Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 566
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 568

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàEx and the city
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: Lumina

Ñîôèÿ å ïðåêðàñíî ìÿñòî äà ïðèêëþ÷èø åäíà òîêñè÷íà âðúçêà! Âñúùíîñò, âñÿêî ìÿñòî å ïðåêðàñíî, êîãàòî âå÷å ñè ÿ ïðèêëþ÷èë...
Ñëó÷è ñå ñúâñåì íåî÷àêâàíî è êàê èíà÷å - êîãàòî ñè ïðåêàðàë ïåò ìåñåöà â àäà, çàïî÷âàø äà ñè ìèñëèø, ÷å èçõîä íÿìà è ñè îáðå÷åí íà âå÷íè ìúêè. Õóáàâîòî íà ñòðàäàíèåòî îáà÷å å, ÷å íå å áåçêðàéíî - âèíàãè èìà åäèí ìîìåíò, åäíà ïñèõîëîãè÷åñêà ãðàíèöà, êîãàòî "óäðÿø äúíîòî" è ïîëó÷àâàø ïðîñâåòëåíèå. È ñè ñâîáîäåí.
Çåí ó÷è, ÷å òðÿáâà äà ñå ìåäèòèðà âúðõó íåùàòà òàêèâà, êàêâèòî ñà. Íàïðèìåð ÿáúëêàòà, êîÿòî òðÿáâà äà ñå ãëåäà èìåííî â òîâà ñè êà÷åñòâî, à íå, ÷å å ÷åðâèâà. Íî êàòî ñå çàìèñëèø, íå å ëè ÷åðâèâîñòòà íà âúïðîñíàòà ÿáúëêà ÷àñò îò ñúùíîñòòà é? À êîãàòî ñòàâà âúïðîñ çà ÷îâåêà ñðåùó òåá, êàê ìîæåø äà îòäåëèø "÷åðâèâîñòòà" îò ÷îâåêà è íàé-âå÷å - áåçîïàñíî ëè å äà ñå îïèòâàø äà ãî ïðàâèø?
Èçâåñòíà ñëàáîñò íà íàñ æåíèòå å, ÷å ñå âëþáâàìå â ïîòåíöèàëà íà åäèí ìúæ, âÿðâàéêè, ÷å ñàìî íèå ñìå ñïîñîáíè äà èçâàäèì íà áÿë ñâÿò íåãîâàòà ïðåêðàñíà ñúùíîñò, êîÿòî òàêà ïðèìàìëèâî ïðîçèðà ïîä ïîâúðõíîñòòà è ÷àêà òî÷íî íàñ äà äðúïíåì âîàëà. È äà çàæèâååì "happily ever after"...
Ïðåäñòàâåòå ñè ñåãà Mr. Big - âåëèêîëåïåí, ðàñîâ ìúæ â ðàçöâåòà íà ñèëèòå ñè, óìåí, èíòåëèãåíòåí, åëèòíà ãèìíàçèÿ, äâå âèñøè, ìàòåðèàëíî îñèãóðåí, ñåêñàïèëåí, íåæåí, ìå÷òàåù çà ñåìåéñòâî è äåöà... è íàðàíåí. Çàðÿçàí îò ïðèÿòåëêàòà ñè ïðåäè äîñòàòú÷íî äúëãî âðåìå (Êó÷êà! Êàê å ìîãëà äà ïðè÷èíè òîâà íà òàêúâ ìúæ!).
Äîðè ñàìî ñòîè÷åñêîòî ñòðàäàíèå, çàïå÷àòàíî íà ëèöåòî ìó è ïðèäàâàùî ìó íåóñòîèì ðîìàíòè÷íî-äåêàäåíòñêè îðåîë, áè áèëî â ñúñòîÿíèå äà ñúáóäè â ìåí æåëàíèå äà ñå îòäàì èçöÿëî íà ñïå÷åëâàíåòî ìó îòíîâî çà êàóçàòà íà ëþáîâòà. È ãî íàïðàâèõ - îòäàäîõ ìó ñå...
Ïîñëåäâàõà ïåò ìåñåöà, ïðåêàðàíè â íåèñòîâè óñèëèÿ äà çàõðàíÿ ñúðöåòî íà òîçè ìúæ ñ åíåðãèÿ, âúâ âÿðà è ÷àêàíå òî äà çàðàáîòè îòíîâî, à ðåçóëòàòúò áåøå åäèíñòâåíî òîâà, ÷å ñ âñåêè èçìèíàë äåí, àç ãóáåõ ñâîÿòà âñå ïîâå÷å. Âìåñòî ìîÿòà ñâåòëèíà äà îñâåòè æèâîòà ìó, ñòàíà òàêà, ÷å òúìíèíàòà, èäâàùà îò íåãî, ìå îáãúðíà èçöÿëî. Äîêàòî íå íàñòúïè ñþáëèìíèÿò ìîìåíò - îíçè, â êîéòî ÷îâåê èëè óìèðà, èëè èçïëóâà...
Çà ìåí òîçè ìîìåíò íàñòúïè ïðåäè äâà äíè. Íÿìàì ñïîìåí íÿêîãà ïðåç æèâîòà ñè äà ñúì áèëà òîëêîâà íåñèãóðíà â ñïîñîáíîñòòà ñè äà îöåëåÿ. Èçêóøåíèåòî áåøå óæàñíî, à àç âå÷å íÿìàõ ñèëè äà ñå áîðÿ.  îò÷àÿíèåòî ñè íàïðàâèõ íåùî, êîåòî íèêîÿ íîðìàëíà æåíà íå áè íàïðàâèëà - îáúðíàõ ñå çà ïîìîù êúì ìúæà, êîéòî áåøå èçòî÷íèêúò íà òîâà íåùàñòèå. Íàëè òîé ñàìèÿò å ìèíàë ïðåç òîâà, àêî òîé å èçïèòâàë ñúùîòî, êàê å îöåëÿë?
Òîãàâà ãî âèäÿõ íàèñòèíà. Çà ïðúâ ïúò, îòêàêòî ãî ïîçíàâàõ, ãî âèäÿõ òàêúâ, êàêúâòî å - åäíà ÷åðíà äóïêà. Íå ìîæåø äà íàêàðàø ÷åðíà äóïêà äà òå âèäè è ÷óå, çàùîòî òÿ íÿìà î÷è è óøè. Íå ìîæåø äà ïîñååø íàäåæäà è ëþáîâ â ñúðöå, êîåòî íå ñúùåñòâóâà. Ìîæåø äà èçìúêíåø ÷îâåê îò àäà, íî íèêîãà íÿìà äà èçìúêíåø Àäà îò íåãî ñàìèÿ. Ðàçáðàõ, ÷å â òî÷êàòà, êúäåòî àç áÿõ íà ïðàãà äà ïðåäïî÷åòà ôèçè÷åñêàòà ñìúðò ïðåä äóøåâíàòà, òîé áåøå èçáðàë ñìúðòòà íà äóøàòà, çà äà îñòàíå äà ñúùåñòâóâà ôèçè÷åñêè.
Õîðàòà âèíàãè ðàçñúæäàâàò çà ñúâúðøåíîòî è áîæåñòâåíîòî êàòî çà êàòåãîðèè, êîèòî íÿêàê åñòåñòâåíî ñå íàìèðàò â ïîëîæèòåëíèÿ êðàé íà ìîðàëíèÿ è åñòåòè÷åñêè êîíòèíóóì. Íèêîãà íå áÿõ ïðåäïîëàãàëà, ÷å ìîæå äà ñúùåñòâóâà ñúùîòî ïî âåëè÷èíà ñúâúðøåíñòâî â ïðîòèâîïîëîæíèÿ, îòðèöàòåëåí êðàé.
Òîâà îáà÷å, êîåòî âèäÿõ â òîçè ìúæ ïî âðåìå íà ïðîñâåòëåíèåòî, áåøå òî÷íî ÷èñòîòî ñúâúðøåíñòâî ñúñ çíàê ìèíóñ - àáñîëþòíàòà, ìåòàôèçè÷íà ïðàçíîòà è òúìíèíà. È îñúçíàâàíåòî íà òîâà ñúâúðøåíñòâî ïîðîäè â ìåí áåçãðàíè÷åí ðåñïåêò, ïî÷òè áëàãîãîâåíèå.
Àáñîëþòíîòî íåùàñòèå å îòâúä ñïîñîáíîñòòà íà íàñ, ïðîñòîñìúðòíèòå äà ãî ïðîóìååì è ñåãà àç ðàçáèðàì åäèíñòâåíî, ÷å Òî òðÿáâà äà îñòàíå íåîáåçïîêîÿâàíî. Ìîæå áè, àêî õîðàòà çíàåõà, ÷å Íåùàñòèåòî æèâåå â åëåãàíòíàòà áÿëà ñãðàäà ñðåä î÷óêàíèòå ïàíåëè, ùÿõà äà ÿ êðúñòÿò Òàäæ Ìàõàë è äà çàïî÷íàò äà ïîëàãàò öâåòÿ ïðåä ïðàãà...
Òîâà ïîíå èçïèòàõ íóæäà äà íàïðàâÿ àç, êàòî çíàê íà óâàæåíèå è æåñò çà ñáîãîì. Äîêàòî ñå îòäàëå÷àâàõ, ñè ìèñëåõ çà èðîíèÿòà íà Âñåëåíàòà, äà ïîñòàâè òàçè ñãðàäà è íåéíèÿ òúæåí îáèòàòåë òî÷íî â ñúðöåòî íà êâàðòàëà, êîéòî íèêîãà íå ñïè è íå îñòàðÿâà, êúäåòî ìîæåø äà îáÿäâàø çà ëåâ è 30, äîêàòî òå îáñëóæâà ñåðèîçåí êåëíåð, îáëå÷åí â òåíèñêà, äà ñå íàïèåø äî êîçèðêàòà è äà õîäèø ãîë èç áëîêà, äà òàíöóâàø äî ïðèïàäúê, èëè äà ñå âëþáèø äî ïîëóäà, âúîáùå - ÄÀ ÆÈÂÅÅØ.


9 ñåïòåìâðè 2005


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 29.03.2009 @ 22:55:32 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   Lumina

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

18.04.2024 ãîä. / 21:23:14 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ex and the city" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ex and the city
îò Ufff íà 30.03.2009 @ 06:06:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñ "äåêàäåíòñêè îðåîë", õà-õààà!

Ãîòèí òåêñò.


Re: Ex and the city
îò voda íà 29.03.2009 @ 23:54:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñàõ.
Ïîçäðàâëåíèÿ! - Îñîáåíî çà ôèíàëà...