Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 698
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 701

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: mitkoeapostolov

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÅäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (5)
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: razlichen

Êàê ëè ùå ñå ðàçâèÿò íåùàòà ïî-íàòàòúê? Âñúùíîñò êàêâî ñå ñëó÷è äîñåãà – ìîæå áè òðÿáâà äà ñè äàâàì îöåíêà, íå ñàìî êàêâî ìèñëÿ, êàêâî ìå âúëíóâà, à è òîâà, êîåòî ïðàâÿ êàê ñå ïðèåìà îò îêîëíèòå.
Äîñåãà, êàòî èçêëþ÷à ñðåùèòå â àâòîáóñà, ïîçäðàâèòå è êðàòêèòå ðåïëèêè, êîèòî ìîæå áè íå ñå íàáèâàò â î÷èòå íà êîëåãèòå, ñúì ñå ñïèðàë äà ðàçãîâàðÿì ñ Åëåíà ÷åòèðè ïúòè â ÷åòèðè ïîñëåäîâàòåëíè äíåâíè ñìåíè. Ìîæå áè å òâúðäå ìíîãî çà îáèêíîâåíè ïîçíàòè. Ïîäàðèõ è ÷åðâåíà ðîçà çà îñìè ìàðò. Å, òîâà âå÷å å êàïàê íà âñè÷êî. Çàùî ãî ïðàâÿ – æåëàíèåòî ìè å äà ñúì äî íåÿ, äà é ñå ðàäâàì. Íå êàçâàì äà ñúì ñ íåÿ - à äî íåÿ. Ðàçëèêàòà å â äâåòå áóêâè ”äî”, à íå “ñ”. Åäíîòî îçíà÷àâà, ÷å òÿ å ñ ìåí, à òîâà å àáñóðäíî è ãî îñúçíàâàì – “ñ” ìåí êàêâà ùå ìè å - ñúïðóãà èëè ëþáîâíèöà. Ïàê ñå çàâúðòÿõ â ñúùèÿ êðúã – ðàçëèêàòà âúâ âúçðàñòòà. Äâàéñåò, à ìîæå áè è ïîâå÷å ãîäèíè, âñå åäíî, ÷å ìè å äúùåðÿ. Íî òÿ íå å ñàìà – èìà ñúïðóã, äåòå. Ëè÷íî àç íå âèæäàì íèêàêâè ïðè÷èíè äà ñè çàðåæå ñåìåéñòâîòî çàðàäè ìåí – âúçðàñòåí, îùå íÿêîëêî ãîäèíè è ùå ñúì ïåíñèîíåð, øèøêàâ, ñáðú÷êàí. Ïðåä ñåáå ñè ñúì ÷åñòåí - ïîæåëàõ êîìïàíèÿòà é, íå çàðàäè òÿëîòî é, íå äà ìè å ëþáîâíèöà. Ñòðåìÿ ñå êúì íåÿ, çàùîòî ìè ñå èñêà äà ãëåäàì òåçè î÷è, äà ìå îìàéâà óñìèâêàòà é. Íåíàñèòåí ñúì – íåíàñèòåí çà òàçè ìàãèÿ. Ñòðóâà ìè ñå, ÷å ìå å îáõâàíàëà íÿêàêâà ìàíèàêàëíà ëóäîñò. Äîêàòî ñàìî ÿ âèæäàõ â àâòîáóñà, òîâà íåïðåîäîëèìî ÷óâñòâî ìå îáçåìàøå ùîì íàáëèæàâàøå ìèãà äà ñå ñðåùíåì, íà îòèâàíå èëè íà âðúùàíå îò ðàáîòà. Öåëèÿò ñâÿò èç÷åçâàøå è îñòàâàøå ñàìî ñòðåìåæà ìè êúì íåÿ. Ñëåä êàòî ÿ èçïðàòåõ ñ ïîãëåä êàòî ÷å ëè ñå óñïîêîÿâàõ â î÷àêâàìå íà ñëåäâàùàòà ñðåùà â êðàÿ íà ñìÿíàòà èëè ñëåäâàùèòå ñìåíè – âðåìå êðàòêî è áåçêðàéíî äúëãî, íî ìå óñïîêîÿâàøå òîâà, ÷å ìîãà äà ãî îòáðîÿ è äîêàòî ÿ âèäÿ îòíîâî îñòàâàò ÷àñîâå. È òàêà å âñåêè ïúò. À ñåãà, ñëåä êàòî ñå ñïðÿõ äî íåÿ, çà äà ñè ïîãîâîðèì, íå èçäúðæàì è âñÿêà äíåâíà ñìÿíà ñúì òàì. Ïîçâîëèõ ñè äà è çâúíÿ ïî òåëåôîíà è êàêúâ îòãîâîð ïîëó÷èõ. Íà ïîñëåäíàòà íè ñðåùà ÿâíî ñè ïðîëè÷à, ÷å ìîÿòà áëèçîñò â ïðèñúñòâèåòî íà êîëåæêàòà é ÿ ïðèòåñíÿâà. Êàêâî ùå ñòàíå ïî íàòàòúê? À êàêâî å íåéíîòî ìíåíèå – êàê äà ãî ðàçáåðà? Êàòî ÷å ëè èìà åäíî åäèíñòâåíî ðåøåíèå íà âñè÷êè òåçè âúïðîñè – äà ñå îñòàâÿ â ðúöåòå é. Äà ñå îïèòàì äà ãîâîðÿ ñ Åëåíà. Ùå ñïîäåëÿ âñè÷êî òîâà, êîåòî ìå ìú÷è è ùå î÷àêâàì îòãîâîð çà åäíî – áè ëè ìå ïðèåëà ñðåä ïîçíàòèòå ñè, ñàìî êàòî ïîçíàò ñ êîéòî êîãàòî ñå ñðåùíàò ùå ìîãàò äà ðàçìåíÿò ïî íÿêîëêî äóìè è äà ñè ïîáúáðÿò, ïðîñòî åé òàêà. “ Çäðàâåé, êàê ñè?” – êàòî îáèêíîâåíè ïîçíàòè. Ìîæå áè òîâà ùå ìå óñïîêîè, êàòî çíàì íåéíîòî ëè÷íî ìíåíèå.
Ïðåäè ìèã êàçàõ – “êàòî îáèêíîâåíè ïîçíàòè” – ìàé ÷å ñå îïèòàõ äà èçëúæà ñåáå ñè. Ìîæå äà ñå îïèòàì äà ïîòèñíà ÷óâñòâàòà ñè êúì Åëåíà, íî òîâà ùå å ñàìî âúíøíî. Êàê ìè ñå èñêà äà é êàæà “ Êðàñèâà ñè!” – îñîáåíî ñëåä êàòî ÿ âèäÿõ ñ âäèãíàòà êîñà, òàêà êàêòî ìè ñå èñêàøå. Êàê ùå èçäúðæà äà íå ïðèçíàÿ íà ãëàñ “ Êîëêî ñè ÷àðîâíà!”. Äàëè òåçè äóìè ùå ñà é äîñàäíè, òàêà êàêòî ðåàãèðà ïðåä äðóãèòå óõàæîðè. À àç ùå ãè êàæà ñ ÷óâñòâî îò ñúðöå. Òîâà íÿìà äà ñà ïðîñòî äóìè. Íàëè òîâà ìè å â ìèñëèòå, â ÷óâñòâàòà, â ñúðöåòî ìè. Äóìè îò ñúðöå! Íèìà òå ìîãàò äà ñà äîñàäíè! Òðÿáâà äà ãîâîðÿ ñ íåÿ – òðÿáâà. Íå âèæäàì äðóã èçõîä. Ñïîäåëÿ ëè âñè÷êî, ùå ñå îòúðñÿ îò ÷óâñòâîòî ñè íà íåñèãóðíîñò, îò íåèçâåñòíîñòòà - êàêâî å íåéíîòî ìíåíèå. Êàêâîòî è äà å, èñêàì äà ãî ÷óÿ.
Êàê äà è êàæà “Êðàñèâà ñè!”, “×àðîâíà ñè ñ âäèãíàòà êîñà!”, êàòî òÿ ùå å ïðåä ìåí ñúñ ñâîÿòà ïðè÷åñêà êàòî ïðèõëóïåí øëåì. Äà ñè ïðèçíàÿ, ÷å ñúì ÿ íàáëþäàâàë òàéíî îòäàëå÷å? Èäèîòñêî å! À àêî ÿ ïîìîëÿ äà ñè âäèãíå êîñàòà? Êàêòî ìîæå â ìîìåíòà – ñ øíîëà, ñ ëàñòè÷å, äà ÿ âúðæå íà îïàø÷èöà èëè ïðîñòî äà îïëåòå êè÷óðèòå íà òèëà ñè. Êàê ëè ùå ïðèåìå òàêîâà ïðåäëîæåíèå? Íàëè òîâà îçíà÷àâà äà íàïðàâè íåùî, ñ êîåòî äà ìè ñå õàðåñà. Íàëè ùå ñå äúðæà ïðîñòî êàòî ïîçíàò, çàòîâà ÿ ìîëÿ è èçâåäíúæ - íàïðàâè íåùî òîëêîâà ëè÷íî, êîëêîòî è äðåáíî äà å íàãëåä. À íàèñòèíà å ìíîãî ïðîñòî – ñúáèðà íàçàä êîñàòà ñè, óñóêâà ÿ è êðúñòîñâà êè÷óðèòå. È òÿ ñå çàäúðæà âäèãíàòà. Ñëåä òåçè íÿêîëêî äâèæåíèÿ, âèæäàø êàê ñå ïðîìåíÿ – ñÿêàø å äðóã ÷îâåê, ñ äðóã õàðàêòåð, îòêðèò, ïðÿì, ãîòîâ äà ñå ïîêàæå ñ öÿëàòà ñè êðàñîòà. Ïðîñòî å, à äàëè ùå ãî íàïðàâè çà ìåí – èìåííî çà ìåí. Òà êàêúâ ñúì é àç – ñèãóðíî çà íåÿ ñúì äîñàäíèê êàòî âñè÷êè îñòàíàëè. È äà íàïðàâè òîâà çà ìåí – äà äîñòàâè óäîâîëñòâèå íà íÿêîé ñè. Ïðåêàëåíî ëè÷íî å, äîðè èíòèìíî – ñ æåñò äà äàðèø íÿêîãî ñ êðàñèâà ãëåäêà, êàòî êðàñîòàòà å ñàìàòà òÿ. Äà ìå äàðè ñúñ ñåáå ñè! Èìà ëè ïðè÷èíà äà ãî íàïðàâè?
Âäèãíàòàòà êîñà èçðàçÿâà ñàìî÷óâñòâèåòî é êàòî æåíà. Íî íå å ñàìî òîâà – îáëåêëîòî, áèæóòàòà, ãðèìà, ïîõîäêàòà è òîâà íåîòìåííî çàëåïâàíå çà íÿêîãî, îáãðàäåíà îò êîëåæêèòå ñè – âèíàãè â ñðåäàòà. Êàê äà çàãîâîðÿ çà âñè÷êî òîâà? Èñêà ìè ñå âñè÷êè äà è ñå âúçõèùàâàò òàêà, êàêòî è ñå âúçõèùàâàì àç. È òîâà ïàëòåíöå! À àêî ìè îòãîâîðè: “È àç íå ìîãà äà ãî ãëåäàì, íî íÿìàì äðóãî, à è ôèíàíñèòå â ñåìåéñòâîòî...”. Êàêâî ùå íàïðàâÿ òîãàâà? Àç ëè ùå è êóïÿ íîâè äðåõè? Íå ñà ïðîáëåì ïàðèòå, à æåñòà, ÷å àç ùå ãè êóïÿ. Àáñóðäíî å äà ñå ñòèãíå äîòàì! À ñòåíàòà çàä êîÿòî ñå êðèå? Êàêâè ëè ñà ïðè÷èíèòå? Ùå ãè ñïîäåëè ëè è êàê ùå ãè ïðåîäîëåå.
Äà ãîâîðÿ çà âñè÷êî òîâà îçíà÷àâà äà âðúõëåòÿ â ëè÷íèÿ è æèâîò. À íàëè ùÿõ äà ìîëÿ äà ìå ïðèåìå êàòî ïîçíàò. Õåì ñàìî ïîçíàò , õåì äà î÷àêâàì òàêîâà îòêðîâåíèå, òàêîâà îòêðèâàíå íà äóøàòà. Ìàé ÷å ñè ïîñòàâèõ íåïîñèëíè òåìè. Êàê ëè ùå ìîãà äà ãîâîðÿ çà âñè÷êî òîâà? Äà çàïî÷âàì ëè âúîáùå è äîêúäå ùå ãî äîêàðàì? Ïî-äîáðå äà ñå îïèòàì äà çàïî÷íà ðàçãîâîð, à ùå ðåøàâàì ñïîðåä ñèòóàöèÿòà. Êàê äà ïðåäâèäÿ âñè÷êî? Íàëè çà òîâà èñêàì äà ãîâîðÿ ñ íåÿ – äà ÷óÿ ñîáñòâåíîòî é ìíåíèå. Ïðîñòî ùå ÿ ïîêàíÿ íà êàôå, äà ÿ ïî÷åðïÿ. Êàêâîòî ùå äà ñòàâà – èñêà ìè ñå äà ñè ïîãîâîðèì.

Ñúáèðàì ñìåëîñò çà òîâà, êîåòî ùå ñå ñëó÷è äíåñ. À ùå ìè òðÿáâà, è òî â ãîëåìè êîëè÷åñòâà. Ïðèãîòâÿì ñå äà ïîñðåùíà ãîñòè – ùå ïîêàíÿ Åëåíà íà êàôå. . Ïðè íàñ îáñòàíîâêàòà íå å êàêòî â íåéíèÿ îôèñ. Òàì ñêîðî ïðàâèõà ðåìîíò è ìåáåëèòå ñà íîâè, ñ ìîäåðåí äèçàéí, íèêîé íå âëèçà ñ êàëíè îáóâêè è ñ îìàçàíè ñ ìàñëà è ïðàõ äðåõè. Ïðè íàñ âñè÷êî å îñòàâåíî íà äîèçæèâÿâàíå, çàíåìàðåíî, ñòåíè - íà êîèòî íå ëè÷è ñ êàêúâ öâÿò ñà áîÿäèñàíè, ïðîòðèòà è îìàçàíà òàïèöåðèÿ íà ñòîëîâåòå. Ùå ñå ÷óâñòâàì íåóäîáíî äà ÿ ïîêàíÿ äà ñåäíå íà òàêúâ ñòîë. Ñ íàøàòà ðàáîòà, åæåäíåâíî ðîâåíå â èçãîðåëè òàáëà, îìàçàíè ñ ãðåñ è ïðàõ, äîðè è òîêó ùî, äà ñè îáëÿêúë ÷èñòè äðåõè, ñëåä ÷àñîâå âîíèø íà èçãîðÿëà èçîëàöèÿ è ñè îïëåñêàí êàòî ïîñëåäíèÿ êëîøàð. Çà äíåñ, ñúì ñè âçåë ðàáîòíè äðåõè, ñúâñåì íîâè, ïîëó÷åíè îò ñêëàäà ïðåäè íÿêîëêî äíè. Íà ñòîëà ùå ïîñòåëÿ ÷èñòà êúðïà, òàêà ïîíå ùå ìîãà ñïîêîéíî äà ÿ ïîêàíÿ äà ñåäíå. Ïðèãîòâèë ñúì ñå äà ïî÷åðïÿ ãîñòåíêàòà ñè – êàôå, ñëàäêè, îáìèñëèë ñúì â êàêâè ÷àøè è ÷èíèéêè ùå ñåðâèðàì.
Âñè÷êî å ãîòîâî, îñòàâà ñàìî åäíî – äà ïîêàíÿ Åëåíà íà ãîñòè. Òî÷íî çà òîâà, âñå îùå íÿìàì ïëàí.  êîé ìîìåíò äà ãî íàïðàâÿ? Äàëè îùå êîãàòî ÿ âèäÿ â àâòîáóñà èëè äà ÿ ñïðà ïðåä ïîðòàëà? Èëè äà îòèäà ïðè íåÿ è òàì äà èçêàæà ïîêàíàòà ñè? À àêî ïðîñòî ìè êàæå ” Èìàìå ìíîãî ðàáîòà è íå ìîãà äà îñòàâÿ êîëåæêàòà ñè ñàìà”. Ìîæå è íàïðàâî äà ìè îòêàæå “Íå æåëàÿ äà äîéäà!”. Çàòîâà ìè å íóæíà ñìåëîñò – äà ïîñðåùíà âñÿêà ñèòóàöèÿ. Âúëíóâàì ñå êàòî ó÷åíèê íà ïúðâà ñðåùà. Êàêâîòî ùå äà ñòàâà – ðåøèë ñúì ãî è ùå ãî íàïðàâÿ.
Åäâà ñòúïèë íà ñòúïàëàòà íà àâòîáóñà ìå îáëèâà ñòóäåíà ïîò – Åëåíà ÿ íÿìà. Íèíà ñåäè ñàìè÷êà, äî íåÿ å îáåìèñòà òîðáà ñ áàãàæ. Ïîçäðàâÿâà ìå ñå, íî ìè èçãëåæäà â ëîøî íàñòðîåíèå. Êàíè ìå äà ñåäíà äî íåÿ, íî çà äà íå ÿ ðàçáóòâàì ñ áàãàæà, ïðîäúëæàâàì íàçàä.
Êàêâî ëè ñå å ñëó÷èëî? Îïèòâàì ñå äà îòãàòíà – ìîæå äà å èçïóñíàëà àâòîáóñà. Àêî å òàêà, áè òðÿáâàëî äî ÷àñ äà ïðèñòèãíå ñ âëàêà. Èëè å óñïÿëà äà ñè óðåäè ïî÷èâåí äåí, çà äà îñòàíå ñ äúùåðÿ ñè – äíåñ å íåäåëÿ, òîâà ñúùî å âúçìîæíî. Òîãàâà ìîÿòà ïðîãðàìà ùå îñòàíå çà ñëåäâàùèòå ñìåíè. Ïðîôó÷àâàéêè êðàé îôèñà é ñ àâàðèéíàòà êîëà, íå ÿ âèæäàì. Ìèíàâàò ÷àñîâå, íå ñìåÿ äà ïîïèòàì íèêîãî. Ïðåìèñëÿì äðóãè âàðèàíòè – çà ìåí ñà òîëêîâà ñòðàøíè, ÷å ñå îïèòâàì ïî áúðçî äà ñå îòúðâà îò òåçè ìèñëè. Àêî ñà ÿ ïðåìåñòèëè â äðóãà ñìÿíà? Òîâà å êðàé – äà î÷àêâàì ñëó÷àéíà ñðåùà – ìîæå áè âåäíúæ â ìåñåöà èëè îùå ïî- ðÿäêî, òîâà ñå ñëó÷âà ñàìî êîãàòî çàêúñíåå àâòîáóñà. Òîâà å ñàìî ñëó÷àéíîñò! Åäâà äî÷àêâàì êðàÿ íà ñìÿíàòà – åäèíñòâåíà Íèíà áè ìîãëà äà ìè êàæå êàêâî ñå å ñëó÷èëî...
Íå áúðçàì äà ñå êà÷à â àâòîáóñà, îãëåæäàì ñå çà Íèíà. Åòî è òÿ ñå ïðèáëèæàâà è îòäàëå÷å, ñ òîí êàòî ÷å ëè ùå çàïëà÷å, çàíàðåæäà:
- Èçãóáèõìå êîëåæêàòà. Ïðåìåñòè ñå â ãðàäà. Òÿ èìà ñòàáèëíè âðúçêè.
Èçïúëíèë ñå áå ñöåíàðèé ïî-÷åðåí îò òîâà, êîåòî ñè ìèñëåõ. Åäâà ñåãà ðàçáèðàì òî÷íî êàêâî îçíà÷àâàõà ñúáèòèÿòà îò ïîñëåäíèòå ñìåíè. Äîêóìåíòèòå, êîèòî Åëåíà áúðçàøå äà ïîäïèøå – òîâà å áèëî çàïîâåäòà çà ïðåìåñòâàíåòî è. Ïðåäíàòà ñìÿíà, êîãàòî ÿ âèäÿõ ñ îãðîìíà òîðáà áàãàæ íà êîëåíåòå, òÿ ïðîñòî ñè å îòèâàëà. Âèäÿõ èñêðèöèòå â î÷èòå é, îìàÿ ìå óñìèâêàòà é – òîâà å áèëî çà ïîñëåäåí ïúò. Óäàðúò å òîëêîâà ñèëåí, óáèéñòâåí, à àç îùå íå ìîãà äà îñúçíàÿ áîëêàòà, ÷å Åëåíà å íÿìà, íÿìà ãè ñèíèòå î÷è, íÿìà å ðàäîñòòà.
Ñÿäàì äî Íèíà, áåç äà èñêàì ðàçðåøåíèå îò íåÿ. Ñòðóâà ìè ñå, ÷å è äâàìàòà ñìå â åäíî è ñúùî òÿãîñòíî íàñòðîåíèå. Îïå÷àëåíè îò ñëó÷èëîòî ñå, ñ Íèíà êàòî, ÷å ñå âêîï÷âàìå åäèí â äðóã, òúðñåéêè óòåõà è èçõîä. Òÿ ãîâîðè òèõî, êàòî, ÷å ëè âñåêè ìîìåíò ùå çàïëà÷å, àç ñàìî ÿ ñëóøàì, ïðîñòî íå çíàÿ êàêâî äà êàæà. Ãîâîðè ìè çà Åëåíà, èñòîðèÿòà íà òÿõíîòî ïðèÿòåëñòâî, ðàçêàçâà êàê êîëåæêàòà é å ðàáîòèëà â äðóã îòäåë è îò îêîëî ïîëîâèí ãîäèíà å â íàøàòà ñìÿíà (òîãàâà ñúì ÿ çàáåëÿçàë â àâòîáóñà). Îòäàâíà å èñêàëà äà ñå ïðåìåñòè è åäâà ñåãà, âíåçàïíî òîâà å ñòàíàëî. Äîâåðÿâàì ñå íà îòêðîâåíîñòòà íà Íèíà, ïî òîíà è ëè÷è, ÷å ñúæàëÿâà çà ïðèÿòåëêàòà ñè. Àç ñúùî ñå ÷óâñòâàì â áåçèçõîäèöà. Åëåíà ÿ íÿìà, ùå ìîãà ëè äà ÿ âèäÿ îòíîâî? Êîãà? Íå ìîãà ëè äà èçïîëçâàì Íèíà, çà äà íàìåðÿ æåíàòà ñ êðàñèâèòå î÷è è äà èìàì ïîâîä äà ÿ ñðåùàì.
Ïðîäúëæàâàìå äà ãîâîðèì çà Åëåíà - Íèíà ìè ðàçêàçâà çà ñåìåéñòâîòî è, çà íåÿ ñàìàòà, à àç ÿ ñëóøàì âíèìàòåëíî è çàäàâàì âúïðîñè. Îêàçâà ñå, ÷å ïîâå÷åòî îò òîâà êîåòî ñïîäåëè ìè å èçâåñòíî. Ïî òîíà è íà äâàìàòà íè ëè÷è òúãàòà ïî ÷îâåê, êîéòî íè å ñêúï è íå ñå çíàå êîãà ùå ñðåùíåì îòíîâî. Íàêðàÿ, áåç äà ÿ ïèòàì, Íèíà íàé-ïîäðîáíî ìè îáÿñíÿâà êúäå æèâåå Åëåíà. Òîâà å íîâî çà ìåí. Íèìà äâåòå ñà ñå ñáëèæèëè òîëêîâà, òà çíàÿò äîðè è àäðåñèòå ñè. Íàèñòèíà ëè Íèíà å òîëêîâà îòêðîâåíà â òúãàòà ñè çà ñâîÿòà ïðèÿòåëêà?
Ïîçíàâàì ÿ äîñòàòú÷íî è çíàì, ÷å å íåðåøèòåëíà è òðóäíî áè ïðîÿâèëà èíèöèàòèâà, çà äà ñè âúðíå ïðèÿòåëêàòà. Àêî ÿ èçïîëçâàì çà ñúäðóæíèê, ùå ìîãà ëè äà ñè äîñòèãíà îòíîâî äî Åëåíà. Õðóìâà ìè èäåÿ, íå çíàÿ äîáðà ëè å èëè ëîøà, íî å ïî äîáðå îò áåçäåéñòâèåòî.
- Íèíà, íåêà äà ñúçäàäåì èíèöèàòèâåí êîìèòåò: “Äà ñè âúðíåì Åëåíà!” – îïèòâàì ñå äà ãîâîðÿ ñ øåãîâèò òîí - Íå, òÿ ñàìà å ðåøèëà äà ñå ïðåìåñòè – äà íå îòèâàìå ñðåùó ñîáñòâåíîòî é ðåøåíèå. Ïî–äîáðå ùå å äà ãî íàðå÷åì “Íèå áåç Åëåíà íå ìîæåì!”. Êîãàòî ðåøèòå íÿêîé äåí äà ñå ñðåùíåòå, íàïðèìåð íà êàôå, ùå ñå ðàäâàì, àêî ñå ñåòèòå çà ìåí è ìå ïîêàíèòå. Ùå òè äàì òåëåôîíà ñè è ìîæåø äà ìè çâúííåø – äàâàì è ëèñò÷å ñ íîìåðàòà.
Ìîæå äà å ïðîçâó÷àëî êàòî èäèîòñêà øåãà, íî òîâà áå åäèíñòâåíîòî, êîåòî ìîæàõ äà ñå ñåòÿ â ìîìåíòà. Íèíà âçèìà ëèñò÷åòî è ãî âúðòè íåðâíî ìåæäó ïðúñòèòå ñè.
- Ìîæå äà ìè çâúíèø ïî âñÿêî âðåìå, áåç äà ñå ïðèòåñíÿâàø. Äîðè è æåíà ìè äà âäèãíå òåëåôîíà, íå å ïðîáëåì, ìîæåø äà ãîâîðèø ñïîêîéíî.
Êîãàòî êàçàõ ïîñëåäíèòå äóìè óñåòèõ, ÷å íàïðàâèõ ãàô. Íèíà ìå èçãëåäà ñ òàêîâà íåäîóìåíèå êàòî ÷å ëè òîâà å íàé-ñòðàííîòî íåùî íà ñâåòà – íåïîçíàòà æåíà äà òå ïîòúðñè ïî òåëåôîíà. Êàêòî è äà å - êàçàõ ãî íàïðàâî, çàùîòî ó íàñ òîâà íå å ïðîáëåì, íèêîãà íå ñúì âúçðàçÿâàë è ñëåäèë êîé è çàùî ñå îáàæäà íà æåíà ìè, à è òÿ íå ìå å ñëåäèëà, ïîíå íå ñúì çàáåëÿçàë. Ìèñëÿ, ÷å â ìîìåíòà íå ìîæåõ äà íàïðàâÿ íèùî ïîâå÷å. Îñòàâàøå ñàìî åäíî – äà ÷àêàì. À äîòîãàâà êàê äà ïîòèñíà åìîöèèòå ñè? Àâòîáóñúò íàáëèæàâà ìîÿòà ñïèðêà, ñáîãóâàì ñå ñ Íèíà è òðúãâàì êúì âðàòàòà.

Ñëåäâà ïðîäúëæåíèå...


Ïóáëèêóâàíî îò valka íà 17.05.2009 @ 20:01:10 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   razlichen

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
544 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 44278
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Åäèí íåïîðàñíàë ðîìàíòèê (5)" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.