ñè. Îòãîâàðÿ ìè íÿêàê ñóõî, ñ ðàçäðàçíåíèå. Î÷àêâàì äà ÷óÿ îòãîâîðà íà Åëåíà. Òàêà ìèíàâàò äâå ñìåíè. Èçâåäíúæ îòíîøåíèåòî íà Íèíà ñå ïðîìåíÿ – îùå ùîì ìå âèäè, ÷å ÿ ïðèáëèæàâàì, òÿ äåìîíñòðàòèâíî ñå îáðúùà íàñòðàíè è çàáèâà ïîãëåä â ïîäà. Ïîçäðàâúò ìè óâèñâà âúâ âúçäóõà. Âñå ïàê óñïÿâàì äà ñåäíà çàä íåÿ è ÿ çàãîâàðÿì:
- Íèíà, êàêâî ñòàâà – äà íå ñòå ñå ñêàðàëè ñ Åëåíà? Äà íå òå å îáâèíèëà â ñúó÷àñòèå ñ ìåí?
Íèíà íå ìè îòãîâîðè, ñàìî ñå íàöóïè è ñå èçâúðíà íà äðóãàòà ñòðàíà. ßâíî ñòàâà íåùî, êîåòî íå ìîãà äà ñè îáÿñíÿ. Íà ñëèçàíå îò àâòîáóñà òÿ áúðçà äà ñå îòäàëå÷è îò ìåí, ïîäòè÷âàì äà ÿ íàñòèãíà.
- Íèíà, êàæè êàêâî ñòàâà – ãîâîðè ëè ñ Åëåíà?
Òÿ óñêîðÿâà êðà÷êèòå ñè. Àç ñúùî ñå çàáúðçâàì ñëåä íåÿ. Áåç äà ñå ñïèðà, Íèíà ñå îáðúùà êúì ìåí ïðåç ðàìî:
- Ãîâîðèõ. Íÿìà äà èìà íèêàêâè ñðåùè ñ òåá. Åëåíà ñàìà òè ãî å êàçàëà.
Íèíà õóêíà ïðåç ãëàâà, à àç ñïðÿõ íà ìÿñòî. Äîñòèãíàõ íà êðúñòîïúò, êúäåòî âñè÷êè ïúòèùà âîäÿò çà íèêúäå. Ìîæåõ ëè äà ïîñòúïÿ ïî äðóã íà÷èí – äà ìîæåõ. Òîâà îçíà÷àâàøå äà ñòàÿ â ñåáå ñè âñè÷êèòå ñè ìèñëè è ÷óâñòâà, äà ÷àêàì äà èçòëåÿò è âðåìåòî äà îòâåå ïåïåëòà îò çàãàñíàëèÿ îãúí. Êîãà ùå ñòàíå òîâà íå çíàÿ, à êàê ùå ñå ÷óâñòâàì äîêàòî âñè÷êî ñå çàëè÷è... Íå óñïÿõ äà êàæà íà Åëåíà òîâà, êîåòî èñêàõ äà ñïîäåëÿ ñ íåÿ, à òÿ ïðîñòî ìå èçðèòà. Åäâà ëè ùå íàìåðÿ ïîâîä äà ÿ âèäÿ îòíîâî, à è êàê ùå ìå ïîñðåùíå å îò ÿñíî ïî-ÿñíî. Íå ìîãà äà ïðîóìåÿ è òîâà öóïåíå íà Íèíà. Òî÷íî ëè ìè ïðåäàäå äóìèòå íà Åëåíà èëè... Áîëè ìå. Ñòîÿ ñàì íà ïúòÿ, à ïðåä ìåí èìà ñàìî åäíî – ñàìîòà...
 êúùè íèùî íå ñå å ïðîìåíèëî. Æåíà ìè ñè å â „ñâîÿòà òåðèòîðèÿ”. Âå÷å íÿìàì æåëàíèå äà ñå îïèòàì äà ÿ èçìúêíà îòòàì, ÿñíî ìè å êàêúâ ùå å ðåçóëòàòúò – ìðúíêàíå, êîåòî ïîâå÷å íå ìîãà äà ïîíàñÿì. À â ëåãëîòî... Ïðîñòî ìå ñðàì äà ãî êàæà... Îò êîëêî âðåìå âñè÷êî çàâúðøâà ñ õëåí÷åíå, ÷å íå è áèëî ïðèÿòíî ñ ìåí è òðÿáâàëî äà îòèäåì íà ñåêñîëîã. À àç íå ñúì ñå ïðîìåíèë ñ íèùî. Ñúùèÿò ñúì ñè, êàêúâòî áÿõ è ïðåäè äâàäåñåò ãîäèíè. Íî íå, òðÿáâàëî äà îòèäåì íà ñåêñîëîã è òîâà åäèíñòâåíî ìîæåëî äà ïîìîãíå. È îò êîëêî âðåìå ìå âúðòè íà òàçè âúðòåëåæêà. Èìàì ÷óâñòâîòî, ÷å íå çàáåëÿçâà ìúæà äî ñåáå ñè, à ñàìî ñúïðóãà, êîéòî îñòàâÿ öÿëàòà ñè çàïëàòà íà ìàñàòà çà âñè÷êè ðàçõîäè â ñåìåéñòâîòî. À ñâîÿòà ïðèáèðà çà ñåáå ñè - äî ïîñëåäíèÿ ëåâ.
Ïðåäè íÿêîëêî äíè íàïðàâî ìå ïîäëóäè. Òàêà êàêòî ãîòâåøå, èçâåäíúæ íåùî è ùóêíà è çàìðúíêà îòíîâî. Èçëåçå îò êóõíÿòà, çàñòàíà â ñðåäàòà íà õîëà, â åäíàòà ñè ðúêà äúðæè ëúæèöà, à â äðóãàòà áóðêàíà ñúñ ñîëòà, ãîòîâà äà ïîñèïå ñîë â ðàíàòà è ìúðìîðè, ÷å òðÿáâà äà îòèäåì íà ñåêñîëîã. Íå èçäúðæàõ è ñå ðàçêðåùÿõ: „Êàêúâ ñåêñîëîã! Îñòàíàëà ëè òè å èñêðèöà ñòðàñò êúì ìúæà òè?!” Íå ìè îòãîâîðè, íàïðàâè ñå, ÷å íå ìå å ÷óëà è ñå ïðèáðà â êóõíÿòà.
Ìèíàëà å ñåäìèöà îò ñðåùàòà ìè ñ Åëåíà, à âèõðóøêàòà îò ìèñëè ñòàâà âñå ïî-áóðíà. “Íå èñêàì äà òè äàâàì íèêàêâè íàäåæäè”. Íèìà, àêî ñå ñðåùíåì ñëó÷àéíî, ùå ñå îáúðíå âñòðàíè, ùå ñè äàäå âèä, ÷å íå ñå ïîçíàâàìå. Íèìà íèêîãà ïîâå÷å íÿìà äà âèäÿ óñìèâêàòà è. À ïîãëåäà è â êîéòî ïîòúâàø, íèìà ùå å ñàìî ñïîìåí. Âñè÷êî íàîêîëî ñå å ñðèíàëî è àç ñúì ñàì ñðåä ðàçâàëèíè. Ñòóäåíî ìè å – îò ñàìîòà. Íå å ëè ïî äîáðå äà ñå ìàõíà îò âñè÷êî è âñè÷êè – òîãàâà ïîíå ùå å ÿñíî çàùî ñúì ñàì.
È êúäå ùå îòèäà?  êúùàòà, êúäåòî æèâåÿò çåò ìè è äúùåðÿ ìè èìà åäíà ìàëêà ñòàè÷êà, ìîæå áè ùå ñå ñúãëàñÿò äà ñå íàñòàíÿ òàì... Ìîãà äà ñè íàåìà ñòàÿ. Ïðåìèñëÿì âñÿêàêâè âàðèàíòè. Èëè... äà îòèäà ïðè Îëÿ, ìîÿ ñúó÷åíè÷êà. Ñëåä òåõíèêóìà òÿ çàìèíà çà Ñîôèÿ. Ñðåùíàõìå ñå îòíîâî ñëåä ïîâå÷å îò òðèéñåò ãîäèíè. Îò êàêòî ñèíà ìè çàïî÷íà ðàáîòà â Ñîôèÿ, âñåêè ïúò, êîãàòî ìó ãîñòóâàõ, íå ïðîïóñêàõ äà ñå ñðåùíà è ñ Îëÿ – ïðîñòî ñè áúðáîðåõìå â íÿêîÿ ñëàäêàðíèöà. Æåíà ìè çíàå çà íåÿ, àç ñàì ãè çàïîçíàõ. Íî âåäíúæ, ïðåäè äà òðúãíà ñàì çà Ñîôèÿ, ñ íå ñêðèò óïðåê ìå ñäúâêà: „À ñ Îëèòî ùå ñå ñðåùíåø ëè?”. Ïðåäè íÿêîëêî ãîäèíè ìúæà è ïî÷èíà, äúùåðÿ è ó÷è âúâ Ôðàíöèÿ, à ñèíà è ñå å ïðåìåñòèë â îòäåëíà êâàðòèðà çàåäíî ñ ïðèÿòåëêàòà ñè. ×åñòî ñè ÷àòèì ñ Îëÿ è íå âåäíúæ å ñïîäåëÿëà: „Íàé ìè å òðóäíî äà ïîíåñà ñàìîòàòà.”. Äàëè ùå ìå ïðèåìå... Íå çíàÿ. Âñÿêàêâè ìèñëè ìè ñå âúðòÿò â ãëàâàòà, íî îïðåäåëåíî ñå íàòðàïâà ðåøåíèåòî – ùå ñå ìàõíà, çà äà ñúì äàëå÷å îò âñè÷êî...
Ñåãà æåíà ìè ñìåíÿ ìàøèíàëíî òåëåâèçèîííèòå êàíàëè è êàêòî å âñÿêà ñúáîòà è íåäåëÿ âå÷åð, äîêàòî íå èçãëåäà âñè÷êè êëþêàðñêè ðóáðèêè (àç ãè íàðè÷àì òàêà) ïî âñè÷êè òåëåâèçèîííè êàíàëè, íå ìîãà äà ÿ îòëåïÿ îò òåëåâèçîðà. À ïîñëå ....ñïÿëî é ñå èëè áèëà óìîðåíà. Ìíîçèíà áèõà êàçàëè “×å òî ó íàñ äà íå å ïî ðàçëè÷íî”...
Íå ìå ñâúðòà íà åäíî ìÿñòî. Âèõúðúò îò åìîöèè ñòàâà íåóäúðæèì. Íå ìîãà äà íîñÿ ïîâå÷å òîâà áðåìå. Êðàé íà âñè÷êî... íà âñè÷êî....
- Ñïðè òåëåâèçîðà. Òðÿáâà äà òè êàæà íåùî. Ñòóäåíî ìè å.
Æåíà ìè ïîñÿãà êúì îäåÿëîòî.
- Âçåìè, çàâèé ñå.
- Íå èñêàì îäåÿëî. Òî íå ìîæå äà ìå ñòîïëè. Íå ÷óâñòâàì íèêàêâà òîïëèíà.
Ñàì ñïèðàì òåëåâèçîðà.
- Çàáåëÿçà ëè êîãà ñå ïðèáðàõ ìèíàëàòà ñúáîòà ñëåä íîùíàòà ñìÿíà. Âúðíàõ ñå ïåòäåñåò ìèíóòè ïî êúñíî – â îñåì è ïîëîâèíà.
- Íå çàáåëÿçàõ. Íàëè êàçà, ÷å ùå îïðàâÿø íÿêàêúâ êîìïþòúð, íî ñå îòëîæèëî.
Çàáèâàì ïîãëåä â çåìÿòà.
- Ñðåùíàõ äðóãà æåíà... Âëþáèõ ñå... Ïîçâîëèõ ñè äà ïîêàæà ÷óâñòâàòà ñè... È òÿ ìå èçðèòà, áåç íèêàêâè åìîöèè, êàòåãîðè÷íî...
Êàçâàì ãî áàâíî, ãëàñúò ìè òðåïåðè, ïîãëåäúò ìè îñòàâà çàáèò â çåìÿòà.
- Òÿ ðàáîòåøå ïðè íàñ, íî ñå ïðåìåñòè â ãðàäà. Îòèäîõ äà ãîâîðÿ ñ íåÿ è çàòîâà ñå ïðèáðàõ ïî-êúñíî. Òîâà áåøå ïîñëåäíèÿò íè ðàçãîâîð.
Æåíà ìè ìå ãëåäà âòðåùåíî.
- Çàùî ñè òîëêîâà æåñòîê? Çàùî ìè ãî êàçâàø? Àêî äíåñ áåøå ïúðâè àïðèë áèõ ãî ïðèåëà çà øåãà. Òîëêîâà å æåñòîêî, ÷å íå ìîæå äà å øåãà.
Àç ìúë÷à. Íå ìîãà äà âäèãíà ïîãëåä. Ëàâèíà îò ìèñëè ìå çàòèñêà, ïðåä ìåí ïðåìèíàâàò ìèãîâå îò ïîñëåäíèòå ìåñåöè, äíè, ðàçãîâîðè, ïîãëåäè.
- Íèìà ñè ïîñåãíàë äà òúðñèø òîïëèíà ïðè äðóãà æåíà?... Òî íÿêîè æåíè êàòî ñå íàêîíòÿò...ñ òîâà ïðèâëè÷àò ìúæêîòî âíèìàíèå, ñàìî òîâà öåëÿò.
Âèõúðúò îò ìèñëè ìå âúðòè – ïðåä ñåáå ñè âèæäàì Åëåíà, ñâèòà, ïëàõà, çàáúðçàíà, îòãîâàðÿ êðàòêî íà ïîçäðàâèòå íà êîëåãèòå, ñ òîâà íåâçðà÷íî ïàëòåíöå, áåç ãðèì è áèæóòà. Òà íàëè òî÷íî çà òîâà èñêàõ äà ãîâîðÿ ñ íåÿ – çà ñàìî÷óâñòâèåòî é êàòî æåíà. Èñêàõ äà ÿ âèäÿ ñ âäèãíàòà êîñà è îòêðèòî ëèöå, à íå ñ òàçè ïðèõëóïåíà ïðè÷åñêà. Äà ãëåäà íà äðóãèòå ñ íàäìåííîñò, äà ïîêàæå ÷å å íàä òÿõ. À ãðèìà, áèæóòàòà? Âñè÷êî, êîåòî î÷àêâàì îò íåÿ, òî÷íî çà òîâà ÿ óïðåêâà æåíà ìè. À ñåãà - òÿ äà ñå íàêîíòè, äà ñå äîêàðâà ïðåä íÿêîãî? Òîâà ìè èçãëåæäà íåâåðîÿòíî ñìåøíî. Íå èçäúðæàì è çà ìèã ëåêî ñå çàñìèâàì – â ìèñëèòå ñè, òàêà êàêòî ïîãëåäúò ìè å çàáèò â çåìÿòà. Æåíà ìè çàáåëÿçâà òàçè óñìèâêà.
- Êàæè, ÷å âñè÷êî òîâà å ñàìî øåãà.
Ìúë÷à. Íå ïðîðîíâàì íèòî äóìà. Êàêâà øåãà, êàê äà êàæà - òîâà å èñòèíà. Ñèëèòå ìè ñà äîòóê – ñòîÿ íåïîäâèæíî è ïðîäúëæàâàì äà ìúë÷à. Æåíà ìè ñè ëÿãà. ×óâàì ïðèãëóøåíèÿ é ïëà÷. Ëÿãàì ñè è àç äî íåÿ, îáðúùàì é ãðúá.  ñëåäâàùèÿ ìèã ïëà÷à é ñåêâà, ðÿçêî ñå îáðúùà, ïðåãðúùà ìå è ñå çàñìèâà.
- Ðàçáðàõ, òè ñè ñú÷èíèë òàçè èñòîðèÿ, çà äà ìå ïîäòèêíåø äà ñå ïðîìåíÿ. Òîâà, ÷å ñå çàñìÿ òå èçäàäå. Íî øåãàòà òè å æåñòîêà.
Íàïðàâèõ ãðèìàñà, óæ ñå óñìèõíàõ - à ìè ñå ðåâå. Âñè÷êî ñå ïðåîáúðíà. Äà êàæà: ñú÷èíèõ òàçè èñòîðèÿ – ùå èçëúæà, àêî å èñòèíà – íÿìàì ñèëè äà ÿ îòñòîÿâàì. Çàìúë÷àâàì. Íå ìîãà äà ïðåäâèäÿ êàêâî ùå ñå ñëó÷è – îñòàâÿì íåùàòà äà ñå ðàçâèâàò îò ñàìî ñåáå ñè... Ïîâå÷å íå ÷óõ çà ñåêñîëîãà, à è êëþêàðñêèòå ðóáðèêè ïî òåëåâèçèÿòà âå÷å íå ñà òàêà ïðèâëåêàòåëíè çà æåíà ìè...

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå...


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 29.05.2009 @ 22:18:31 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   razlichen

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
543 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 38013
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (8)" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (8)
îò rada íà 03.06.2009 @ 11:44:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòàíà èíòåðåñíî! Êàê ëè ùå ïðîäúëæè èñòîðèÿòà?....