Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 845
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 848

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄæóäæå ïî Êîëåäà
ðàçäåë: Èçáðàíî ïðîçà
àâòîð: joy_angels

Áîñèòå ìó êðàêà èçøëÿïàõà ïîêðàé ìåí – òâúðäå óòðèííî è çà äâàìà íè, çà äà ìó îáúðíà âíèìàíèå. Äèìÿùîòî êàôå áåøå äî ìåí, ëàïòîïúò ìè áåøå îòâîðåí íà ïîùàòà, ïîëó÷åíà ïðåç íîùòà è íÿìàøå ñèëà, êîÿòî äà ìå îòêúñíå îò åæåäíåâíîòî ìè ñóòðåøíî çàíèìàíèå – ñúáóæäàíå...
Êëàòóøêàùàòà ìó ôèãóðêà ïðåñå÷å äèñêà íà ïåðèôåðíîòî ìè çðåíèå è íÿêàêâî äàëå÷íî âúòðåøíî àç ñàìî ðåãèñòðèðà: ñëÿçúë å îò ëåãëîòî ñè áîñ, äàíî ñå å èçïèøêàë è – ïî äÿâîëèòå – ìàé êóöà âñå ïî-ìàëêî. Êîãàòî ñ÷óïè êðà÷åòî ñè êàòî ìàëúê è ïîñëå ñòîÿ â ãèïñîâå è çàðàñíà íàêðèâî è ïîñëå ïàê îïåðàöèè, è ïàê ãèïñîâå, è òàêà äî áåçêðàéíîñò, íå âÿðâàõ, ÷å ùå äîéäå äåí, â êîéòî ïðîñòðàíñòâîòî è âðåìåòî ùå áúäàò ìàêàð è çà ñåêóíäà îòíîâî ìîè.
Íî âðåìåòî ëåêóâà (çà ìàñàæèòå äåòî ãè ïðàâèì âñåêè äåí íå çíàì, èñêà ìè ñå äà âÿðâàì, ÷å è òå ìó ïîìàãàò – òàçè ñóòðèí êàòî ÷å ëè õîäè ïî-äîáðå). Ñâèêâàø – è ñ ëîøîòî ñå ñâèêâà... Ìîÿò ìàëúê ìúæ äíåñ íå å ïî-ðàçëè÷íî îò âñÿêî äðóãî õëàïå íà 5 ãîäèíè, à è àç íå ñúì ïî-âòîðà÷åíà â íåãî ìàéêà... Ñàìî èçëèçàíåòî ìè îò èíòåðíåò å ìàëêî ïî-òðóäíî, îòêîëêîòî íà äðóãè ìàéêè, íî òîâà å ñúâñåì ðàçëè÷íà òåìà.
Âàæíîòî â ñëó÷àÿ å, ÷å ìîåòî àç, êîåòî â ìîìåíòà å “îô-ëàéí” ïî÷íà äà ñå òîðìîçè – èìà ëè â êàëåíäàðà ïîäàðúê... Ñíîùè - íÿìàõ ñïîìåí äà ñúì ñëîæèëà. Çà òàÿ ñóòðèí èìàõ ñïîìåí – íå ñúì. Çíà÷è òàì íÿìàøå íèùî...
Íå çíàì äàëè ãè çíàåòå òåçè êàëåíäàðè è òîçè ïðàñòàð îáè÷àé ïî êàòîëè÷åñêèòå ñòðàíè: íà åäèí ïëàò ñà çàøèòè ìíîãî äæîá÷åòà ñ öèôðè îò 1 äî 24 è ïðåç äåêåìâðè âñåêè äåí äî Êîëåäà äåöàòà ïîëó÷àâàò ìàëêè ïîäàðú÷åòà â äæîá÷åòàòà. Òàêà ïðàçíèêúò ñòàâà ïî-äúëúã, à óñåùàíåòî çà ÷óäåñà – áåçêðàéíî!
Êàðòîíåíèòå êàëåíäàðè ñ øîêîëàä÷åòà, êîèòî ïðîäàâàò âå÷å âúâ âñåêè ìàãàçèí, ñà ñàìî ñúâðåìåííàòà èíòåðïðåòàöèÿ íà òîçè îáè÷àé. Íî íèå ñúñ ñèí÷åòî ñè èìàìå èñòèíñêè êàëåíäàð ñ 24 äæîá÷åòà (êîåòî èçîáùî íå èçêëþ÷âà è øîêîëàäîâèÿ âàðèàíò). Âñÿêà ãîäèíà â ïîñëåäíèÿ äåí íà íîåìâðè çàêà÷àìå òúðæåñòâåíî êàëåíäàðà íà êîìèíà â êóõíÿòà. Ñóòðèí ñ íåòúðïåíèå ÷àêàìå èçíåíàäàòà íà äæóäæåòàòà – ìàëêîòî ïîäàðú÷å, êîåòî ñè ñòîè âúâ äæîá÷åòî... Áîíáîí, øîêîëàä÷å, âñÿêàêâà åâòèíà äæóíäæóðèéêà ñ øàðåíà îïàêîâêà âúðøè ðàáîòà. Ñòèãà äà íå çàáðàâÿ äà ÿ ñëîæà – êàêúâòî ìàé áåøå ñëó÷àÿ...
È òîãàâà íàé-ïîñëå ñå èçìúêíàõ îò ìàãèÿòà íà âèðòóàëíèÿ êàïàí è ãî âèäÿõ: ìúíè÷úê, áîñè÷úê, çàñòàíàë ñðåùó êîìèíà ñ åé-òàêèâà î÷è. Íà ðîçîâîòî ìó ëèöå íÿìàøå íèêàêâà ãðèìàñà. Íÿìàøå íèùî. Àêî Ðîäåí áåøå æèâ ñèãóðíî ùåøå äà èçâàå ïðåêðàñíà ñêóëïòóðà è äà ÿ íàðå÷å “Çàùî???” Ïîëîâèí æèâîò äàâàõ, çà äà âèäÿ êàêâî ñòàâà â ãëàâèöàòà ìó â ìîìåíòà...
Âèíàòà ìå õâàíà çà ãúðëîòî. Äîðåâà ìè ñå – àìà ñ ãëàñ. Åäèíñòâåíîòî, êîåòî ìè õðóìíà áå, ÷å òðÿáâà ìîìåíòàëíî äà ïðåêúñíà ñúçåðöàíèåòî è ìèñëèòå ìó – êàêâèòî è äà áÿõà òå. Èçâàäèõ îò “Ôàâîðèòèòå” íàé-ñïîêîéíèÿ âàðèàíò íà ãëàñà ñè è ïîïèòàõ:
- Êàêâî ñòàâà, çàéî? Êàêâî ñà òè îñòàâèëè äæóäæàíêèòå òàçè ñóòðèí?
Ãëàñúò ìè ãî èçòðúãíà îò óíåñà. Èçâúðíà ãëàâà êúì ìåí è ñúñ ñúùîòî êàìåííî ëèöå îòðîíè:
- Íèùî...
Ïîñëå, ñÿêàø ïðèñòèãíàë îòíÿêúäå ìíîãî äàëå÷ è âíåçàïíî ðàçëè÷èë êîíòóðèòå íà ñòàðàòà, ïîçíàòà ãàðà, äîáàâè åäíà îò íåãîâèòå ñè óñìèâêè è âå÷å ÿñíî êàçà:
- Äíåñ íÿìà íèùî â êàëåíäàðà, ìàìî...
Òðÿáâàøå ìîìåíòàëíî äà ãî îòïðàòÿ íàíÿêúäå è äà ñå äîáåðà òàéíî äî êàëåíäàðà, çà äà ïîïðàâÿ ãðåøêàòà ñè. Íÿìà ðîäèòåë íà ïåòãîäèøíè, êîéòî äà íå çíàå, ÷å ìàíèïóëèðàíåòî å âñå îùå ëåñíî íà òàçè âúçðàñò:
- Õàéäå èäè äà ñè èçìèåø î÷è÷êèòå, çàéî. Àç ùå ñè ñèïÿ îùå åäíî êàôå è ïîñëå ùå ìè ïîêàæåø òàÿ ðàáîòà ñ êàëåíäàðà...
- Àìà àç âå÷å ñå ìèõ, ìàìî – îïèòà äà îòêëîíè íàïúíà ìè òîé.
- Ïàê ãè èçìèé, çàéî. Âèæäàì, ÷å Ñúí÷î îùå ñå ëþëåå íà ìèãëè÷êèòå òè. Ìîæå òîé äà òè ïðå÷è äà îòêðèåø ïîäàðúêà. Õàéäå, èçìèé ñå, ìîëÿ òå...
Ñúêðóøåíèåòî ìó áåøå òîëêîâà ãîëÿìî, ÷å íå ñå îïèòà ïîâå÷å äà ïðîòèâîðå÷è.
 ìîìåíòà, â êîéòî ñå ìóøíà â áàíÿòà, ñ äâà ñêîêà ñå îçîâàõ â êóõíÿòà – ãðàáíàõ ïîðåäíîòî ëàêîìñòâî (åäíà òîðáà ñúñ “Çðúí÷î” – ñèãóðíî ãè çíàåòå, âúòðå âèíàãè èìà íÿêàêâà èãðà÷êà), ñèïàõ ñè êàôå çà êàìóôëàæ, ñëîæèõ “Çðú÷íî”-òî íà ïîäà äî êîìèíà è ôèíèøèðàõ îòíîâî ïðåä ëàïòîïà... Ñúðöåòî ìè áèåøå âèñîêîñêîðîñòíî. Åòî òàêà ñòàâàò èíôàðêòèòå...
Äîéäå îò áàíÿòà ïðè ìåí - ìîêúð è òîïúë, ïóõêàâ êàòî íàé-ìåêàòà ïëþøåíà èãðà÷êà, êîÿòî ñúì èìàëà êàòî ìàëêî ìîìè÷åíöå. Ïîêàòåðè ñå ïî ñêóòà ìè è ñå ãóøíà â ìåí – àç áÿõ öåëèÿò ìó ñâÿò, êîéòî ìîæåøå äà ãî ïðèëàñêàå. È äà ìó îáÿñíè. Çàùîòî çíàåõ, ÷å òðÿáâà äà èìà îáÿñíåíèå. Ñëàâà Áîãó, áèâàøå ìå â ëúæèòå – ìàëêèòå ìîìåíòàëíè ëúæè:
- Ïîìíèø ëè íåùî ëîøî äà ñè íàïðàâèë â÷åðà?
Òîé âäèãíà ïîãëåä êúì ìåí è ìå ïîãëåäíà òîïëî. Íå îòãîâîðè.
- Äà íå áè äà ñà òå âèäåëè äæóäæåòàòà â÷åðà êàòî ïëàêà çà îíàçè ãëóïîñò?
Ïàê òîïëèòå ìó î÷è, ïðèäðóæåíè âå÷å îò ãëàñà ìó:
- È àç çà òîâà ñè ïîìèñëèõ...
Áîæè÷êî! Èäåøå ìè äà ðåâíà îòíîâî... Áåøå ñàìî íà ïåò, çàùî ìè îòãîâàðÿøå òàêà? Íå èñêàõ äà ÷óÿ òåçè äóìè, èñêàõ äà ìå èçëúæå, äà ñå îïèòà äà ìè êàæå, ÷å íèùî íå å íàïðàâèë, ÷å íåùî ñà ñáúðêàëè: àç, òàòêî ìó, äæóäæåòàòà, öåëèÿ ñâÿò, íî íå è òîé... Èñêàõ ... À âñúùíîñò ìó ñå âúçõèùàâàõ. È ñå ãîðäååõ ñ ìúäðîñòòà ìó. Ìîåòî ìàëêî ìîì÷åíöå ïî÷âàøå äà îòêðèâà ñâåòà íà ïðè÷èíèòå è ñëåäñòâèÿòà, ñ ÷èèòî ñåíêè ùåøå öÿë æèâîò äà ñå áîðè.
Èñêàõ äà ãî ïðèòèñíà îùå ïî-ñèëíî êúì ñåáå ñè, äà ñè ïîïëà÷à, äà ãî ìà÷êàì è äà ãî çàäóøàâàì ñúñ ñúëçèòå ñè... Íî íÿìàøå ïî-äîáúð íà÷èí äà ãî îáúðêàì îùå ïîâå÷å. Âñúùíîñò âèíàòà çà öÿëàòà ñëó÷êà áåøå ñàìî ìîÿ è íÿìàøå ñìèñúë äà ÿ èçêóïâàì ñ îùå ïî-ãîëÿìà âèíà.
Ùÿõ äà îòëîæà è óðîêà çà ãðåøêèòå è ñïðàâåäëèâèòå íàêàçàíèÿ çà äðóã äåí. Â òîçè ìîìåíò íÿìàõ ñèëè çà òîâà.
Îòäåëèõ ãî áîäðÿøêè îò ñåáå ñè, ïîìîãíàõ ìó äà ñòúïè íà çåìÿòà, õâàíàõ ëè÷èöåòî ìó ñ äâå ðúöå è êàçàõ:
- Äà, ïëà÷åíåòî â÷åðà íå áåøå íàé-çàáàâíîòî íåùî íà ñâåòà è äæóäæåòàòà ñúñ ñèãóðíîñò ñà ãî âèäåëè. Íî òðÿáâà äà ñà âèäåëè è ÷å ïîñëå äîéäå è ñå èçâèíè, íàëè?
- Òðÿáâà äà ñà âèäåëè, ìàìî – ñâåòíà òîé – Äàæå äâà ïúòè òè ñå èçâèíèõ ïîìíèø ëè?
- Òàêà å – ïðîäúëæèõ óñìèõíàòî – äâà ïúòè áåøå! È òîâà íå ìîæå äà îñòàíå áåç íàãðàäà. Íåùî ñà ñå ïîøåãóâàëè äæóäæåòàòà – õàéäå äà îòèäåì äî êàëåíäàðà è äà ïîãëåäíåì îòíîâî. Äà âèäèì êàêâà å òàÿ ðàáîòà...
- Êàêâà å òàÿ ðàáîòà... – ïîâòîðè ìúíèêúò êàòî åõî, õâàíà ìå çà ðúêà è ìå ïîâåäå êúì êîìèíà â êóõíÿòà.
Ïóñíàõ ãî ïðåä ñåáå ñè. Òîé âñå îùå èìàøå ïðàâî íà ÷óäåñà. Ðåàëíè. Êàòî ïàêåò “Çðúí÷î” ñêðèò çàä êîìèíà, îñòàâåí îò âèæäàùèòå âñè÷êî äæóäæåòà.
Ãëåäàõ ëèöåòî ìó. Ùîì ñòèãíà äî êîìèíà, îòâîðè óñòà äà êàæå íåùî – è ìîìåíòàëíî âèäÿ ïàêåòà íà ïîäà...
Ìíîãî ïúòè ñúì ñå ïèòàëà çà êàêâî ñúì äîøëà íà òîçè ñâÿò. Òî÷íî â òîçè ìèã îòãîâîðúò áåøå ïðåä î÷èòå ìè. Çà äà âèäÿ òîâà ëèöå. Çà äà âèäÿ ñâåòëèíàòà ìó. Çà äà âèäÿ íàé-ìîèòå î÷è÷êè äà ãðåÿò îò ùàñòèå è äà ãè çàïîìíÿ òàêà çàâèíàãè.
È çà äà óñåòÿ ñ öÿëîòî ñè ñúùåñòâî, ÷å è àç - âñå îùå – èìàì ïðàâî íà ÷óäåñà.

13.12.2008


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 13.12.2008 @ 20:19:12 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Èçáðàíî ïðîçà

» Ìàòåðèàëè îò
   joy_angels

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 18


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 05:18:12 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Äæóäæå ïî Êîëåäà" | Âõîä | 25 êîìåíòàðà (60 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò alfa_c íà 13.12.2008 @ 20:26:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È íà ìåí ìè ñå ïðèèñêà äà îìà÷êàì òîâà äæóäæå...
(×å è ìè ñå äîðåâà íà ìîìåíòè)
Õóáàâî ðàçêàçâàø :)


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò dimension íà 13.12.2008 @ 20:46:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðî÷åòîõ, âåäíî ñ êîìåíòàðèòå.
È àç íå çíàì êàêâî äà êàæà, îñâåí - æèâè è çäðàâè äà ñòå!
Êîéòî íå å ïðåæèâÿâàë îáè÷òà êúì ðîäåíèÿ îò ñåáå ñè ñâÿò, òîé íå çíàå...
À ïî Êîëåäà íàèñòèíà, àìà íàèñòèíà! ñòàâàò ÷óäåñà.
Ïîæåëàâàì âè ãè!


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò mariq-desislava íà 13.12.2008 @ 21:37:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íàèñòèíà ñè çàñëóæàâà äà æèâååø- äîðè íå çà ñåáå ñè, à çà òàçè ÷àñò îò òåá, íàé- öåííàòà- òâîåòî äåòå! Òîëêîâà ñúäúðæàòåëåí è çàòðîãâàù òåêñò îòäàâíà íå áÿõ ÷åëà, Äæîé... Áëàãîäàðÿ òè çà óäîâîëñòâèåòî!


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò dandan íà 13.12.2008 @ 21:56:56
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È ðàçêàçúò òè å ñâåòëèíà - òàçè, êîÿòî íè ïîäàðÿâàò ìúíè÷êèòå óìíè ÷îâå÷åòà.

Ïîçäðàâëåíèÿ, Ðàäîñò è áëàãîäàðÿ çà èäåÿòà - ùå ñïðåòíà è àç êàðòîíåíî êàëåíäàð÷å, çà âíóêà:)))))


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò varq2 (valissa@abv.bg) íà 14.12.2008 @ 05:17:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåêðàñåí ðàçêàç.Ìîèòå áëèçíàöè ñà íà 2,5.Íåòúðïåëèâà ñúì äà äîéäå ìèãúò è íèå äà ïðåæèâÿâàìå òàêà ïðàçíèêà.Ïðåãðúäêè.Âàðÿ


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò voda íà 18.12.2008 @ 16:56:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâÿâàì òå çà òúíêèÿ ïñèõîëîãèçúì, âïëåòåí â òîçè ðàçêàç.
Ðàäîñò, òè ïðàâèø ÷óäåñàòà.
È Êîëåäà å áåçñèëíà, àêî ÷îâåê íÿìà ñúðöå.
Âåñåëè ïðàçíèöè!


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò Snowstorm (evgenia.mitova@yahoo.com) íà 19.12.2008 @ 15:32:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâÿâàì òå çà íåæíîñòòà íà ðàçêàçà!
Íàé-ëåñíî å äà ðàçî÷àðîâàø åäíî ìàëêî äåòå.Íàé-òðóäíî å äà îñòàíåø âåðåí íà ìàãèÿòà,ñ êîÿòî äà çàâëàäååø äåòñêàòà äóøà!
Òè âëàäååø òàçè ìàãèÿ!Âëàäååø è äóìèòå...Ðàçíåæâàùî....Äîêîñâàùî...Çàïîìíÿùî ñå!Áðàâî!


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò pc_indi (pc_indi@abv.bg) íà 19.12.2008 @ 19:17:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://indi.blog.bg/
Õà! Âëþáåíà áèëà â èñòîðèè òÿ!:)
Íÿìàì ìíîãî äóìè çà òîâà, êîåòî ñè íàïèñàëà... Ìíîãî ìè å áëèçêî, òîïëè÷êî, ïèæàìåíîìèðèøåùî è ...âñè÷êî!:) Àç èìàõ ïîäîáåí ïðîáëåì ñ ôåÿòà íà çúá÷åòàòà ... Îêàçà ñå âåäíúæ ôåÿ- çàáðàâàíêà, òà... ñå íàëîæèõà ïîäîáíè ìàíåâðè... Ùàñòëèâàòà ùúðáà óñìèâêà ñëåä ïîïðàâêàòà íà ôåèíèÿò ïðîïóñê...çíàåø, ñèãóðíà ñúì, êîëêî êàðàòà å!:)
Ïðåãúðíàòè ïîçäðàâè è íà òåá , è íà çàéî! È âåñåëà Êîëåäà äà âè å!:)


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) íà 27.12.2008 @ 18:46:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Ìíîãî ïúòè ñúì ñå ïèòàëà çà êàêâî ñúì äîøëà íà òîçè ñâÿò. Òî÷íî â òîçè ìèã îòãîâîðúò áåøå ïðåä î÷èòå ìè. Çà äà âèäÿ òîâà ëèöå. Çà äà âèäÿ ñâåòëèíàòà ìó. Çà äà âèäÿ íàé-ìîèòå î÷è÷êè äà ãðåÿò îò ùàñòèå è äà ãè çàïîìíÿ òàêà çàâèíàãè.
È çà äà óñåòÿ ñ öÿëîòî ñè ñúùåñòâî, ÷å è àç - âñå îùå – èìàì ïðàâî íà ÷óäåñà."
Ñáúäíàòè ÷óäåñà òè æåëàÿ,
Âåñåëè ïðàçíèöè!


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò lenami19 íà 01.01.2009 @ 14:04:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×åñòèòà 2009-òà, Äæîé! Íàé-äîáðè ïîæåëàíèÿ!
Êàòî çà ïúðâè äåí ìå ðàçïëàêà ñ òåçè äæóäæåòà, äåòî âèæäàò âñè÷êî! È äà - òî÷íî çà òîâà èäâàìå íà òîçè ñâÿò - äà âèäèì êàê ïðîäúëæàâà â äåöàòà íè! È äà - âñè÷êè èìàìå ïðàâî íà ÷óäåñà! Äà ñè ãè ïîæåëàåì îò âñå ñúðöå!
ï.ï. Óñïîêîèõ ñå, ÷å íå ñàìî àç çàáðàâÿì ðàçíè ðàáîòè! ;)


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò newcavity (worlds_apart@abv.bg) íà 03.01.2009 @ 12:48:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/newcavity
È àç îòäàâíà íå áÿõ ÷åëà íåùî òîëêîâà èñêðåíî è êðàñèâî è óâëåêàòåëíî. Ïåò çâåçäè÷êè çà ïðîèçâåäåíèåòî! :)


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò milensky íà 16.01.2009 @ 14:21:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîãëåäíà ëè ãî?
Óñìèâêàòà ìó êàòî ñëúíöå ãðåå,
î÷èòå ìó ñà äâå çâåçäèöè,
à îò óñòàòà ìó ñìÿõ ñå ëåå
.....è äóøàòà ìè ñ íåãî ñå ñìåå


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò radi_radev19441944 íà 24.01.2009 @ 19:46:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
:) ×óäåñíà ñè!


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò rumi íà 14.04.2009 @ 20:50:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîêó-ùî ïðî÷åòîõ "Äæóäæå ïî Êîëåäà" è îùå íå ìîãà äà ñå îòúðñÿ îò åìîöèèòå.
Íàäÿâàì ñå íÿêîãà è àç äà ñúáåðà ñìåëîñò äà íàïèøà çà âñè÷êè ïîäîáíè ìîè "ãðåõîâå" êúì ñèíà ìè íà Êîëåäíà òåìà.


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò karmen_777 (ïðèêàçêè_è_öâåòîâå@sunishta.com) íà 26.04.2009 @ 06:23:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íÿêîé ãî áåøå êàçàë ìíîãî õóáàâî-äà èìàø äåòå å äà ðåøèø çàâèíàãè ñúðöåòî òè äà ñå ðàçõîæäà èçâúí òÿëî òè:))
Äà òè êàæà..êàòî òå ïðî÷åòîõ,÷àê ìè ñå ïðèéñêà äà èçïèòàì òîçè âèä ùàñòèå:))



Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò joy_angels íà 26.04.2009 @ 09:55:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñåãà âèæäàì ÷àê ïîñëàíèåòî è îöåíêàòà òè, koseto_d. Áëàãîäàðÿ!
Ïîçäðàâè îò ìåí :)))


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) íà 28.05.2009 @ 18:09:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://kalin8.blog.bg/
Âñå ïî-ãîëÿì èíòåðâàë îò âðåìå ìè òðÿáâà çà ñúâçåìàíå. Ñëó÷àéíî èëè íå - òîâà ñå ñëó÷âà...
Íÿìàì äóìè. Íå ìè ñòèãàò....


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò diva_voda íà 24.06.2009 @ 06:44:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
... ùàñòëèâêà! :))


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò biser4e íà 22.01.2010 @ 17:24:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðî÷åòîõ ãî äâà ïúòè, òîëêîâàìè õàðåñà! Ñúñ çàêúñíåíèå è ñå ñåòèõ çàùî ñè ïîäàðèõ äúùåðè÷êà çà Êîëåäà! Áëàãîäàðÿ òè çà óäîâîëñòâèåòî! Íàèñòèíà ãî ìîæåø ïèñàíåòî! Äðóãîòî íÿìà äà êîìåíòèðàì! Òè ñè êàçàëà âñè÷êî!


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò secret_rose íà 20.11.2011 @ 15:09:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Êàê ñàìî ìå ðàçïëàêà.......

È àç èìàì íÿêàêâî òàêîâà íåùî, ñ äæîá÷åòà è ñå ÷óäåõ çà êàêúâ äÿâîë ñà ãè íîìåðèðàëè. Ïîäàðúê çà äåòñêàòà ñòàÿ áåøå îò åäíà ïðèÿòåëêà è äúùåðè÷êàòà ìè ñè ñëàãà òàì ìîëèâ÷åòà, ãóìè÷êè, îñòðèëêè. Äà ñè ïðèçíàÿ äîñòà íåóãëåäíà âåù îò ïëàò å è ñòîè íåñêîïîñàíî íÿêàê íà ñòåíàòà â äåòñêàòà. Íî âå÷å è íàìåðèõ ñìèñúëà...
Ñàìî äà âëåçå Äåêåìâðè. È äà ìó ìèñëè äæóäæåòî ìè.


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò Musketar íà 16.12.2010 @ 14:48:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàçêàçâà÷êå!!!

Çàáåëåæèòåëåí ðàçêàç å òîâà! Çàáåëåæèòåëåí!


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò RockAround_theC_l_ock (bim_bam_bum@tintiri_mintiri_pliass) íà 16.12.2010 @ 16:02:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îõ, Äæîé... Äæîé...
Ñ òîâà - äàæå ìåí, ïî ïðåçóìïöèÿ - íå ïëà÷åù, ùå ìè íàñúëçèø î÷èòå!
Ñòðàõîòåí êîëåäåí ïîäàðúê ïðàâèø íà ÷èòàòåëèòå ñè â ñàéòà!
Ïîíå çà ìåí ñè å ÏÎÄÀÐÚÊ!
Áðàâî çà õóáàâîòî *íåùî* !!!
Ïîçäðàâÿâàì òå!... è - ÂÅÑÅËÀ ÊÎËÅÄÀ ÒÈ ÏÎÆÅËÀÂÀÌ!!!

;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò galina (diana610@abv.bg) íà 16.12.2010 @ 16:20:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://galina10.blog.bg
Áðàâèñèìî!!!


Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò doktora íà 16.12.2010 @ 17:36:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
"Ìíîãî ïúòè ñúì ñå ïèòàëà çà êàêâî ñúì äîøëà íà òîçè ñâÿò. Òî÷íî â òîçè ìèã îòãîâîðúò áåøå ïðåä î÷èòå ìè. Çà äà âèäÿ òîâà ëèöå. Çà äà âèäÿ ñâåòëèíàòà ìó. Çà äà âèäÿ íàé-ìîèòå î÷è÷êè äà ãðåÿò îò ùàñòèå è äà ãè çàïîìíÿ òàêà çàâèíàãè.
È çà äà óñåòÿ ñ öÿëîòî ñè ñúùåñòâî, ÷å è àç - âñå îùå – èìàì ïðàâî íà ÷óäåñà."

Äà òå ñáúäâàò ÷óäåñàòà, Ðàäîñò!
:))
Íå ñàìî Êîëåäíèòå...

Íèêîëà



Re: Äæóäæå ïî Êîëåäà
îò timon (timon_a@abv.bg) íà 16.12.2010 @ 20:46:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
@->--
~
t.